Konkurs 4

Discussion in 'Poland' started by Darth_Fizyk, Sep 27, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
  2. ShVagYeR Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 22, 2003
    star 3
    Chcialem zadac wczesniej, no ale wiecie, majowka i te sprawy. :p

    Co Luke sprzedal, zeby moc zaplacic Hanowi za przelot?
  3. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
  4. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    ta... landspeedera... XP-34 bodajze ..:p
  5. ShVagYeR Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 22, 2003
    star 3
    Nadal czekam na w pelni poprawna odpowiedz. :p
  6. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Jestes niekonsekwentny, ShVa, bo nie prosiles o podanie modelu l-speederka [face_mischief]
    .
    prodakszyn: SoroSuub,
    model: X-34
  7. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  8. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Landspeedera X-34
    Cytujê nowelizacjê ANH:

    -Powiedzial ze nie moze dac wiecej . Odkad pokazaly sie XP-38, nie ma popytu na takie jak moj- westchnal Luke.
    - Nie przejmuj sie- pocieszyl go Kenobi. - Wystarczy nam to co dostales . Mam dosyc zeby pokryc roznice.

    Jest jeszcze fragment ze Luke ma sprzedac reszte swoich rzeczy na Tatooine.
  9. ShVagYeR Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 22, 2003
    star 3
    Jak juz zadaje pytanie, to chodzi mi o konkretna odpowiedz, bo na pytanie kto zabil Hala Horna mozna przeciez odpowiedziec "bandyta", ale nie o to chodzi, nie? [face_mischief]


    1. FF - 38,5 pkt i kanapeczka z jajkiem na twardo i majonezem
    2. Fizzik - 26 pkt i banthcie ozorki na szaro
    3. Handzik - 18 pkt i krata Tyskacza bez jednego tyskacza, ktorym FF popija kanapke
    4. ShVagYeR - 18 pkt i to cos, co dostanie dopiero jak da zagadke
    5. FLC - 6,5 pkt, marhevka i frytki
    6. Ricky, Mefi - 5 pkt i po ptysiu z kremem
    8. Szedal, Damarcus - 1 pkt jeden ryra z kremem a drugi ciasteczko z jezyczkiem
  10. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Racye Ci, ShVagRze, przyznaye i swoye zarzuta wycoffuye [face_mischief]
    A zagadka sie produkuye w processie myslowwym :p
  11. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    A ile ta produkcja potrwa i czy to zautomatyzowany proces czy reczna manufaktura ?? :rolleyes:

    Ziagadka (synek powinien znac wczesniej) [face_mischief]
  12. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    u FFani? trudno powiedziec... taka produkcyja to jednak ciezki orzech do zgryzienia :p
  13. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Tylko ze jak cos wyprodukuje to przewaznie nie znam odpowiedzi w ogole jakis za wysoki poziom tu dla mnie [face_plain]
  14. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Przejmujesz sie... :p zupelnie niepotrzebnie, naprawde :)
  15. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Oj, bo Ty nie wiesz, Fizzol [face_mischief]
    .
    Ja moich Synow otaczam szczegolno troska i dbam zarowno o poziom ich edukacji - w poczet tego zalicza sie rowniez gimnastyka umyslowa bazujaca na rozkminianiu skomplikowania psychologicznego zadawanych przez mnie zagadek [face_mischief] - jak i o utrzymanie stalego poziomu procentow we krwi z mej krwi :D
    .
    Bys przyjechal gdzies w poblize, to moze i bys zostal usynowiony - choc z drugiej strony, to nie wiem, bo za duzo juz tych genialnych dzieci chyba mam [face_mischief]
    Najgorsze, ze wszystkie poczete przez midichloriany :p
  16. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Eee to lipa, ale w sumie rzeczywiscie nie pamietam karmienia piersia :rolleyes:
  17. ShVagYeR Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 22, 2003
    star 3
    Wspolczucie... Zero radosci z zycia, ech. :p
  18. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    ShVagRu - to, ze oni zostali poczeci przez midichlorki wcale nie oznacza, iz nie moge czerpac z zycia radosci, cokolwiek bys mial na mysli [face_mischief]
    Chyba, ze to moim Synom wspolczujesz, ale wtedy strzez sie [face_mischief]
    .
    Jak nazywal sie hunter, ktory swego czasu wspolpracowal z Boba i mial zamiast glowki dzialko laserowe?
  19. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    czlowiek z dzialkiem laserowym zamiast g³owki ? ok 8-}
  20. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  21. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    1. FF - 38,5 pkt i sto pompek [face_mischief]
    2. Fizzik - 27 pkt i banthcie ozorki na szaro
    3. Handzik - 18 pkt i krata Tyskacza bez jednego tyskacza, ktorym FF popija kanapke
    4. ShVagYeR - 18 pkt i to cos, co dostanie dopiero jak da zagadke
    5. FLC - 6,5 pkt, marhevka i frytki
    6. Ricky, Mefi - 5 pkt i po ptysiu z kremem
    8. Szedal, Damarcus - 1 pkt jeden ryra z kremem a drugi ciasteczko z jezyczkiem
    .
    pókim dobra [face_mischief] :p
  22. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  23. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Jak zwykle wpadlem na czas [face_plain] <-- Dziwek
  24. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Co takiego specjalnego bylo w dwoch okretach Nowej Republiki: Elegos A'kla i Mon mothma?
  25. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
Thread Status:
Not open for further replies.