Knights of the Old Republic looks cool.... niet?

Discussion in 'Belgium' started by IRADONIAN, Apr 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IRADONIAN Jedi Knight

Iemand anders die ook vind dat Knights of the Old Republic er wreed cool uitziet? Als ik moet kiezen tussen Galaxies of KotOR, dan kies ik daarvoor. Alletwee zijn het roleplaying games. Het zal ook mijn eerste keer zijn dat ik zoiets speel, dus liever niet tegen ervaren gamers.
    Misschien is Sompeetalay van mening dat dit te dicht aanleunt bij het expanded universe... maar ik vind het alleszins van verhaallijn interessant, het is te zeggen, wat ik van verhaallijn al weet (weinig), maar het klinkt goed!
    Zelfde of andere mening? laat het weten...
  2. Wattootie Jedi Knight

star 1
    Wel rekening met houden dat dit spel pas volgend jaar uitkomt he. Tis nog een beetje te vroeg om af te tellen. Galaxies komt vroeger uit. Het zal ook mijn eerste keer zijn dat ik RPG verken. Maar KotOR is toch niet over het internet he?
  3. Sompeetalay Force Ghost

star 2
    Wel, het is idd gebaseerd op EU toestanden, maar als het spel goed is stoort dat niet. LucasArts is iets anders dan Lucasfilm, dus veel hoef je je van dat verhaal niet aan te trekken.

Ik vind KOTOR zeker meevallen voorlopig. Maar ja, kan je iets op screenhots zien ?
  4. lightscythe Jedi Padawan

KOTOR is een gewone RPG, bedoeld als single player, vermoedelijk wel met multiplayer opties,... de screenshots zien er veel belovend uit, het wordt ontwikkeld door bioware, wie een beetje rpg-games kent, weet dat er quasi geen twijfels bestaan, dat het ook een degelijk spel wordt.

SWgalaxies is een Massive Multiplayer Online RPG, m.a.w. enkel bedoeld om online te spelen, en alleen hierdoor zullen KOTOR en SWgalaxies qua gameplay immens van elkaar verschillen, ook hier heeft de development company al zijn sporen verdiend, dus wordt waarschijnlijk ook wel een topper

besluit: wie SWfan is, en graag games speelt, mag zich, binnen een klein jaar, verwachten aan accuut slaaptekort :)
    (gelukkig dat de marketingstrategen van lucasarts KOTOR enkele maanden hebben uitgesteld zodat de games elkaar niet doodconcurreren)
  5. Wattootie Jedi Knight

star 1
    Ah, dat verklaard. Ik hoop dat Lucasarts hiermee nog eens een goed spel maakt, want de laatste jaren bakken ze er niet veel meer van. Enkel races was nog de moeite maar veel te kort.
Thread Status:
Not open for further replies.