main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Klonerna attackerar- trailer

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Star-AP, Mar 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Naturligtvis ska jag göra det. :)
     
  2. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Är det ingen som har hört något om när vi får se den på TV här? Mitt "godisband" ligger och väntar...

    Kanske passar på att maila ZTV ikväll för att se om de vet något.
     
  3. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Hallå alla, jag är ny här :)

    Den Fan Trailern var BRA! Måste också säga att jag nästan rörs till tårar av D-trailern också (rys rys).

    Jag för min del är numera fullständigt övertygad om att Ep II kommer att slå Ep I med hästlängder.
     
  4. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Lynx, maila ZTV nytt. De borde veta för de brukar ju visa trailers.

    EDIT: välkommen Jedi-W. :)
     
  5. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Välkommen så mcyket får man väl säga då.

    Såg just trailern...eller rättare sagt, så mycket jag han ladda ner innan jag var tvungen att springa. (ca halva)
    Jag tycker att det verkar bra.
    Det som jag fastnade vid var den där inzoomningen mot arenan eller vad det var. De som var i publiken vr så skrämande tysta. Som jag sagt från början, detta kan bli hur bra som helst. Filmen har alla förutsättningar.
     
  6. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    Vad det strömmar in folk här. Nästan som i An Unexpected Party i The hobbit. Efter ett tag så glömmer man att välkommna alla och blir ond. :)
     
  7. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Tack för välkomnandet, det kändes bra [face_love]

    Noterade förresten att skådespelarna verkade lite mindre lama i trailern än de var i Ep I. Hoppas det stämmer i filmen.

    ...men den Fan Trailern med Bisquit Synk Park ellervaddomheter var ju fruktansvärt skön. Tyvärr har låten fastnat i skallen på högsta volym... :D
     
  8. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    Haha! varnade jag inte alla för att lyssna på den?
    Den har nämligen prentat sig in i skallen på mig med.
     
  9. APA_JOCKO

    APA_JOCKO Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 15, 2002
    TRAILERN E FETT BRA ANSER APA-JOCKO!!

    APA-JOCKO ÄR NY HÄR,,,tycker ni mest brukar prata om allt annat än star wars,,

    :)



    OB-LA-DI-OB-LA-DA
     
  10. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Hej och välkommen!
    Vi pratar faktiskt en del Star Wars här, men de flesta passar på att diskutera det på andra boarder här på forumet tex Classic Trilogy eller Attack of the Clones & Episode III (Non-Spoilers).
    Just den här boarden är mer till för att alla svenskar på JC ska ha någonstans att samlas och prata. :)
     
  11. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Enligt sw.nu sa har Klonerna Attackerar trailern premiar pa bio idag, fore Ice Age.
     
  12. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Äsch, det glömde jag ju att säga... Jag var så upptagen med mitt välkomnande. :p

    Någon fler än jag som ska på bio ikväll? Någon som vet vad Ice Age handlar om?
     
  13. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Vet bara att det ar en animerad film om nagra djur under istiden, tyckte den verkade gullig, har sett en tv-trailer av den.
     
  14. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Den kan ju inte vara värre än dina färger just nu... ;)
     
  15. menilma

    menilma Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 25, 2001
    jag såg precis trailern!!! nu är jag såååå förväntansfull, jag ville inte att den skulle ta slut! :( men det är nog bäst som ni säger, att inte ha för höga förväntningar...
    självklart välkommen till alla nya! :)
     
  16. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    Jag ska gå på ice age kanske imorron. Som sagt så handlar den om några djur inc en mammut en sabeltandadtiger och ett näbbdjur som ska ta tillbaka en människo pojke till hans människoby. (djungelboken i snöstorm?)
     
  17. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag far nog vanta tills nasta vecka, de har forvisningar pa Ice Age den har veckan, men da kanske man inte ar saker pa att de visar trailern.
     
  18. menilma

    menilma Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 25, 2001
    gillar näbbdjur men vet inte om jag tänker se filmen, min plånbok ekar tomt :( du får helt enkelt informera oss wishnud, hur var den?
     
  19. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    Jag vet inte jag var på en förevisning inom astronomi.. så hörde jag att dom skulle visa "forbidden love" istället för "clone war" så då blev jag förvirrad och bestämde mig för att dissa iceage.
     
  20. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!

    Jag såg just Ice Age (en rätt hyfsad film).

    Innan filmen börjar dyker Fax-loggan upp, sedan Lucasfilm.

    Jag blir jublande glad...

    ...tills att första klippet dyker upp på duken och det visar sig att det är FORBIDDEN LOVE!

    AAAARGH!

    Det är ju inte DEN trailern som man mest vill se på bio av de fyra trailrarna!

    AAAARGH!

    DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!DISAPPOINTED!
     
  21. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Jag lider med dig Zaphod... :(

    Jag hade också tänkt gå och se Ice Age bara för trailern, men nu vet jag inte. HSH ska jag ringa till bion först och höra vad som gäller.
     
  22. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    Som tur var var ju Ice Age tillräckligt hyfsad för att de 75 kronorna inte ska behöva anses som varande kastade i sjön
     
  23. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Ajajajajaj, nu blir man lite osaker pa hur man ska gora.
     
  24. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Oflyt Zaphod, Forbidden Love är visserligen rätt bra men helt klart skulle man velat se D-trailern. Eller varför inte alla fyra :) + Fan Trailern :D

    Tror jag har blivit beroende av den där Fan Trailern förresten...
     
  25. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Det hande mig med den forsta fantrailern, var det 2000?

    Kan det vara mojligt att de kommer att lagga upp clone wars trailern forst fran och med nasta vecka kanske? I UK och Irland har Ice Age inte premiar forran pa fredag, aven om de hade forhandsvisningar i helgen, och ar det mojligt att de inte har hunnit fa trailern och darfor anvande sig av Forbidden Love istallet?
     
Thread Status:
Not open for further replies.