Konvention på Fisketorvet

Discussion in 'Denmark' started by TK-254, May 29, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Var I der? Hvad syntes I om det?
  2. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Jeg var der. Fik en flot andenplads i DM. ;)
    Dejlig oplevelse, flinke mennesker. Glæder mig til September i Hamborg.
  3. JN327 Jedi Master

star 4
    Jeg var der også.

Godt og gennemført arrangement, og så fandt jeg ud af at DSFére er flinkere end jeg troede. :)

Jeg fik dog aldrig vundet en Jedi Starfighter, men vandt istedet en Christopher Lee autograf, og det var ikke så ringe endda...

Mvh, JN327
  4. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Det er IKKE så ringe!!! ;)

Hvad mener du med, at DSF'ere var flinkere end du troede?
  5. JN327 Jedi Master

star 4
    Da jeg lå i kø foran Imperial syntes jeg bare at DSFérne lod til at være hævet lidt over os andre SW fans, men sådan virkede de ikke til konventionen.

Det var bare en iagtagelse jeg havde gjort mig, og ikke så meget andet.

Er der forresten nogen der har hørt om hvad der sker på Fanfilm fronten?

Mvh, JN327

6. Jedi_Wannabee Jedi Master

star 1
    JN327

Jim ???
    Cool.. Det er mig Daniel. (Imperial Royal Guard). Jep. En kanon convention. Selvom jeg kun var der i to timer, så var det den bedste DSF har holdt.

Atter engang tillykke med den autograf.
    Du er ikke gået af med den endnu?? mit råd er at det skal du heller ikke. Sikker på at Hr. Nielsen godt vil have fingerne i den..

Nå så du skal også med til hamburg?? Også mig. Har spurgt de andre som også skal med om vi skal tage derned sammen.. Hvilke dage skal du afsted???

NÃ¥ men smutter igen.

MAY THE FORCE BE WITH YOU!!!

Jedi_Wannabee
    Daniel
  7. JN327 Jedi Master

star 4
    Hej og tak for sidst, Jedi_Wannabee.

Jeg har stadig min autograf, og jeg er glad for at Hr. Nielsen ikke ved hvor jeg bor. :)

Angående Hamborg så regner jeg stærkt med at tage derned, men det kommer lige an på min økonomi til den tid.

Men hvis vi er nogle der tager derned sammen, så kunne det måske blive billigere?

Mvh. JN327
  8. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg var der også, men kun 4 dage :)
    Desværre var jeg forhindret torsdag, så jeg gik glip af modeshow - sur mås :(
    Men det jeg oplevede de andre dage, var en flot og velgennemført convention. Man må også sige, at det var et genialt sted at placere det - i et storcente, tæt på en station inde i byen. Det var bare synd, at der ikke var så meget salg i det for dem, som havde boderne.

Og Jim, du behøver ikke, at frygte Hr. Nielsen, for jeg ved, at han har fået Christopher Lee's autograf fra en ven i USA, som har mødt Lee. Så du kan godt sige, hvor du bor, så kan jeg komme og holde din autograf for dig. :D

Med hensyn til Hamburg, så bør I sørge for, at være der fra starten af, da I betaler for alle tre dage.
  9. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Hvad koster det for tre dage? Er det med logi eller skal der en hotel regning oveni? Er der et hotel i nærheden? Skal man stå i indgangskø hver dag?

Vi behøver et "Hamborg 2002" thread.
  10. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Entrebilletten koster 120 Euro og gælder alle tre dage, dertil kommer hotelophold (som de 7 uger før start vil have arrangeret til formodeltlig lavere pris - eller se evt. hotels.com), desuden skal man regne med forplejning, transport mellem hotel og conventionsted (hvis disse ligger langt fra hinanden) samt hvad man bruger på conventionen.

Og ja, jeg tror, at man må påregne, at skulle stå i kø for at komme ind. :(

Læs mere her på deres nyoprettede engelske version af deres webpage:
    sw-con.de/swcon/english/index1024.html
  11. darthfrede Jedi Master

star 4
    Vi DSF'ere er da de flinkeste der findes ;)
Thread Status:
Not open for further replies.