main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Liseberg 2005

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Neko, Jan 2, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    Måndag/tisdag senast. Duger Bamboo även iår? :)

    Hur många kommer egentligen vara med på söndagens minigolf/fika? Behöver veta innan torsdag 30/6.

     
  2. Darth_Menethil

    Darth_Menethil Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 5, 2005
    Jag kommer på alla dagar och skall vara med på resturang besöket.
     
  3. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag kommer att närvara alla dagarna om jag inte måste jobba.
    Man vet ju aldrig hur det blir med jobb. Är jag kvar där jag är nu så kan det bli problem på söndagen annars är det fredagen som kan bli problem jag hoppas i alla fall kunna närvara alla dagar.
     
  4. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    Jag bryr mig inte så mycket om var vi äter, men om ingen har ett bättre förslag så är ju bamboo ett säkert kort.

    Iallafall som jag tidigare har postat, jag är med Fre-Lör, vett inte hur det blir med resturang för mig men säg att det är 95% chans att jag hänger med, har ju ett flyg som går kl 7 på söndag morgon som jag måste med, så blir inte jätte sent för mig iallafall.
     
  5. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    *första posten uppdaterad*
    Har jag missat nån eller skrivit fel, var snälla rätta mig. :)

    Jag kommer inte vara med på fredagen, pga att jag slutar jobba först 20.57 . . . :(

     
  6. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Får väl meddela hur jag tänker göra.

    Har tyvärr fattat beslutet att jag inte kommer att komma upp till Gbg och Liseberg detta år.
    Det är sorgligt då jag gärna hade velat träffa er igen och spenderat en dag på Liseberg.
    Men ska åka till Blekinge i den helgen till sommarstugan och blir ganska tajt ifall jag åker till Gbg.

    Hoppas ni kommer att ha det så himla roligt på mötet.

    Effe: Jag hoppas du tar lite fina bilder som du brukar göra när ni åker atraktionerna.
     
  7. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Tidtabell och körväg för lördagens spårvagnstur. Hållplatser markerade med fetstil är hållplatser där någon anmält att de vill gå av eller på. Vagnen kommer endast att stanna för påstigning vid dessa hållplatser. Vagnen kommer att vara skyltad med ett "X" istället för linjenummer och den går till hållplatsen "Abonnerad".

    Observera att vagnen stannar vid Svingeln två gånger. Ni som anmält att ni vill åka från Svingeln väljer själva vilken av avgångarna ni vill åka med. För er som ännu inte anmält att ni vill åka med är det inte för sent, meddela vilken av nedanstående hållplatser ni vill stiga på vid så löser vi det.

    Svingeln (avgång tidigast 10:40) - Olskrokstorget - Redbergsplatsen - Ejdergatan - Gamlestadstorget - SKF - Bellevue

    Bellevue(avgång tidigast 10:55) - SKF - Gamlestadstorget - Ejdergatan - Redbergsplatsen - Olskrokstorget - Svingeln (ca 11:05) - Ullevi Norra - Ullevi Södra - Scandinavium - Korsvägen - Chalmers - Wavrinskys plats - Medicinaregatan - Sahlgrenska Huvudentre - Botaniska Trädgården - Marklandsgatan

    Marklandsgatan (avgång tidigast 11:22) - Botaniska Trädgården - Linnéplatsen - Olivedalsgatan - Prinsgatan - Järntorget - Hagakyrkan - Vasa Viktoriagatan - Vasaplatsen - Valand - Berzeligatan - Korsvägen - Liseberg (11:38, hoppas jag ;))
     
  8. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    Aurra naturligt viss kommer jag ta en massa kort, och de kommer enbart vara för mina vänner, och jag räknar enbart de som kommer på mötet för mina vänner så sorry ;)
     
  9. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    Några fler som ska med på Bamboo på lördagen? Imorgon ringer jag o bokar bord!!

    Sen vill jag veta vad folk vill ha för muffin på söndag! Choklad m vanilj, choklad
    m sylt, pistage, päron, cappucino m.fl. finns att välja på. :)
    Fast det räcker iofs att jag får reda på det på fredag så jag kan ge en inköpslista
    till en 'springpojk' som köper/hämtar dem på söndagen. :) Så pengar för fikat skulle
    jag gärna vilja ha på lördagen. Pengarna som blir över ges såklart tillbaks. :)
    Förslag på dricka? Läsk (cola/fanta/sprite) eller saft (apelsin, jordgubb, hallon)?
     
  10. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Det framgick nog inte så klart av min post förut att jag är med på resturangbesöket på lördagen också så jag skriver det här med.

    Fanns en del att välja på så jag får fundera över "muffinsvalet"...
     
  11. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Är det "Muffins m.m." det handlar om så rekommenderar jag päronmuffinsen. Tyvvär kommer jag inte själv. Ni får ha det så kul ni andra! :D
     
  12. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Nyhetsgrejen om det här kommer att komma upp i sista laget på TF.N, jag har helt enkelt problem med att komma åt stället där jag ska posta hemifrån mina föräldrar, men jag återvänder till Uppsala på torsdag och då borde det gå att ordna.
     
  13. Jedigrandmaster

    Jedigrandmaster Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 3, 2004
    Dessvärre måste jag nog bekräfta att jag inte kommer alls på mötet. :( Jag har helt enkelt slösat bort för mycket pengar i Japan och på diverse Star Wars-saker. Så eftersom jag varit för lat för att skaffa sommarjobb har jag inte så mycket pengar kvar.
    Men ni får ha det så roligt!
     
  14. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    Imorgon runt 15-tiden kommer jag ringa o boka bord hos Bamboo!
    Fler som vill med??
     
  15. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Vi ses säkert på Liseberg. Jag kommer dock ha en stor, grön, luddig dräkt på mig, så det kan hända att ni inte känner igen mig ;)



    What do you remember?
    Tell me

    /LM
     
  16. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    du skall ha dräkt på dig så vi inte känner igen dig.. Du skäms alltså över oss, dina forumskompisr så mycket att du inte kan gå med på Lisebergsmötet utan att vara förklädd...
    :D
     
  17. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Du ser rakt igenom mig, Vargman.
    Jag är en hemsk människa! :_|



    Det är inte lätt att vara SW-fan i smyg
    /LM
     
  18. beatriz

    beatriz Jedi Youngling star 5

    Registered:
    May 27, 2005
  19. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Muul: trevligt det.. Då är vi ju fler :)

    nej, men skämt åsido, du kanske känner igen oss så du kan ju gärna få säga hej i alla fall...
    Kanske kan få en bild med FFS-arna och kaninen.
     
  20. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Det kan ni räkna med! Om jag får syn på er, vill säga :)



    Walking into the detention area is not what I had in mind
    /LM
     
  21. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Menar du att du ska gå utklädd såhär, Lars Muul? ;)

    [image=http://www.dsv.su.se/~joh-hans/tmp/bunnywan.jpg]
    (bild från http://www.inpayne.com/models/bunnywan.html)
     
  22. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    NÃ¥t i den stilen, ja!
    Tjusig bild :)



    You're fortunate he doesn't blast you into a million pieces right here
    /LM
     
  23. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Tyvärr blir min medverkan på söndagen inte så stor.
    Måste nämligen jobba klockan 12:30 ute i Frölunda. :(
     
  24. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Nå! Är det inte dags att ni postar en rapport med lite bilder!? ;)
     
  25. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    Jag glömde tyvärr min kamera igår, men följande personer var närvarande
    Effe, Aprentize, Erbos, Lady_Vader_Ironfist (tsifnori) RF, Vargman och Darth_Menethil (tror det va han).

    Och RF jag och WErbos hoppar på spårvagnen vid korsvägen den sena tiden. Och missa oss inte för vi orkar aldrig gå till liseberg därifrån!!! Och Antar du stannar på 5:ans hållplats där, om ni inte gör det, be vargman sms:a mig.
     
Thread Status:
Not open for further replies.