Kø foran Imperial

Discussion in 'Denmark' started by Darth_Chimp, Mar 15, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Chimp Jedi Master

star 1
    Jeg har ledt overalt efter information, men jeg kan ikke rigtig finde ud af noget... Er der nogen her, der har en idé om, hvornår jeg skal pakke mit telt?

[face_praying]

P.S: Hvis dette er et allerede brugt emne, må I unskylde ulejligheden.
  2. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Vi har leget lidt med tanken, men ikke fundet ud af noget.

Jeg har været i Imperial for at høre hvornår forsalget starter, men de ved ikke noget endnu. Det er noget producenterne vælger.

Jeg synes det er en god idé at finde ud af at ligge i nogle hold af to eller tre ad gangen, måske i 24 eller 12 timer ad gangen.

Er der andre der vil være med?

PS. Køen bliver bagved, siger de. ;)

EDIT: Og så skal jeg selvfølgelig sige velkommen til FFDK. :)
  3. Darth_Chimp Jedi Master

star 1
    Hehe, har været her før, med det er et stykke tid siden... :D

Jeg overvejer meget at være i kø hele tiden, men hvis det ikke er i påsken, som det var i 2002, kan det jo blive svært. på biobooking sagde de, at de først ville starte forsalget, når de havde den endelige film. Det virker da ulogisk, taget i betragtning at Revenge Of The Sith (nej, den hedder IKKE Sithfyrsternes Hævn i min verden!) formentlig bliver vist digitalt i Imperial...
    i så fald får de den jo ikke tilsendt mere end et par dage før premieren...

I fald at køen ikke bliver i påsken (og det ser jo ikke så godt ud), er jeg frisk på holdidéen. :)
  4. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Jeg kiggede ellers din Latest Posts igennem og fandt ikke andre indlæg her hos os.
  5. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Ja, det virker lidt underligt, hvis forsalget først starter når de har filmen i hænde, hvis de først får den nogle dage inden premieren.

Jeg kan dog godt forstå, at de ikke vil starte forsalget før de kender tiden på filmen. De er jo nødt til at kende tiden på filmen før de ved hvor ofte de kan vise den. Men de kunne jo godt få tiden noget før, så de også kunne begynde forsalget noget før.

I øvrigt forekommer det mig da også, at man har kunnet købe billet til de andre film de har vist digitalt 2-3 uger før premieren, men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Men se det fra den lyse side - det er varmere i maj end i april.
  6. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Da vi spurgte i Imperial sagde den flinke dame at det nok ville være omkring en måned før premieren, men hun vidste det ikke (se Coras' forklaring).
    Men det vil jo så betyde at der ikke bliver nogen kø i påsken, eftersom den starter allerede i weekenden...
  7. Darth_Chimp Jedi Master

star 1
    Lord_Coras:
    Ja det var mærkeligt.... Så har jeg nok skrevet under et andet navn... har haft ret mange. TheDarthWithTheSixthSense måske... laaang tid siden, men jeg tror ikke, at FFDK-forumet var her dengang... Det kan være, at jeg bare har kigget på så... :)
  8. Mikkel Jedi Padawan

http://www.dk.starwars.nu/nyheder/index.asp?iPageId=2402 køen skulle være startet
    salget starter 2 maj
  9. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Darth_Chimp, hvis du har postet her tidligere, så må det være under et af følgende navne, da de frem til august sidste år er de eneste der har skrevet på det danske board, og hvor de ikke har angivet andet navn eller "female" som køn.

agfstyrer
    BlackAndWhite
    Darth_Laudrup
    darth169
    EXODUS01
    JediJBC
    Jediunited
    nightlight
    SaberSkill
    Skar Kjoil
    Tangi
    the_funky_monkey
    Trump

Det er sgu da ret sygt, at der allerede er en der har lagt sig derind. Det er næppe en jeg kender, ellers kunne det være sjovt, at gå ind og hilse på ligesom med Daniel til LOTR-køen. Men jeg er ret sikker på, at jeg trods alt ikke kender så store nørder.:eek::p
    Jeg slår dog nok lige et smut forbi, når jeg alligevel skal ind til byen i morgen - for, om muligt, at kunne sætte ansigt på dette forrykte individ./>
  10. P-Nille Jedi Master

star 4
    tror næppe jeg kommer til at ligge i kø, er jo i aktivering og kan ikek holde fri, samt tanken om at fryse om maven ikke tiltaler mig.
    og så aner jeg endnu ikke om jeg tager til kbh og ser den
  11. Darth_Chimp Jedi Master

star 1
    Som sagt har jeg nok bare læst på forumet... har ikke benyttet mig så meget af Jedi Council i det sidste stykke tid og har ikke rigtig styr på, lige præcis hvor jeg har skrevet... :)

Den anden maj... æv! lige to dage før min læseferie starter... bittert...
    NÃ¥, det er da i det mindste blevet opklaret.
  12. Paranorina Jedi Master

star 4
    Jeg har hørt et rygte om at den første allerede har lagt sig i kø! :eek:

Så I må hellere til at skynde jer lidt :p
  13. Mikkel Jedi Padawan

Par....gammel nyhed hun har åbenbart været i p3 her til formiddag

http://www.dr.dk/p3/morten/galleri7/#
  14. Mikkel Jedi Padawan

det har også nået politikken
    http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=369644

15. Krede Jedi Master

star 4
    Jeg får desværre ikke tid til at ligge i kø... andet end måske den sidste nat :S Så hvis der er nogen der kan skaffe mig bare 2 hæderlige pladser så vil jeg gerne betale big $ for det... :)
  16. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Well, hvis vi er ude i billetjagten så vil jeg også gerne betale godt for en anstændig plads. Jeg fylder dog kun et sæde.[face_praying]:D

Ligesom Krede vil jeg nemlig også først have mulighed for at kunne være derinde den sidste nat.
  17. Darth Dane Jedi Master

star 4

Jeg vil klart hellere vente en uge med at se den, for at få en god plads med lydbilledet iorden.

18. Darth_Chimp Jedi Master

star 1
    Jeg glæder mig nu til at ligge i kø.. Jeg gjorde det også til AOTC, og det var totalt fedt... [face_peace]

spørgsmålet er sådan set bare, om jeg får chance for at gøre det i så lang tid, som jeg egentlig gerne ville....
  19. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Vi kunne arrangere noget fælles, noget med at skiftes til at ligge derinde, så vi hele tiden havde en eller to pladser.

Det kan måske hjælpe nogen, hvis man ikke skal være der hele tiden...
  20. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Der ligger stadig kun én i kø - dvs. i går aftes.

Hvor mange ville være interesserede i at dele nogle pladser i køen?
  21. Krede Jedi Master

star 4
    Jeg har desværre ikke mulighed for at ligge aktivt i kø, men vil gerne støtte økonomisk til gengæld for billetter, hvis det har nogen interesse...?
  22. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Krede, ville du ikke kunne ligge evt. bare en weekend eller noget lignende? Nogle nætter for eksempel...
  23. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg må desværre sige ligesom Krede. Jeg vil meget gerne støtte økonomisk, men det vil nok være et problem at deltage aktivt som køligger.

Det er med nød og næppe lykkedes mig at få fri d. 2. maj (så jeg i det mindste har mulighed for at sikre mig billet ved at troppe op derinde dagen før - forudsat at der ikke allerede er fuldt hus ved den tid) samt d. 19. maj, så jeg ikke skal nøjes med 2-3 timers søvn.
  24. Krede Jedi Master

star 4
    Desværre... så meget jeg end holder af Star Wars så har jeg ikke lyst til at sove inde ved imperial. Jeg regner dog med at gøre som Mundi og troppe op natten inden forsalget... så håber jeg bare at der er (gode) billetter nok. Det virkede til Episode 2 og pladserne var ok.
  25. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Der bliver ingen kø til Episode III ved Imperial.

En stor seddel i Imperial meddeler, at der pr. 1. april påbegyndes renovering af den øvre etage på bygningen. Det er derfor forbundet med livsfare, at folk ligger i kø rundt om biografen.

Køen er derfor flyttet til Palads, hvor salget til forestillingen i Imperial også vil finde sted mandag d. 2. maj kl. 6.30. Imperial åbner først til normal tid denne dag og man skal derfor ikke stille sig i kø der, hvis man vil have billet.
    Max antal billetter er, som tidligere, 8 stk. pr. person til alle forestillinger det første døgn.

Desuden er det ikke, fra Lucas side, meddelt om første forestilling vil være offentligt tilgængelig.

Natascha er fortsat den eneste i køen og hendes telt befinder sig pt. ved Palads mellem indgangen til biografen og indgangen til caféen totalt lukket inde med hegn på tre sider og mur på den fjerde side.

Dette er trods datoen ikke en aprilsnar - i hvert fald ikke fra min side.
Thread Status:
Not open for further replies.