Konkurs 5

Discussion in 'Poland' started by Darth_Fizyk, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  2. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    AFAIK to zdrobniale formy tworzylo sie dodajac do wyrazu/imienia sufix -'ika - chyba, ze chodzi o jakis szczegolny przypadek [face_mischief]
  3. Falcon1300 Jedi Master

    Member Since:
    Oct 20, 2003
    star 4
    dokladnie tak

    1. Fizyk - 14 pkt
    2. FF'ika - 13,5 pkt
    3. ShVa - 9 pkt
    4. Damarcus - 6 pkt
    5. Handzik 5 pkt
    6. Shonsu - 4 pkt
    7. Annalay, FLC - 3 pkti szampan i tort grin
    8. Mef - 2,5 pkt
    9. Szedal - 1 pkt
  4. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Nie chce byc FaFikiem :p
    .
    gupje pytanie: W jaki sposob dziala siec HoloNetu? (typ kanalu przekazywania danych oraz jego nazwe poprosze ;])
  5. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Fafik, do nogi :D

    hmm... Holonet... to ten, dane byly przekazywane kanalem podprzestrzennym :p
  6. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Fizus, Fizus - znowu nie odrobiles lekcji [face_shame_on_you] - szczegoly poprosze [face_mischief]
    .
    :p
  7. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    1001110011011110001101111000011101010111000111011010110101 :D
  8. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    to byla siec nadajnikow podprzestrzennych, komunikujacych sie ze soba znajdowaly sie na wazniejszych szlakach handlowych i w wazniejszych systemach. Wystarczy? Po 0.5 pkt ? [face_whistling]
  9. ShVagYeR Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 22, 2003
    star 3
    S-threads, nie wiem jak to bylo przetlumaczone. Nici Typu S? :p
  10. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  11. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Pytanie plx. Sa punkty czy ni ma ??!!??

    *Konsternacja*
  12. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    1. Fizyk - 14 pkt
    2. FF'ika - 11 pkt
    3. ShVa - 9 pkt
    4. Damarcus - 8 pkt
    5. Handzik 5 pkt
    6. Shonsu - 4 pkt
    7. Annalay, FLC - 3 pkti szampan i tort grin
    8. Mef - 2,5 pkt
    9. Szedal - 1 pkt

    hmmm... no dobra, punkty sa, mozesz zadawac ;)
  13. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Phuuuu![face_not_talking]- co to za machloje, Fizzol? Chwile mnie nie ma i juz popadacie w manie wielkosci? [face_shame_on_you]
    .
    Poza tym, czemu moja latorosl dostala 2 (slownie - 2 punkty? [face_mischief])
    .
    Jesli juz, to nalezy sie Wam trojgu po pol lit... ee, punkta - a poza tym, to ja nie moglam znalezc ksiazki, wiec nie moglam zaktualizowac, co nie znaczy, ze masz sie tu pod moja nieobecnosc wyteges [face_mischief]
    .
    :p
  14. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Mamuusiaa!!!
    Jak ja cie dawno nie widzialem !!
    [:D]
    Zagadke dam potem
  15. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    no... pomyslalem sobie, ze skoro Damratus tyle czekal, to czemu by mu nie dodac punkcika? :p
  16. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Kto dowodzil pierwszymi silami zadaniowymi (nie zwiadem) Yuuzhan z ramienia Praetorite ?

    Nie mam czasu na trudniejsze...
  17. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
  18. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Si

    1. Fizyk - 14 pkt
    2. FF'ika - 12 pkt
    3. ShVa - 9 pkt
    4. Damarcus - 8 pkt
    5. Handzik 5 pkt
    6. Shonsu - 4 pkt
    7. Annalay, FLC - 3 pkti szampan i tort grin
    8. Mef - 2,5 pkt
    9. Szedal - 1 pkt
  19. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Ohh, dziekuje Ci - Syneczku - za punkciora - i dostajesz tak z pol litra... soku z ogorkow* :)
    .
    W ilu strojach mamy okazje ogladac Leie w OT?
    [face_mischief]
    .
    .* kiddin' - pol litra pyszniutkiego... czegos :p
  20. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Bede wyliczal tak mniej wiecej. Mamuska co to w ogole za pytanie przerabane chyba ogladalas po to specjalnie OT [face_chicken]

    Ok jazda:


    ANH
    szata senacka (biala)
    szata na ceremonii
    TESB
    bialy kubraczek na hoth
    kombinezon na sokole
    stroj z cloud city
    ROTJ
    niewolnica Jabby =P~
    kombinezon na endor
    ciuchy ewokow
    na home one chyba miala jakis stroj

    i dodam +1 ktory pominolem

    czyli powiem 10 o_O
  21. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
    Obra, Synus - nasci punktacza :) (aha - to ten, co Ci go Fizzol podstepnie dal wczesniej nadprogr., wiec jest tak samo, jak bylo wyzej :])
    .
    1. Fizyk - 14 pkt
    2. FF'ika - 12 pkt
    3. ShVa - 9 pkt
    4. Damarcus - 8 pkt
    5. Handzik 5 pkt
    6. Shonsu - 4 pkt
    7. Annalay, FLC - 3 pkti szampan i tort grin
    8. Mef - 2,5 pkt
    9. Szedal - 1 pkt
  22. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    ehh no dobra a myslalem ze mi sie upiecze ale nie ladnie oszukiwac mamuske...

    Zagadka later bo nie mam na razie pomyslu...
  23. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Podaj imie pierwszego oficera na "Home One"
  24. Fault_Fett Jedi Master

    Member Since:
    Apr 13, 2004
    star 4
  25. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    1. Fizyk - 14 pkt
    2. FF'ika - 13 pkt
    3. ShVa - 9 pkt
    4. Damarcus - 8 pkt i ca³a wodka swiata
    5. Handzik 5 pkt
    6. Shonsu - 4 pkt
    7. Annalay, FLC - 3 pkti szampan i tort grin
    8. Mef - 2,5 pkt
    9. Szedal - 1 pkt

    Literowka bo na CCG piaslo Thanespi przez 1 e ale ok

    Pytanko plx
Thread Status:
Not open for further replies.