main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Laserdome i Göteborg 6:e december

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Rogue_Fan, Nov 25, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Hej alla i göteborgstrakten, och ni som känner för att komma hit!

    Eftersom jag missade besöket vid Laserdome i somras pga sjukdom börjar det nu klia rejält i avtryckarfingret. Jag föreslår därför att vi samlas och går och skjuter lite på varandra lördag 6:e december.

    Jag vet inte hur ont/gott om platser det brukar vara i Gbg, men i Stockholm har det varit bra att boka platser i förväg, så jag tänkte att jag bokar platser till de som har anmält sig senast lördag 29:e november. De som kommer på senare att de vill vara med får själva försöka få tag på utrustning.

    Exakt tid går ju inte att säga innan jag bokat, men jag tänkte mig någon gång under eftermiddagen, någon gång runt två eller tre.

    Hoppas att så många som möjligt vill och kan vara med, jag lägger upp namnen på de intresserade i den här posten allteftersom anmälningar droppar in. Anmäl er i den här tråden (eller den på starwars.nu).

    Priset? 120 kr för två spel om tjugo minuter vardera, eller 150 kr för tre spel. Skriv när ni anmäler er vilket ni föredrar, men var beredda på att anpassa er efter majoritetens önskan. Passa på att vara med på ett sista spel på Laserdome innan de flyttar!
     
  2. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Min budget ligger en bit under minus nu, så ni kan glömma mig :(
     
  3. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Skulle gärna varit med men är upptagen 6e december. Kanske dyker upp och hejar lite om jag hinner :)

    Vart skall de flytta förresten?
     
  4. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    Jag vet inte vart de ska flytta, bara att de är uppsagda till årsskiftet. GS behöver det
    utrymmet för expansion iom den vunna trafiken nästa år.

    Count me in!! :D

     
  5. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Eftersom ingen (förutom Neko som var vidtalad sedan tidigare) anmält sig, så ställer jag in lördagens pangande...

    Kan dock inte låta bli att fundera lite, det har klagats tididgare på att ingenting händer på västkusten, och att alla möten hålls i Stockholm/Uppsala. Till inflyttnings/sw-träffen kom två personer (plus Enji som var snyltgäst den veckan), och bara två personer som beklagar att de inte kan komma nu till helgen...
     
  6. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Don't blame me, I was there! :p

    Skämt åsido så kan jag inte annat än hålla med dig RF, väldigt synd att folk (Mig själv inräknad) inte kan dyka upp när det väl finns någon som orkar ta tag i det.

    Det kanske är så att det finns ett större intresse för möten och sammankomster efter jul och nyår när folk är lite mindre upptagna?
     
  7. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Det ironiska är att det är samma personer som sa att dom inte kunde nu på lördag, som de som kom på inflyttningsfesten...nämligen jag o sithspawn...hehe O så Neko då också...men det var ju hennes inflyttningsfest då...jaja, strunt samma :p

    Förresten, Mini har spelning den kvällen kom jag på nu...så jag har lovat att komma dit. Det gör att Mini o Vargman inte kan komma på laserdome...
     
  8. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    www.atenaria.com !!

    Mitt band spelar ju för satan den 6e december! om ni nu ska lazerdoma er så kom o kolla på oss efteråt! Mer info finns på hemsidan...
     
Thread Status:
Not open for further replies.