main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Katsottujen Jäsenten Lista [ WUL ] - sekä hiukan Tutustumis-leikkiä...

Discussion in 'Archive: Finland' started by ArtificialStupidity, Apr 20, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tere tulemast, Darttis, tänne meille. Meillä on täällä tosi kivaa. Woo.

    Meikäläinen hakee vaan Helsingin AMKkiin ja
    EspoonVantaan vastaavaan, kahdelle linjalle.
    Yliopinnot on yliarvostettuja.
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tere tulemast, Darttis, tänne meille. Meillä on täällä tosi kivaa. Woo.

    Meikäläinen hakee vaan Helsingin AMKkiin ja
    EspoonVantaan vastaavaan, kahdelle linjalle.
    Yliopinnot on yliarvostettuja.
     
  3. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tere tulemast, Darttis, tänne meille. Meillä on täällä tosi kivaa. Woo.

    Meikäläinen hakee vaan Helsingin AMKkiin ja
    EspoonVantaan vastaavaan, kahdelle linjalle.
    Yliopinnot on yliarvostettuja.
     
  4. darttis

    darttis Jedi Youngling

    Registered:
    May 1, 2003
    Varo vaan, nakitan vielä jonkun kaverini tutoroimaan sinua >:) Itte onnistuin missaamaan koko tutor-ilmoittautumisen tänä vuonna :p

    Meikä joutu TTY:lle puolivahingossa, kun ei pisteet riittäny Otaniemeen. Täällä on kyllä mukavaa ja leppoisaa ja rento meininki. </mainos>

    Hih, jos oikein hyvin käy ja pääset tänne, niin ollaanpa saman tien eräällä samalla kurssilla, kun täytyisi suorittaa _perusopintoja_ pois :p Terve tuloa laajaan ohjelmointiin.
     
  5. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Tavoitteena on päästä sinne. Paperihakuun en pääse, kun noi matikan kirjotukset meni miten meni. Konepuolelle on mun serkku tulossa, itseasiassa juuri nyt syksyllä.
     
  6. darttis

    darttis Jedi Youngling

    Registered:
    May 1, 2003
    Hetkonen, et ole ite tulossa vielä ensi syksynä tänne? Haet kuitenkin nyt keväällä? Tämähän antaa suuria ilkeilyn mahdollisuuksia >:) Muahahahaa...
     
  7. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Jos pääsen sisälle, tulen syksyksi opiskelemaan opintoviikkoja altapois jo valmiiksi. Tammikuussa 2004 alkaa armeija. [face_plain]
     
  8. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Tervetuloa darttis! Toivon että nähdään täällä JC:lläkin useammin.
    Opiskelusta; olen lykännyt YO-hakemusten postittamista ja yrittänyt unohtaa, että pian täytyy taas jatkaa opiskelua. Tänään lähtee lopultakin postiin Turun&Tampereen hakemukset.

    ISD kloonaa itseään taas. Mistä tuo oikein johtuu?
     
  9. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Tintti, pelkäämpä että ISD kärsii narkolepsiasta. Aina kun entteri on lyödä tuota "post" näpykkää tapahtuu nollaus aivolohkossa ja näppis toimii tyynynä pienen tovin, aiheuttaen tripla tupla postauksia.
    Teoria kaksi: deja vu. Siis minä ja Tintti vain luullaan olevamme lukeneet saman ISD tekstin useampaan kertaa. Pelkkää harhaa siis.

    Ja mikäs täällä mahtoikaan olla aiheena? Unohdin täysin. Liittyiköhän wookien mölinään? Kas eewokki! Tervetuloa Darttis! Ota keksejä. Niitä meillä täällä piisaa, elleivät nuo meidän vakiovierailijat ulkomailta ole niitä rohmunneet kaapujensa taskuihin.
     
  10. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    En ole ainakaan huomannut kenenkään ottavan keksejä... [face_plain]



    *mums mums*


    Ainakaan kenenkään ulkomaalaisen.


    8-}
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Kolmas mahdollisuus, rakkaat Herring ja Tintti, on se, että olemme kaikki George Lucasin mielikuvituksen tuotetta ja luemme kaikki tai ainakin puolet asioista vähintään 5-6 kertaa. Mutta koska GL ei kaiketi osaa suomea, olemme siis evoluution ylemmällä portaalla ja siten omia sivupersooniamme (jotka ovat edelleen Lucasin kuvitelmaa).

    Tai sitten syy on Welhon kaapeliyhteydessä... Taas kerran.

    Voisin taas ensi viikolla roudata tänne töistä pari kiloa keksejä. Keksit on hyviä paitsi kun niitä on syönyt liikaa.
    Ota koppi!
    *nakkaa 300g RuisDigestivepötkön*
     
  12. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Teen tälle taas nostopostauksen varm. vuoksi, ettei tämä mene lukkoon.
     
  13. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    No ajattelin kysäistä, että kuinka moni oikeasti seurailee omalla WULilla olevien henkilöiden postailuja? Ja löytyykö hyviä perusteluja sille miksi juuri kyseiset henkilöt ovat listalle päässeet?

    Lisäksi ajattelin tiedustella, onko jollakulla hajua miksi joku muu (erityisesti joku ulkomaan elävä) seurailee teidän postailuja? Löytyykö jotain boardin julkkishahmoja jotka ovat teistä kiinnostuneita ja miksi näin on päässyt (tai sitten ei) käymään?
     
  14. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Itselläni on WUL:lissani joukko suomalaisia sekä Spoiler&Trailer free -porukoita (ulkomaalaisia). Vakoilen vähän jatkuvasti kaikkien muiden FFFinlandilaisten tekemisiä muualla, mutta ulkomaantuttuja en kyylää aktiivisesti.

    En ole viitsinyt postailla juuri muualla kuin täällä FFFinlandilla sekä S&TF-porukoissa, joten olen päätynyt lähinnä suomalaisten WUL-listoille.

    Ja perusteet wullaamisiin. Ekalla kertaa tein sen kohteliaisuuden vuoksi, vastineena, kun minut wullattiin ensiksi. Muuten en olisi tähänkään mennessä laittanut ketään siihen listaan.
     
  15. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Teitä nyt ei pajon tarvitse seurailla,kun ette te paljon postaile.
    Get in Line heppuja tulee seurailtua ja itse Peter Mayhewiksi väitettyä heppua...niin ne väittää..on vip ja kaikkea ja mitä sen harvoja postauksia katsoo,niin kyllä sitä pistää uskomaan.
     
  16. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Minun wullistani löytyy teidän muitten suomalaisten lisäksi Thraxwhirl yhteisten kiinnostuksenkohteidemme takia. Ja täytyy myöntää, että hän oikeastaan onkin ainoa jonka postauksia vahtaan hieman tarkemmin. Suomalaisten postauksia en etsiskele tämän suomifoorumin ulkopuolelta.

    Minua vahtavista henkilöistä löytyy myöskin täältä suomipuolelta, varmaankin Tintin mainitsemasta kohteliaisuussyystä. Ulkomailta olen saanut kolme wullaajaa innokkaitten musiikkikeskustelujen ansiosta, näistä yksi on toisaalta jo näiltä nurkilta poistunut foorumilegenda Kerr Plunk (te juniorit ette varmaan tunne). Ja sitten saksalaistuttavamme Jaina_Mirax lisäsi minut listalleen viime talvena mäkihyppyjuttujen perusteella.

    Teitä nyt ei pajon tarvitse seurailla,kun ette te paljon postaile.

    No no, ei kaikki spammaa yhtä vauhdikkaasti kuin sinä. ;) Kyllä niitä posteja silti tulee tasaseen tahtiin (harva kyllä liittyy mitenkään Star Warssiin).

    itse Peter Mayhewiksi väitettyä heppua...niin ne väittää..on vip ja kaikkea ja mitä sen harvoja postauksia katsoo,niin kyllä sitä pistää uskomaan.

    Kyllä täällä voi normaalisti luottaa siihen, että jos henkilöllä on joku kuuluisa nimi ja VIP status niin hän on kyllä kyseinen henkilö. Sen sijaan jos VIP statusta tai mitään muuta vastaavaa ei löydy niin silloin kannattaa suhtautua epäilevästi. Esimerkiksi nimellä J.R.R. Tolkien kulkevaa postailijaa ei pidä ottaa liian vakavasti.
     
  17. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Huu, piti ihan tarkistaa, että mitä nuo listat pitävätkään sisällään:
    Tarkkailussani muutama FFFinlandilainen (kerran aioin laittaa kaikki, mutten sitten jaksanutkaan. kai sen voisi korjata) ja lähinnä Spoiler And Trailer Free Club-membereitä, joiden kanssa on peeämmätty. En minä jaksa toisten postauksia tarkkailla, sekin kun saattaa spoilata.
    Eli lähinnä ne, joiden kanssa on tullut jostain syystä pikaviestittyä, ovat listalla. Sen takia itse asiassa alunperinkin meinasin laittaa kaikki Finlandilaiset listalle, jos olisi asiaa.

    Joku mystinen Mr Farenheit seurailee minua (oli muuten eka) ja joskus vuosi sitten kun tänne eksyin, oli hänkin linjoilla. Sittemmin meikäläistä on ollut vahtimassa Obi Anne (muistaakseni), nyt DLM kahteenkin kertaan (!?) ja silleen. Tiedä sitten, miksi. Niin, ja wanha kunnon hew.

    Noiden avulla kun on pm:minen helpompaa, muttei tuosta kai muuten mitään iloa ole. Vai?
     
  18. Pinea

    Pinea Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 21, 2003
    Ik, nyt minuakin tarkkaillaan. Tämähän on suuri kunnianosoitus.

    Itse en ole laittanut ketään listaani, kun en ole täysin selvillä koko jutusta, tämä on ensimmäinen foorumi, jossa olen moiseen törmännyt (ja minähän olenkin vieraillut niin monella). Ja listalla ei ole oikeastaan mitään käytännön hyötyä, kun tällä hetkellä pyörin ainoastaan täällä Suomessa. Täällä pystyy aika hyvin pysymään ajan tasalla uusista viesteistä... ;).
    Mutta kyse on taitaakin siis olla kohteliaisuudesta. Kyttää sie minnuu, niin mie kyttään sinnuu.
     
  19. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Muahahaa,että osaat olla hauska [face_laugh] <--Sinun takia tämän hymiön käyttö kasvaa....hulvaton huumorintaju sullakin.
     
  20. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    "Noiden avulla kun on pm:minen helpompaa, muttei tuosta kai muuten mitään iloa ole. Vai?"

    No, on siinä PM-lähettelyn lisäksi se tarkoitus mikä tässä on sanottu pariin kertaan, eli kohteliaisuus, ja se näyttää myös toimivan jonkinlaisena "kuinka suosittu olen" -hommelina.

    "tämä on ensimmäinen foorumi, jossa olen moiseen törmännyt"

    Sama juttu. En ole missään nähnyt samanlaista systeemiä. Useimmilla foorumeilla on esim. "Add to Buddies" -osoitekirjat, mutta profiilissa ei näy, keitä on Buddies-listalla.
     
  21. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Minä olen 16 ihmisen suosiossa sitten :D
    Mukavalta tuntuu minusta tämä.
     
  22. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tähän kai sitten pitää sanoa: lol.
    Näkeehän tuosta bonuksena, milloin k.o. hlö on loggautunut viimeksi. Jee. Omasta mielestäni kätevin (ja ainoa) hyöty on se, että pm:ää kirjoittaessa nimi on dropdown-valikossa, ei tarvitse arpoa tai muuta.
     
  23. Mack_Starcrusher

    Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2003
    Jos joku nyt minut täällä huomaa,niin en ole ollenkaan uusi jäsen.
    KYP_DURRON85 nimi piti vaihtaa vähän omaperäisenpään nimeen.
     
  24. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Höh taas joku vaihtaa nimeään ja taas täytyy totutella uuteen nimeen. No ei kai tässä mikään auta.
     
  25. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Plagioija!

    Paitsi etten minä varsinaisesti sukkien keksijä ole.
    Mut siltiki!

    Muuten hei, pitäisikö tästä lähtien sanoa Mackiksi, MSC:ksi vai vanhaksi tutuksi Kypiksi?
     
Thread Status:
Not open for further replies.