main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

[lol, storm] Hoe is het met jullie? xD

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pelly-Welly, Jan 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Meppel is still going strong! Flink aantal bomen omgewaaid, gebouw voor de sloop is inelkaar gezakt, maar wij schijnen vanavond windkracht 10/11 te krijgen. Op het moment vooral wateroverlast. (Ik woon vlakbij een rivier, die is behoorlijk buiten zijn oevers.)

    Maak me vooral zorgen over mijn broer, die zit in Leeuwarden waar de wasrekjes rond zijn flat vliegen.

    Hoe is het met de westerlingen?

    Ik stel voor dat we de storm een naam geven, dan zijn we ook cool. "Henk"?
     
  2. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    LOL, ik zat op het werk toen het echt begon, de ramen vlogen er dus gezellig letterlijk uit. Toen al het vliegverkeer toch uitviel, ben ik op mijn gemakje naar huis gegaan. :cool:
     
  3. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Storm "Pieter"?

    Viel toch wel mee, toch? Ok, ik wiebelde lekker heen en weer in m'n Hyundaaitje bij het stoplicht en de ruitenwissers maakten overuren, maar verder niks aan 't handje.

    Op 3fm had je van die gasten die zo nodig moesten vertellen hoe erg het wel niet was. Lekker belangrijk.

    En dan had je op 3fm nog Terresa Schreurs of zoiets. Scheen een boom op d'r auto te hebben gekregen, maar dat was overdreven. Bellen ze haar op, zegt ze: "Ik ben dood." Bijzonder onsmakelijke domme-doos uitspraak, zeker gezien het feit dat er ècht slachtoffers zijn gevallen.
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik vind het eigenlijk stiekem wel een leuke grap.
     
  5. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    "zegt ze: "Ik ben dood." Bijzonder onsmakelijke domme-doos uitspraak, zeker gezien het feit dat er ècht slachtoffers zijn gevallen."

    Beetje ongepast eigenlijk.

    Jeej. Broer in Leeuwarden is ook in orde, afgezien van rondvliegende dakpannen, wasrekken, paraplus en nog veel meer troep is het daar ook goed gegaan. Wegen zijn wel overstroomd.

    Weet alleen niet of ik naar school (=tentamen Filosofie) kan fietsen: rivier is zo ver buiten zijn oevers, en ik mag daar een heel klein rotbruggetje oversteken :p

    edit: Site van school is in ieder geval uit de lucht [face_laugh]
     
  6. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    [:D]

    Ik ben gelukkig dat jij okey bent, lieve Pelly!

    @};-
     
  7. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik hou van die storm...

    School ontruimd, uitgewaaid om station, bus naar huis en 2,5-3 uur later was ik thuis :)

    Ik vond het wel gezellig, moet vaker gebeuren
     
Thread Status:
Not open for further replies.