main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Lord of The Rings - The Return of The King

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Mr_Mundi, Aug 4, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det kan man godt sige. Han var den første vært på 'Hvem vil være millionær?'. Han arbejder for det meste for TV2.

    Wannabe - hvis du var så skuffet over at stå 6 timer bare for at se os 'f'cking normale mennesker' hvorfor så ikke bare købe en billet og se de berømte indenfor?.... Nåh nej den ville du jo have revet i stykker.... :p
     
  2. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hej Gina og JN :)

    Jeg synes også det kunne være sjovt lige at sige hej, jeg sidder på række 3, sæde 25. Nu er jeg ikke så kendt i imperial, men bare sig hvor det er smartest vi mødes ;) Og det er nok smartest i pausen mellem 1 og 2.
     
  3. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Hmm..så han er kendt. Hele tiden troede jeg bare at han var en "nobody".
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Krede, hvor sad du egentlig Jeg sad helt henne på række 30, lige inde under balkonen så jeg kunne ikke se kongefamilien. De folk der vandt til sidst var godt nok heldige. Jeg ville gerne have vundet 10.000 kr. Hvad skete der egentlig da han trak række 13 sæde 49? Der var ikke nogen der meldte sig, kunne du se om sædet var tomt? Men hende der vandt i stedet for syntes nok at det var heldigt!
     
  5. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Jeg tror at sædet var tomt.
    Det ville have været æveligt hvis han/hun var på toilet er sådan noget.

    Syntes du ikke også at det var en helt vildt underlig føelse at gå langs den røde løber, lige ved indgangen? Jeg mener at der var helt stille, og de der spot-lys blændede en lidt, så man kunne ikke rigtig se folkene omkring en.
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jo det var ret underligt, folk gloede jo helt vildt indtil at de så at man ikke var kendt. Jeg kunne nu egentlig godt lide det. Du ved godt at vi er en del af 'Danmarks elite og VIP-gæster' det står der i aviserne! [face_laugh] [face_laugh] Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste det.

    Surt for den person som skulle have siddet dér!!! Hvis altså personen var på toilettet eller var blevet forhindret i at komme. [face_laugh]
     
  7. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Hvad er det for en avis du læste?
    Og hvorfor elite?



     
  8. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jamen, du er da også kendt, Krede, er du ikke ?[face_plain] ;) :D

    FFDK Banner & Icon Artist
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_laugh] tak Floyd. og ikke at forglemme: tidligere 'månedens TB'er'... ;)

    Jeg tror at det var BT der skrev det. Jeg har ikke set nogen billeder fra Gallaen med os ukendte. Synes bare at det var sjovt formuleret.

    nogle billeder af de kendte
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hehe Har Peter Jackson ALTID shorts på?
     
  11. Outbound_Sith

    Outbound_Sith Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 27, 2003
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    "Velkommen på forsiden!"

    ;)
    Ej det er sq cool nok at blive nævnt sådan et sted.
     
  13. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Så er jeg tilbage igen. Internettet virker ikke derhjemme, så nu er det på arbejdet alt sker. :(

    Jeg kender ikke tidsplanen for filmene, men lad os da prøve og se om vi kan mødes udenfor Imperial lidt før film 2 begynder. Jeg skal ihvertfalds nok have lidt luft, medmindre der er mad eller andet godt indenfor.

    Hvis vi ikke ses, så går det nok.

    God fornøjelse i mørket! :D

     
  14. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Jeg vil gerne se filmen igen :(
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg skal se den i Cinemaxx i aften. Det er røv-dårlige pladser, så jeg glæder mig ikke overdrevet meget. Men hvis jeg ikke får hold i nakken, så skal det nok blive sjovt.
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Kun 3 timer til! :D

    Haha min bror ringede i dag og fortalte mig han sq se den kl 9 i morgen.

    "Jamen så er det jo en gammel film, så ku du ligesågodt ha ventet til den kommer på video!"
     
  17. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed film!!!
    *er mundlam*
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja ikke? :D Skal vi lave en 'Spoilers allowed' tråd? Eller skal vi ikke bare regne med at alle får den set inden de næste par dage?
     
  19. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Fantastisk film, jeg vil se den igen!

    Hvem mangler at se den, undtagen Coras? Jeg tror alle har set den inden de næste par dage, så lad os bare spoile løs.

    (Internettet virker igen! :D)



     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ok, Hvad synes I så om slutningen? Den er jo lidt anderledes i forhold til bogen. I bogen bider Gollum også fingeren af Frodo, men da han har fået ringen er han selv skyld i at han falder ned i lavaen, og ikke som resultat af en kamp med Frodo. Jeg synes at det virker bedre på den måde som det er fremstillet i filmen, det er mere dramatisk og det ville simpelhen virke fjollet hvis Gollum bare snublede over sine egne fødder.

    Resten af slutningen var også rigtig rigtig god, jeg tror der kommer en del mere om Faramir og Eowyn i EE. Og vi mangler også hele den sekvens hvor Eowyn og Merry bliver healet af Aragorn efter deres kamp med heksekongen.

    Men fantastisk film.... Legolas pragstykke hvor han egenhændigt klarer en Oilphaunt var bare for sej.
     
  21. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Kanon fed film.... WOW.

    Sikke en fed afslutning på denne fantastiske historie.

    Jeg sad bare og tudede filmen igennem.
    Der var mange sørgelige scener.

    Nu havde jeg jo ikke læst bøgerne, så jeg var helt overrasket over slutningen.

    Det er selvfølgelig nogle MEN.

    MEN.. dem tager vi når alle herinde har set den. Jeg skal ind og se den igen i aften kl 22. Så det kan være der kommer færre MEN.

    Jeg var klædt ud igår. Alle sagde jeg lignte SAM. Men han er også den sejeste Hobbit. Så det gjorde ikke noget faktisk.


    Jedi_Wannabee
    The Fat Hobbit

    Daniel
     
  22. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg har aldrig læst bogen, men jeg kunne godt lide slutningen. Jeg kan ikke se hvad der skulle være galt ved den.

    Det er en fed film, dog er der et par småting jeg ikke forstår. Men kampscenerne var helt klart fantastiske.

    Jeg skal ihvertfald helt sikkert ind og se den igen, men nu skal den lige fordøjes. :D

    PS: Jeg synes at Sam er filmenes rigtige helt.
     
  23. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    pippin er filmen helt :p eller... han og merry er de mest intersante karakter i hvertfald...

    håber også der kommer mere med eowyn og faramir i EE... man hører i bøgerne næsten mere om deres kærlighed end om aragons og arwens...

    men ellers er jeg lige vågnet... kom hjem lidt i 5 (gik hjem og der var lidt langt) og læste så lidt i bøgerne (læste lige slaget ved helms deep) og sov så indtil for 10 min siden
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg synes også, at det var en kanon fed film.

    Med hensyn til Gollum's endeligt, så har han da så store plader, at han godt kunne falde over dem. :p ;)

    Og Legolas har bare sin egen stil når det kommer til at stige på eller af diverse dyr. Det styrer også - selv om en Olifant kun tæller som én. :p

    Jeg skal helt klart også se den igen. Film er ofte bedre anden gang.
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er en fed film, dog er der et par småting jeg ikke forstår

    Sig frem, det kan være at der er nogen der kan komme med en forklaring?
     
Thread Status:
Not open for further replies.