Klonerna attackerar- trailer

Discussion in 'Sweden' started by Star-AP, Mar 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maladour-Fei Jedi Knight

star 5
    Jag vill bara gnälla lite...

För länge länge sedan sa GL att det bara fanns röda, gröna och blå ljussablar... Nu har han slängt in lila... GL är inte canon med sig själv här... Gubben börjar väl bli senil... Vem vet vad han missar härnäst... att Anakin ska bli Vader kanske... Vem vet... I "the super special and totaly final editions" av OT så visar det kanske sig att Boba Fett i själva verket är Jar-Jar. Boss Nass är Darth Vader och Yoda är de tre karamellfärgade tvillingarna Yoda, Yodo och Yada.
  2. Jedi-W Jedi Padawan

star 4
    Låter väl sannolikt Obi anne. Kan ju också vara så att övriga trailers skall ligga innan andra filmer.

..hard to see the future is...
    ;)
  3. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Jag tycker också det är synd att det blandats in fler färger... Enligt vad jag har hört så var det Sam Jackson som specifikt bad om att få en lila. Så jag antar att vi borde skicka hotbrev till honom också.
  4. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Ja, jag är också lite konservativ vad det gäller färger på ljussablar. Den enda personlighet som gläds i mig är den överspekulerande som bara älskar färganalys. :)
  5. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Jag sag en underbar intervju med Samuel Jackson i hostas dar han forklarade varfor han hade en lila ljussabel, han ville helt enkelt vara annorlunda, och nu satt det en massa nordar over hela internet och forsokte klura ut vad det skulle betyda.

Jag har inte sa mycket emot olika farger, men orginalfargerna ar bast!
  6. Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan

star 4
    Nu har jag sett trailern på bio och den ser helt enkelt STRÅLANDE ut!
  7. Wolverine Jedi Master

star 5
    Det sjuka är att från första gången jag såg Jackson i SW samanhang så tänkte jag att han skulle ha en lila....Vi verkar ha samma smak :p

Jag tycker för övrigt oxå att trailern lovar mycket gott...
  8. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Imorgon ska jag ga och se Ice Age, hoppas att de visar Clone Wars.
  9. wishnud Jedi Master

star 4
    I övermorgon ska jag se iceages och hoppas att trailerna ska vara med.
Thread Status:
Not open for further replies.