Kostumer...

Discussion in 'Denmark' started by Krede, Aug 24, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede Jedi Master

star 4
    Er der nogle her der har lavet/købt et Star Wars kostume?

Jeg er selv igang med at mishandle min bankkonto i forsøget på at skabe et ordentligt Darth Vader kostume.

Hvis der er nogen der har billeder af deres kostume så er det endnu bedre!
  2. JN327 Jedi Master

star 4
    Jeg har lavet et Imperial officer kostume som jeg havde på til premieren.

Det var heller ikke helt billigt, slet ikke hvis jeg tænker på alle de timer jeg har lagt i det.

Jeg har ikke pt. nogle billeder men kan nok godt skaffe nogen...

Forresten, har nogen af jer hørt om noget dansk SW-fanfilm, andet end det de prøver på at lave på starwars-fansite.dk?
  3. Krede Jedi Master

star 4
    Fedt, billeder ville være cool! Hvis du har problemer med at få dem uploadet til nettet kan du sende dem til mig så putter jeg dem på.

Jeg har faktisk selv leget med ideen om en Fanfilm. Jeg studerer til Multimediedesigner og er blevet temmelig fiks med special effekts og sådan. Har også en kammerat der kan hjælpe med digitalt kameraudstyr og bluescreen. Men jo flere fans i kostumer der vil være med - jo bedre!

Jeg har en idé om en film ala. Knightquest som omhandler Darth Vaders udryddelse af jedierne. Jeg skal dog først have gjort mit kostume færdigt - det tager nok nogle måneder og et par tusinde kroner endnu.

Ellers er der en (efter min mening) temmelig crappy dansk fanfilm der hedder Fall of the Jedi som du kan tjekke ud her:dansk sw film
  4. Darth Mulacki Force Ghost

star 5
    Jeg prøver at lave et Yun kustume( ham fra jedi knight 2) men jeg har været i gang i næsten et år. JN327 der er nogen der har lavet en Dansk fanfilm, prøv at hoppe over i fotumet og gå nogle sider tilbage deer skulle der være en tråde der hedder noget med "Danish Fanfilm...". Jeg har også lavet en selv men det er ikke særlig god.

-Mulacki
  5. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Jeg har et Jedi kostume og en stormtrooperarmor. Ved linket er det mig der er jedi. Stormtrooperdragten er ikke min, men den er helt magen til.

Jeg har også en Bithmaske og et par hænder.

klik her

TK-254
  6. Krede Jedi Master

star 4
    Wow TK-254!

Virkelig flot og gennemført Jedi kostume, og Stormtrooper dragten er utrolig!
    Virkelig gennemført!

Jeg har faktisk set billedet før da jeg var inde og kigge på den nordiske 501'st garrisons hjemmeside. Det er forresten et fedt billede med den baggrund.

Det ville være fedt at kunne lave en fanfilm i den kvalitet.

- Darth Mulacki, et Yun kostume er en rigtig god idé´. Det er lidt a la Lukes men også med gråtoner ikke? Vil meget gerne se det når det er færdigt.

7. JN327 Jedi Master

star 4
    Well, de billeder jeg fandt af mit kostume er ikke helt så gode.

Men hvis nogle var til premieren i Imperial og kan huske den onde høje Imperial Officer der var der, så var det mig. :)

Forresten, sker der egentlig nogle "501st Legion" arrangementer i Danmark?
  8. Krede Jedi Master

star 4
    Okay, jeg kan faktisk godt huske dig tror jeg. Din officers uniform er sort ikke?

Jeg selv vadede rundt med min Jango Fett Hjelm under armen - det var desværre for mørkt til at jeg kunne se noget gennem det nye visir jeg havde sat i...

Jeg er også meget interesseret i om der er nogle 501 arrangementer i DK
  9. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Der er ikke nogle officielle 501'st Legion arrangementer i Danmark. Men vi er en fire stykker som kender hinanden godt og mødes engang i mellem. Det er bare ren hygge og nørderi. Men egentlig har det ikke rigtig noget at gøre med 501.

TK-254
Thread Status:
Not open for further replies.