main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Katsottujen Jäsenten Lista [ WUL ] - sekä hiukan Tutustumis-leikkiä...

Discussion in 'Archive: Finland' started by ArtificialStupidity, Apr 20, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinea

    Pinea Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 21, 2003
    53 on paljon enemmän, mitä olisin uskonut, tosin pikaisella silmäyksellä 53:sta alle 30 (eli n. 28) on kirjautunut sisään vuoden 2003 aikana. Hmm.
     
  2. Taivasvaeltaja

    Taivasvaeltaja Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 29, 2003
    Kalle. Ongelma on ainakin siinä, että ´´you do not have permission to view this board.´´
     
  3. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Johtuu siitä että accountti on bannattu 3 kuukautta sitten. Kysyn toisen adminin mielipidettä koskien bannin mahdollista poistamista.

    Edit, njah, pikku bannin tarkastelujen jälkeen näyttäisi siltä että olet rekisteröitynyt Soneran proxyn kautta ja accounttisi on bannattu kolmantena alteregona, koska muutama päivä aikaisemmin bannattiin 2 accounttia, jotka molemmat olivat samasta staattisesta IP-osoitteesta ja kirjoitustyylisi, sekä ´´ -merkkien käyttö lainausmerkkien sijasta antaa aika hyvän viitteen että olisi kyse samasta henkilöstä. Ja koska kaikki viestisi näyttäisivät tulevan Soneran proxyn IP-osoitteesta, niin en pysty mitenkään vahvistamaan sitä etteikö kyseessä olisi alterego. Eli jos vain pystyt osoittamaan ettei sinulla ole mitään tekemistä CountDoku ja Lordi Tutteri -accounttien kanssa, niin poistamme bannin ilomielin.
     
  4. Taivasvaeltaja

    Taivasvaeltaja Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 29, 2003
    Olipas melkoista slangia näin amatöörin korvaan. Kuinkahan tarkan psykoanalyysin kohteeksi olen oikein joutunut?

    En oikein voi todistaa, ettei minulla ole mitään tekemistä noiden nickien kanssa. Aloittelijana menin kyllä säheltämään jotain ja saatoin yrittää rekisteröityä uudestaan mutta oman muistikuvani mukaan olisin kokeillut sitä vanhalla nimellä ja uudella salasanalla. CountDoku ja Lordi Tutteri ainakin kuulostavat ihan oudoilta, varsinkin Tutteri. Enkä kyllä voisi rekisteröityä kummallakaan niistä - Taivaskävelijänkään salasanasta en ole varma, kun luovuin yrittämästä Pilvikaupunkiin kirjautumista jo ties koska.

    Auttoikohan tämä nyt yhtään...
     
  5. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Taas tällainen sivustakatsojan kommentti: Duke on ilmeisesti enemmänkin päässyt harjoittamaan tällaista ihmisten tunnistamista kaikenlaisten maneerien sun muiden perusteella. Plus ne tekniset asiat.
    Aika ovelaa. Hih.
     
  6. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    ISD, hauskinta ja ihmeellisintä asiassa on että Duke pitää hommat pystyssä vaikka samaan aikaan tiirailee kaukoputkella ja juoksuttaa huoneessaan koiraansa.

    Doku - Tutteri jutut Pilvarissa oli sen verran skitsoa yksinkeskustelua, että kyllä kummastutti näin jälkeenpäin. En ole muilla fooruilla törmännyt ilmiöön lainkaan. Ehkä siitäkin saa jotain omaa kivaa kun postailee itselleen. -Vau, mitähän minä itselleni seuraavaksi kirjoitan...
     
  7. Taivasvaeltaja

    Taivasvaeltaja Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 29, 2003
    Mikäli oikein muistan, ehdin lähettää Pilvariin huimat kaksi (2) viestiä Taivaskävelijänä. Yksinkeskustelusta ja sen skitsoudesta en tiedä mitään; koko foorumin käytön opettelu oli silloin vielä hieman vaiheessa. Enkä edes viitsisi ruveta moiseen.
     
  8. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Noh, poistan tuon bannin nyt, niin näenpähän sitten samalla IP-osoitteesi ja pystyn saamaan vahvistuksen joko alteregoilulle tai väärälle bannille (sikäli kun et ole enää proxyn kautta yhteydessä nettiin).
     
  9. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Duke on ilmeisesti enemmänkin päässyt harjoittamaan tällaista ihmisten tunnistamista kaikenlaisten maneerien sun muiden perusteella. Plus ne tekniset asiat.
    No ei ihmistä pitkään tarvitse seurata kun pystyy jo hahmottamaan sen käytöksen ja ajatusmaailman ihan kohtalaisen hyvin. Sekä samalla tietysti oppii myös sen kuinka ihminen itseään ilmaisee, joten alteregon tunnistaminen on suht helpohkoa, varsinkin kun sen sitten pystyy muutamilla pikku jäljityksillä vielä varmistamaan.

    Joskin tuossa Doku/Tutteri -tapauksessa en asiaan niin paljoa huomiota kiinnittänyt, kunnes Doku päätti ottaa ensimmäistä kertaa yhteyttä minuun ja ensimmäisenä tahtoi tietää mielipidettäni Tutterista. Siinä vaiheessa vaan tuli "hetkonen, tarkistetaanpas muuten poikien tiedot." ja samaisesta osoitteestahan ne viestit oli lähetetty.
     
  10. Taivasvaeltaja

    Taivasvaeltaja Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 29, 2003
    It´s working! It´s working!! Hey, Duke, thanks. Now I owe you one. Ja muistin vielä salasanankin.

    Voiko noita Doku/Tutteri -skitsoiluja lukea enää mistään päin Pilvaria? Olisin kiinnostunut näkemään, että mistä minua oikein on epäilty.
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Kai sitä jotain oppii katselemaan muutaman vuoden (?) harjoittelun jälkeen. Aika mielenkiintoista.
    Varsinkin tuo että kyselee toisella hahmollaan joltain että mitä mieltä se on toisesta hahmosta - aika hassua. Mikä lie ollut ideana. Muistan kyllä tuon Tutterin nähneeni "jossain", mutten kyllä saa päähäni mitään sen erikoisempaa. Mutta mitäpä siitä, ollutta & mennyttä.
     
  12. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Joku 8v vois olla lähempänä kun otetaan huomioon muiden foorujen moderoinnit.

    Hmh.. oho.. historiallista. TFN:ssä havaittiin juuri ensimmäinen mode moneen päivään. Tais olla aika helvetilliset Uuden vuoden -bileet. :D
     
  13. AUNTIE_JEDI

    AUNTIE_JEDI Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    Meikäläisenkin käyttäjänimi on täällä putkahtanut esiin joten:

    Olen Helsingistä

    Harrastan Ruotsi-Suomen historiaa Birger Jaarlista Kustaa III:een, popuaalifysiikkaa käsittelevien kirjojen lukemista, tähtitiedettä - olen Ursan jäsen, trekkaamista, sukeltamista ja reissaamista

    Oikea nimenikin on A J

     
  14. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Olen Helsingistä ... tähtitiedettä - olen Ursan jäsen

    Kipaissut tutustumaan jo Artjärven observatorioon? Jos et ole, niin suosittelen käymään joskus kun on mahdollista. Ihan kiva paikka, vaikka pelkässä retkeilymielessä.
     
  15. AUNTIE_JEDI

    AUNTIE_JEDI Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    Olen kuullut paikasta paljon... kun olis aikaa...
     
  16. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ite käyny kerran vilkaisemassa paikkaa sillon kun olivat juuri kupolin saaneet sinne asennettua paikoilleen.

    Noh, kyllä Taurus Hill Observatory on laadukkaampi. ;)
     
  17. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Lieköhän meidän koulun katolla tuollainen kaukoputkitorni tai miksi sitä kupolia nimitetäänkään. Ainakin se näyttää semmoiselta, luukku on tosin kiinni, niin en tiedä onko siinä kaukoputkea. Olisi vallan mielenkiintoista päästä sinne kurkkimaan.
     
  18. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tähtitorni. Kaupunki on äärimmäisen huono paikka moiseen toimintaa. Aivan liikaa valosaastetta. Toisaalta myös kaupungin liikenne tärisyttää rakennusta, joten sekin huonontaa kaupungin soveltuvuutta.
     
  19. AUNTIE_JEDI

    AUNTIE_JEDI Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    Itseasiassa käväisin juuri kravun kääntöpiirin kieppeellä eräällä pikkusaarella ja oli hauska nähdä vähän eteläisen pallonpuoliskon tähtiäkin. Jopa etelän ristikin kävi aamuyöstä vilahtamassa matalalla. Sääli vain, ettei mukana ollut kiikaria kummempaa. Saarella kun oli sähkönkatkoja vähän väliä, eikä valosaaste muutenkaan pahemmin haitannut.
     
  20. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tähtitorni- toden totta. Ei se taida enää olla käytössä. Rakennus on joskus ollut TKK:n hallinnassa, joten kai ne ovat jotain sillä tehneet. Ja todellakin tärisee, ainakin kun spårvagnit menevät ohi...
     
  21. Darth-Ari

    Darth-Ari Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Feb 14, 2004
    joo moi kaikille,oon aika uus täällä force.netissä joten voisko joku selittää että miks mulle tulee tämmönen valitus "You do not have permission to access the http://www.theforce.net/episode3/ page" mun veljelle tulee sama valitus kun se yrittää mennä samaan paikkaan, vaikka sillä on eri tunnus????????

    oon jyväskylästä, ja vapaa aikana kattelen leffoja.
     
  22. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Huomenta vaan sekä tervetuloa :)
    Et suinkaan tarkoita Episodi 3 - no spoiler-foorumia?
    Sinne kun pitää ensin vinkua oikeudet, että pääsee sisään. E3NSA-registrationista pääsee asiaan.
    Siihen voi mennä päivä tai pari, mutta jos ei ole kamala trollispoileri ollut, niin sisään pääsee.

    //
    Jos on jostain muusta osastosta kyse, niin ei minkään näköistä, kokoista, hajuista tai makuista tietoa. Sori.
     
  23. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Kas eka 04-nen.
     
  24. Darth-Ari

    Darth-Ari Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Feb 14, 2004
    ei kun se oli episode3 spoileri foorum,en tiiä mikä siinä oli vikana, mutta nyt näyttää toimivan taas
     
  25. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Jaah, eihän siinä sitten mitään. Ovat taas spammanneet niin ettei sekaan mahdu... :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.