Konkurs

Discussion in 'Poland' started by Darth_Fizyk, Aug 5, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Ricky nie mozesz zadawac tak latwych pytan! ;)
  2. Ricky_Skywalker Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 30, 2003
    star 2
    Tak, tak...

    BTW na razie nie moge uznac odpowiedzi z pewnego powodu - przyjrzyjcie sie drugiemu pytaniu i odpowiedzi handzik ;-)
  3. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    1. Nawara Ven
    2. Ganner Rhysode, w Bramie Swiata (chyba tak to sie nazywalo; w kazdym badz razie w jakiejs bramie) na Yuuzhan'tar - Coruscant

    [face_devil] :D
  4. Ricky_Skywalker Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 30, 2003
    star 2
    Dobrze Xian!

    Handzik +0,5 pkt.
    Xian +1 pkt.

    1)Handzik - 25 pkt
    2)Darth Fizyk - 19 pkt
    3)Chimpo - 17,5 pkt
    4)Xian - 15,5 pkt.
    5)Falcon - 13,5 pkt.
    6)Kirtan Loor - 7 pkt
    7)Damarcus - 4,5 pkt.
    8)Ricky - 4 pkt.
    9)DarthRumcajs, Pafawag, Aiden Taan - 1,5 pkt.
    10)Jedi Darklighter, Pudding, ShVagYeR - 1 pkt.
    11)Navar - 0,5 pkt
  5. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    Na przyszlosc musze czytac pytania do konca...
    a bylby wkoncu pelny punkcik a nie te 0,5 znowu :p
  6. Ricky_Skywalker Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 30, 2003
    star 2
    Handzik Ty i tak masz cholerna przewage... :)
  7. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Handzik, za dobrze ci idzie... :p zrob sobie przerwe ;)
  8. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    Zrobie sobie przerwe jak dobije do tej 30 :D Troche juz mi sie nie chce grac, ale nie moge pozwolic wam mnie przegonic :p
  9. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Pytania:
    1. Jak brzmialy pierwsze slowa I-5, gdy kupil go Lorn Pavan?
    2. Jak nazywaja sie kanibale mieszkajace w trzewiach Coruscant?
    3. Jaka ksiazke ostatnio przeczytalem? ;)
  10. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    1)I am I-FiveYQ, programmed for protocol. Are you going to hurt me?"
    2)Wiem, ale nie pamietam. I nie chce mi sie szukac :p
    3)eh, nie wiem
  11. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Pytanie trzecie jest na myslenie. :)
  12. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    1)I am I-FiveYQ, programmed for protocol. Are you going to hurt me?"
    2) Cthony
    3) Darth Maul - Lowca z Mroku :p ?

    PS. pierwsze niedawno bylo :p
    no i rozumiem, ze za trzecie rozdajesz punkty ze swoich zdobytych? ;)
  13. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Trzecie pytanie bylo dodatkowe. ;)

    Punktacja:
    Fizyk +1
    Handzik +0,5 (Fizyk mnie zmusil)
    1)Handzik - 25,5 pkt
    2)Darth Fizyk - 20 pkt
    3)Chimpo - 17,5 pkt
    4)Xian - 15,5 pkt.
    5)Falcon - 13,5 pkt.
    6)Kirtan Loor - 7 pkt
    7)Damarcus - 4,5 pkt.
    8)Ricky - 4 pkt.
    9)DarthRumcajs, Pafawag, Aiden Taan - 1,5 pkt.
    10)Jedi Darklighter, Pudding, ShVagYeR - 1 pkt.
    11)Navar - 0,5 pkt
  14. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Ale skoro dales takie pierwsze, to 0.5 punktu handzik musisz juz dac :p
  15. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Lepiej juz zadaj, bo niedlugo bede mogl ciac punkty! ;)
  16. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Sorki :p caly dzien mnie nie bylo w domu ;( zaraz cos wymysle :p
  17. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Widze ze nikt mnie nowy nie przegonil :p I'm simply the best :p
  18. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    To Fizyk dostaje -0,5 punkta. [face_devil]
  19. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    To Fizyk dostaje -0,5 punkta [face_laugh] Zemsta jest slodka :D [face_devil]
  20. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    No nie wiem... na pytania odpowiedzialem w nocy (2/6 10:27am) , a jest dopiero rano drugiego dnia :p czyli nie monely jeszcze 48 godzin....

    Pytania:
    1)Ile Poglebiarek Ukradl Thrawn z Nkllona
    2)Co dostala Herat za pomoc?
  21. Falcon1300 Jedi Master

    Member Since:
    Oct 20, 2003
    star 4
  22. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Falcon... cos jest zle........
    Xian, jak widzisz, pytania zadalem o 5:57, a do 10:27 czasu Forumowego jeszcze troche brakuje :p
  23. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Errrrrrrrrr... no co jest? takie trudne!?
  24. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Eee... tak, to pierwsze jest dobrze, a na drugie nie odpowiem, bo nie mam Zjawy.
  25. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Xian, ty nie masz Zjawy!? Tomu O Quadrylogii wielkiego Admirala thrawna!? no wiesz co?
Thread Status:
Not open for further replies.