main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Kø foran Imperial

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth_Chimp, Mar 15, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Da jeg var forbi lørdag eftermiddag var køen oppe på 54, men mon ikke der er kommet flere til siden da.

    Nu må man så bare håbe på at de kan finde ud af at udskrive billeterne rigtigt, nu når de skal sælge både til Palads og Imperial fra samme billetkontor.
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Yay fik mig 2 SUUUUUPER fede fantastiske pladser... Tusind tak til Coras og Gina for at sælge dem til mig ^______^

    Og godt I fik jeres ting tilbage fra de onde kommune-medarbejdere... ;)
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    YES! Jeg fik 4 pladser aller bagerst i midten i sal 1 YAY!! :D :D det kunne ikke blive bedre! Jeg var overasket over at ingen af de 20 folk der stod foran mig i køen ikke havde købt dem for længst! Muhahah!!
     
  4. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Selvom jeg var nr. 142 i køen fik jeg 5 billetter på række 20 i siden til premieren. Glæder mig helt vildt, det bliver for cool :D
     
  5. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    SÃ¥ stod du lige foran JN327:eek:
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    filmen vi har set frem til i 9 år er nu endlig indenfor rækkevide. Dette bliver nok den sidste gang der er så stor præstice i at få billetter i mange mange år. Det bliver en ren svalesang.
     
  7. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Vildt stod vist så og snakkede med ham hæhæ :D

    Skræmmende :D
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Er det da 9 år siden de begyndte, at tale om at PT skulle laves? Kan ikke lige huske det.[face_blush]


    Jeg formoder, at alle ved, at filmen varer 131 min. Men jeg læste lige, at den nøjagtige længde skulle være 2 timer 11 minutter og 38 sekunder (uden rulletekster).
     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hmm på biobooking skriver de 2 timer og 38 minutter :S

    Jeg forstår heller ikke hvorfor de først viser anden forestilling klokken 3:15.

    Men for søren hvor er der lang tid til :eek:
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nja... Jeg mener da de snakkede om at lave de 3 prequels engang i midten af 90'erne. Og hvis man går ud fra det tager 3 år at lave hver film.
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har læst den. Jeg var der selv kl 7, og der var som sagt ca 20 mennesker foran mig. Bag mig voksese køen med ca 20 mere, før den var væk.

    EDIT: Oh... Nu forvækslede jeg det lige med Filmz.dk's artikkel om køen i Odense.
     
  13. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Tog der ned kl 23 søndag aften(fik nummer 114) og nu mandag kl 2230 sover jeg stadig ikke, jeg kunne bare ikke sove nede på pladsen.

    Jeg fik mig ofså et par fede billeter på 10 række til midnats premieren.
     
  14. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Citat fra "Star Wars Bladet" maj 1985:

    ".... den nyhed alle Star Wars fans har gået og ventet på i det sidste halve år! Den nye Star Wars film er blevet besluttet, og den kommer enten til at hedde "The Clone wars" ellet "The Old Republic" og blver beretningen om Jedi-ridderne, Obi-Wan Kenobi, den unge Darth Vader etc. Der er rygter om at at det skulle være sangerinden Linda Ronstadt der skulle være den der fik George Lucas overtalt til at nu havde hans pause varet længe nok!.......... Frank Marshall og Steven Speilberg er draget ud i verden for at undersøge lokaliteterne for den nye film, der forventes at være færdig i 1987."

    Så jeg har ventet i snart tyve år! ;)
     
  15. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Jeg er ikke engang fyldt tyve endnu...
     
  16. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    det er jeg godt nok men jeg er ikke sådan et fortidslevn der kan huske den artikel :p
     
  17. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    :(

    Jeg kunne heller ikke huske den ordret, så jeg var nødt til at finde bladet frem..... :D

    :p
     
  18. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hæ, jeg er heller ikke et fortidslevn, for jeg kan heller ikke mindes at have hørt om omtalte artikel.
    Men det er meget sjovt lige at læse det.
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg tror nok jeg har bladet selv, jeg mener jeg svagt kan huske jeg har læst det før. Aber spass anyhoot! :D
     
  20. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000
    Jeg skriver her en lidt forsinket meddelelse til dem af jer, der var ude foran Palads. Jeg vil gerne takke for en god atmosfaere og venlighed. Jeg tror ikke, at jeg var heldig nok til at moede nogen af jer herfra forumet personligt, men jeg var glad for at alt forloeb sa roligt, selv naar fulde folk fra det naerliggende diskotek skiftevis raabte af os og forsoegte at over-urinere vores telte :)

    Haaber at folk har haft det lige saa godt som jeg.

    P.S: jeg var nr. 47, men fik alligevel 6 pladser midtfor paa raekke 21.. cool :)

    P.P.S: jeg skriver dette fra min amerikanske mac, derfor er der ikke specielle skandinaviske bogstaver til raadighed.
     
  21. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Chimp, så har du mødt i hvert fald Glenn (Coras) og mig - vi var to af dem der sad inde i det store telt da I valgte pladser :)
     
  22. Fansite-MaDINe

    Fansite-MaDINe Jedi Youngling

    Registered:
    May 1, 2003
    Ville bare lige sige tak for sidst til Qui-Gina-Jinn og Coras. Håber også vi ses i Malmø.

    May the force be with you
     
  23. Veers_1983

    Veers_1983 Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 5, 2005
    Sad i et monopol af en group med næsten alle pladser mellem 80 og 60..
     
  24. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000
    Qui-Gina-Jinn:

    Ja, jeg har i hvert fald mødt Glenn... (han fandt min tegnebog) :)

    Så det var jer som var i fællesteltet.. OK...Det var da OK at få sat nogle ansigter på profilerne herinde... ;)

    Så... nu er der jop bare tilbage at vendte på Episode 3..... :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.