main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Katsottujen Jäsenten Lista [ WUL ] - sekä hiukan Tutustumis-leikkiä...

Discussion in 'Archive: Finland' started by ArtificialStupidity, Apr 20, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tais olla koko softa sekasin kun 90% postauksista näky muodossa "Posted on private forum" tjsp.
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Kuulemma harkitsivat 3SA:nkin vääntämistä privaksi, mutta mikä siinä olisi ollut ideana? Varsinkin kun tFn on käsittääkseni erikoistunut spoileridataan. Monien muiden tavoin.
     
  3. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Haha. TFN:n ei nykyisin uskalla julkaista enää mitään LucasFilmin pelossa. Toisaalta, ei TFN:llä enää edes ole insidereita.
     
  4. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Jaah, näinkö se nykyään meneekin? Ihan sama, ei kiinnosta. Ei sitten alkuunkaan.
    Mutta kai se on joskus ollut niin. Tai jotenkin.
     
  5. HeroX

    HeroX Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 28, 2004
    Paikkakunta on Iisalmi (Keski-Suomi), Kuopiosta n.80 kilometriä pohjoiseen.

    Harrastusia on liikunta (n.2-4 kertaa viikkossa) - nykyyän kylläkin liikkuminen hieman vähentynyt kiitos laajakaista tulon tänne synkmetsään. Eli tietokonetta tulee myös käytettyä aika paljon musiikkia kuunnellen ja ircissä oleskellen. Ihme kyllä, vaikka konetta käytän, forumeiden käyttö ei ole lisääntynyt valitettavasti. Pelaamista en pahemmin harrasta vaikkakin suurempi muutos on tulossa kunhan verkkokaupasta vain lähettäisivät Half Lifen. Tällä hetkellä pelaan kylläkin NationStates peliä. Mainitsemisen arvoisena harrastuksena voi toki sanoa myös elokuvat, joita tykkää katsoa aina välillä.

    Nimi: Oikeaa nimeä en (taaskaan) paljasta, mutta lutsukaa vaikka nimellä Opi(eli olen sama Pilvikaupungin ei_aktiivinen_user). Hmm...eli myös sama joka vierailee väliajoin #SWFanit-kannulla nimellä Hero^. Täällä vain jouduin ottamaan nickiksi HeroX kun yllätys_yllätys Hero oli varattu

     
  6. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Tervetuloa HeroX! Täällä on tuhansia käyttäjiä, joten joskus oman nickin keksiminen voi olla työlästä! :)
    Minut löytää myös Pilvarista. Tosin nick on siellä tämä sama suomenkielisenä versiona.
     
  7. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tere tulemast tähän myllerrykseen. :)

    Nationstatesia muuten väänsin joskus kesällä, kunnes muistin kaikki kysymykset ulkoa. Orb of Obliberation. Tiedän, se näyttää typolta.
     
  8. Snowblind

    Snowblind Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 10, 2004
    Itä-Suomesta, Joensuun kaupungin läheisyydessä pidän majaaani. Ikää löytyy sellainen seitsemäntoista. Aika kuluu lukiossa, iltaisin harrastusten parissa (futis,
    han moo do). Vapaa-aika kuluu sitten lähinnä koneella istuskeluun yms. sekä hengailuun kavereiden kaa :)

    (typo)
     
  9. Cim

    Cim Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 10, 2004
    Oh, jos te minusta jotain kerta haluatte tietää...

    Vanhempani suuressa luovuudenpuuskassaan päättivät antaa minulle etunimeksi Heini. Ikää minulla on osapuilleen 17 vuotta ja kahdeksan kuukautta. Osoitteeni on Siilinjärvellä, mutta reviirini kattaa sen lisäksi myös Kuopion ja Toivalan.

    Harrastan ratsastusta ja pyörin suurimman osan vapaa-ajastani tallilla ravureiden parissa. Lukeminen, piirtäminen ja kirjoittaminen kuuluu myös asiaan. Kameraan minulla on viha-rakkaussuhde. Netissä luuhaan lähinnä foorumeilla.

    Ja sikäli mikäli ketään kiinnostaa olen lakto-vege.
     
  10. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Majailen Vaasassa, missä olen asunut koko ikäni.

    Harrastan salibandya, lukemista, kitaran soittamista, foorumeilla asumista ja yleistä netin käyttöä.

    Ja etunimeni on Markus. :)
     
  11. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Tervetuloa vaan kaikki! Ikään tai ksylofonin merkkiin katsomatta.
    Muistakaa pyyhkiä kenkänne kun astutte ovesta sisään.
     
  12. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Epäkloonien invaasio, siis? Ei se mit'n, terve vaan kaikille :D Valitettavasti olen itse lievässä flunssassa, joten terveiseni taitavatkin olla sairaisia...

    (ampukaa joku minut)
     
  13. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    ISD koittaa parantua ensi viikonlopun Old Toy Swappia varten. Muuten joku muu ostaa kaikki Unleashed Emperorit sieltä sekä Muumi-avaimenperät.
     
  14. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Frell, kun eiliset postausyritykset kaatuivat joihinkin über-erroreihin :mad:
    Jos on unleash-Palpstereita tarjolla, vääntäydyn paikalle vaikka pää kainalossa, mikäli se on tarpeen! Ja oma Nipsu-avaimenperä voisi muuten olla yllättävän kiva koriste avainnipussa.
    Toiseen ketjuun tämäkin kuuluisi, mutta kysyn kuitenkin: minkähän verran käteisvaluuttaa eli tukaatteja kannattaisi roudata mukaansa tuonne vanhain lelujen heittovaihtoon? Vähän epäilen, ettei siellä ole ihmisillä mitään pankkikortinlukijalaitetta... Tai hintatasosta yleensä. Kun yksi entinen työkaveri kertoili viime vuonna käynnistään, harmittelin etten sittenkään lähtenyt. Ja olivat SW-härpäkkeet olleet hinnoissaan.
    Vaan koskas se on estänyt? :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.