Kinomaniak

Discussion in 'Poland' started by Chimpo_the_Sith, Nov 5, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Jestem fanem dosc czestego chodzenia do kina i chetnie bym porozmawial o filmach...

    ( tylko zadnych mi tu imprezek prosze nie robic ;) )

    Dzisiaj bylem na Matrix Rewolucje, film dosc ciekawych choc slabszy od 1 i chyba troszke lepszy od Reaktywacji ale nie wiele.
  2. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    hehe, moja krew, tylko, ze ja nie bylem :(
  3. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Nie robic imprezki? czemu, taka okazja, ogolnoswiatowa premiera :p hehe :)
  4. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Hmm... chyba sie napije :p tylko to mi zostalo :( nie pojde na M3 :(
    Przynajmniej sie zaleje :p
  5. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    A juz mialam zaczynac temat o Matrixie, zebys wypowiedzial sie na ten temat Chimpo :p.
    A tak przy okazji to wypije z Rumcajsem :D
  6. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    A ze mna to nie chcesz? :p
  7. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
  8. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  9. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    dolaczam sie... dajcie cos :D

    .. a Matrix... to Matrix...

    Ogladal ktos z was Solaris?? Nawet fajny film :p
  10. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  11. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Ksiazki Solaris nie czytalem, ale film mi sie wybitnie nie podobal. Byl nudny i tyle.
  12. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
  13. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Bo wszyscy, ktozy ekranizuja Lema, skupiaja sie na science-fiction, a to tylko otoczka dla prawdziwej tresci :], zreszta, gdzies mamy tu topik o Stanislawie Lemie :)
  14. Darth_Guzes Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 25, 2003
    star 1
    Dlaczego mam wrazenie czasami ze jestem na czacie a nie na forum??
  15. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Guzes, To tylko wrazenie :D
  16. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Guzes: Bo to prawda? ;>

    Hmm Bylem na Matrix Revolucje z klasa :D
    Film srednio mi sie podobal. Najbardziej podobala mi sie Reaktywacja ;)

    Fizyk: Przeczytales? Caly? Jestem pod wrazeniem. Powiedzialem sobie, ze nie obejrze filmu, dopoki nie przeczytam ksiazki. Gdy przeczytalem ksiazke, doszedlem do wniosku, ze drugi raz czegos tak zagmatwanego i (miejscami - w domysle biblioteka i rozmyslania pana Kelvina o zywym oceanie Solarisa; makabra :>) nie przezyje i w koncu obejrzalem film we fragmentach.

    Chimpo: [face_laugh] [face_laugh] Chimpo film nudny? Film nudny? Film sie nie umywa do ksiazki [face_laugh] . Przeczytaj ja. Jesli uda ci sie ja skonczyc, to gratuluje.
  17. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Wiadzial ktos z was moze KILL BILL VOL.1 Quentina Tarantino??
    Jezeli tak to poprosil bym recenzje :)
  18. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    ja widzialem, ale trudno mi tu recenzowac po zaledwie polowie filmu (po co oni to podzielili???). Jedyne, co moge powiedziec, to ze warto sie do kina wybrac ale ja akurat nie czulem do konca klimatu, jak to mialo miejsce chcociazby w Psach lub Jackie.
  19. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Wczoraj wszedl do kin film Good Bye, Lenin! Wybiera sie ktos? Ja chyba pojde za tydzien.
  20. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Ja widzialem ostatnio na pokazie przedpremierowym " Gdzie jest Nemo ". Ta animacja Pixara jest niesamowita. Poprostu genialna. Takich jaj nie bylo nawet na Shreku. Polecam wszystkim :)
  21. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    No nie wiem, jak mozna szukac Nemo (lac. Nikt) :p
  22. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Bylem dzisiaj na S.W.A.T i musze powiedziec ze calkiem ciekawy film. Duzo akcji, bardzo ciekawie pokazane sceny antyterrorystów i sporo humoru. Wielkim przegiêciem sa w pewnym momencie kawaly o Polsce i Polakach ale da sie przezyc. W sumie film na jesienny wieczór w sam raz :)
  23. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    Jezu, ja nie pamietam kiedy ostatnim razem bylam w kinie. Troche to zalosne, ale chyba to bylo na "Bruce wszechmogacy" (nasze nie do konca pierwsze spotkanie FFP ;) ) albo na Terminator 3. Nie mam ani kasy ani czasu na kino, a tu tyle fajnych filmow :(
  24. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Ja tam ostatnio na Matrixie Rewolucje bylem ale film do 1 sie nie umywa i poza obrona Syjonu nie ma tam nic ciekawego, a koncowka No Comment...
  25. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    tez dzis bylem na SWAT i zaluje wydanych pieniedzy - film jest wtorny, nudny (nawet podczas akcji) i do bolu przewidywalny. A zapowiadal sie tak fajnie...
    Co do Matrixa 3, to nie jest to zly film i uwazam, ze logicznie konczy calosc, jednakze mogl byc zrobiony lepiej i nie miec tych kilku niebywale nuuudnych scen
Thread Status:
Not open for further replies.