main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

LOTR extended edition

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Nov 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Fik denne skønhed ind af brevsprækken i dag, og brugte det meste af min fridag på at se den.

    Først syntes jeg at det var lidt af et ripoff at sende filmen ud en gang til med 30 min extra. Men jeg kunne ikke lade være med at købe den....og jeg fortryder det bestemt ikke og jeg har ikke en gang set extra materialet endnu.

    Utroligt, simpelthen...Peter Jackson har gjort filmen endnu bedre med denne udgave.
    Det er ikke bare nye ligegyldige scener der puttet ind forskellige steder men også nye små klip der er sat ind mange steder i filmen. Den er endda blevet en smule mere barsk og nogle af de ny scener giver bedre indsigt i personerne.

    Hvad synes I?
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg ved stadig ikke hvilken vesion jeg skal købe mig. Jeg ville ønske de 30 minutter var med på den vesion der først kom ud, så ville jeg bare ha købt den da jeg ikke rigtig er interreseret i alt det extra gejl der er på de 2(3?) andre skiver. Og når det kun er filmen der interresere mig er det altså en rimelig dyr fornøjelse. Og hvorfor er selve filmen også delt op på 2 skiver? Tror de virkelig de ka bilde mig ind den ikke sagtens ku være på 1?
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg synes bestemt at du skal ofre pengene på extended edition osse selvom du ikke gider at se alt det extra gejl. Hvis man først har set den udvidede version så har man simpelthen ikke lyst til at se bioversionen igen.

    Jeg har det personligt sådan at jeg hader når man ikke får det absolut hele med.
    Det er bla. derfor jeg er var så bekymret for at de ville klippe Jangos skalle ud i den danske version af AOTC. Jeg vil, kan, må og skal have ALT med.

    Desuden går man glip af utroligt mange fede ting hvis man "kun" ser bioversionen.
     
  4. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    grunden til at LOTR er på to disc, skyldes at der er vist nok 4 forskellige slags audio. Dolby Digital, DTS ES, kommentarer og dolby digital 2.0.
     
  5. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    > Krede..


    Hvordan dælen kom LOTR Extended Edition med Bogstøtterne ind af din brevsprække?? Har du en kæmpe hul i døren??? For det er vel den vi taler om??? [face_clown]

    Den har jeg selv købt. Bare for at få to platic figurer med. (De er jo også seje)

    Jedi_Wannabee
    Daniel
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg købte nu den uden bogstøtterne, af hensyn til mit budget.

    Men den kunne også kun lige netop komme igennem.

    Men jeg ville nu gerne have haft bogstøtterne med, de ser nu seje ud.
     
  7. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hæhæ, 600 kr. kan altså også godt blive lidt meget for en enkel film. Men vi går jo alligvel ud og køber dem alle 3 i et samlet mega ultra super special extended edition, med 15 dvder og still fotos osv. osv.

    Okay overdrev måske lidt, men jeg er jo også kun 15 år ;)
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    15 år? Aaarh... Nu overdriver du vist igen! :p
     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    den er desværre god nok pan. Ved godt du havde håbet jeg var lidt ældre ;)
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Så tror jeg hellere jeg ville forestrække hvis jeg var lidt yngre... 23. the big 30 nærme sig med HASTIGE SKRIDT og der er så meget jeg ikke har nået at lave!

    EDIT: I am the off-topic master!
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    iiihhh altså Par - tilbage til emnet! :)
     
  12. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Så du jo hellere skynde dig. Ellers så ender det bare med at man sidder på plejehjem som 80-årig (hmm de har squ nok afskaffet det på det tidspunkt) og kigger tilbage på alle de ting man ikke nåede :(
     
Thread Status:
Not open for further replies.