Kelloggs

Discussion in 'Sweden' started by Vargman77, May 11, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Tja, kanske jag vill köpa den. Men i så fall bara för att bygga på min samling.
  2. Neko Jedi Master

star 4
    jag har... *räknar* nio jar-jars! vill du ha en så kan jag skicka en. :)

/Neko
    (som tycker om att vara snäll)
  3. wishnud Force Ghost

star 4
  4. Neko Jedi Master

star 4
    bl.a. ja. :) resten av dubletterna är: *tittar i lådan* 3xR2, 4x3PO, 3xBoss Nass, 5xSidious, 4xQui-Gon o 2xMaul. många det! :D

det blir ju en del när hela familjen äter kellogs. ;)

/Neko
    (som gillar coco pops!)
  5. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    WOW! I min samling har jag en av Maul, en Sidius, en Obi-Wan, en Qui-Gon, en Anakin. Jag är alltid på jakt efter flera. Vore jättesnällt om du ville skicka en Jar-Jar Neko.
  6. Vader_Darth Jedi Master

star 3
    Jag saknar i alla fall 3P0 och Qui-Gon ifrån gamla. Har bara köpt ett paket frosties (det kommer flera) och jag fick Jango !!!
    Hmm vill helst ha Vader, Anakin och Padmé. Nä dax att storhandla lite kelloggs flingor.
  7. Neko Jedi Master

star 4
    de som vill ha Kellogs ep1-figurer kan PMa mig. så kan vi bestämma vart/hur jag ska skicka dem. först får först! :)

/Neko
    (som sitter o leker med psp)
  8. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Vader. Jag har C3P0 om du vill ha den... Den är öppnad dock...

Sedan kan jag bara säga att jag äntligen fått ihop hela serien med Episode II ödesfigurena... Jango, Obi, Padme, Anakin, Vader oh Droiderna... Fick den sista idag.. HURRA!! :)
  9. Padme33 Jedi Padawan

Yippiee! Har också lyckats skrapa ihop hela serien. Jag hade bara Vader kvar, gick och köpte mig ytterligare lite Kellogs och vad tittade fram ur paketen? Någon som kan gissa? Men visst, en Vader....
  10. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Grattis till din fulla samling Padme...
  11. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Urg. Sitter och försöker att äta Coco Pops just nu. Frosties har jag gett upp med... [face_plain]

Någon som vet om Loops är goda?
  12. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Jag tyckte inte om LÖoops men däremot tycker jag onm Frosties... Så du kanske gillar Loops..

Skall köpa ett paket med Rice Crispies med bara för att få den asken med... :)
  13. Aprentize Jedi Master

star 4
    själv kan jag meddela att de inte va nån ***** gubbe i mitt senaste paket, jag tänker ringa till kellogs o säga vad jag tycker. milt sagt.
  14. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Vi hade så med med ett paket men eftersom vi fick hela samlingen så gjorde det inte så mycket :)
  15. Padme33 Jedi Padawan

Jag hade också så med ett paket (Coco) att det saknades figur Men som tur var upptäckte jag detta innan innerpåsen hade öppnats och rusade snabbt tillbaka till affären som snällt fick ta tillbaka och byta ut sin halvöppna paket. Sånt finner man sig bara inte i. Speciellt inte när man köper paketen för gubbarnas skull.
    Reklamera mera!!!
  16. Jedi-W Jedi Master

star 4
    Måste säga att jag enbart har sett att det finns Frostie's med SW-figurer i. Varken Loops, Coco Flops (ellervaddetheter) verkar innehålla något.
    Kan någon göteborgare rekomendera en affär så att jag kan variera kosten?
  17. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Ica i Frölunda har haft Loops och Choco Pops... Bör väl finnas på de flesta ICA-butikerna...
  18. Jedi-W Jedi Master

star 4
    Mmmm, ICA, mmmm. Dom har verkligen visat att dom gillar SW, billigast på SW-prylar, alla sorters SW-flingor.
    The Force is strong in ICA...
  19. DOK Jedi Knight

star 2
    Alla sorters SW-flingor på ICA? Hmmm...inte på ICA i Hindås minsann. Där har man bara Frosties och Loops med SW-gubbar. Och Loops smakade inget vidare. Får väl fortsätta tvinga i mig Frosties.
Thread Status:
Not open for further replies.