main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

lyder det her realistisk???

Discussion in 'Archive: Denmark' started by snailwalker_DK, Nov 17, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    lol, tror I ikke i har kigget lidt for dybt i flasken ;)
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nej da, det er kun Paranorina der gør den slags.... ;)
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
  4. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    tror vist vi kom lidt off topic :)

    Ska vi ikke prøve at komme tilbage igen...
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    God idé, hvor kom vi fra?

    Hvordan starter kampen (over alle) mellem Anakin og Obi-Wan?

    Jeg tror, som Coras, heller ikke på at Obi-Wan direkte er skyld i at Anakin vælger den mørke side. Obi-Wan prøver måske at omvende Anakin men det er allerede for sent, de slås og Anakin bliver nødt til at iføre sig Darth Vaders dragt.

    Jeg har lidt på fornemmelsen at Anakin dræber Dooku i en hævn-rus, måske fordi han tror at Padmé er død.
     
  6. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja den med at han tror at Padme er død, havde jeg også selv tænkt på.

    Troede bare at kejseren manipulerede ham til at tro at det var Obi som havde dræbt hende...
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    "Master Palpatine, told me enough...he told me you killed her!"

    ...hmmm lyder det som noget vi har hørt før?

    Jeg tror nu at Anakin allerede er "ond" når Obi og han slås. Mit gæt er at Anakin går over til den mørke side af kraften uden Obi-Wan er der til at hjælpe ham.
     
  8. EXODUS01

    EXODUS01 Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 25, 2002
    Det lader da til at de her fantastiske Jedi Masters ikke er mere fantastiske end at de ikke ved at Palpatine er Force kyndig. derfor lyder det helt urealistisk at det skulle være en fra rådet.

    Men jeg synes det er mærkeligt med Palpatine at de ikke kan mærke ondskaben i ham.
     
  9. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    "The Dark Side clouds everything."



    Og velkommen til. :)
     
  10. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Som tidligere sagt her, tro jeg heller ikke Obi Wan er skyld i, at Anakin går over på den mørke side. Det vil sætte Obi Wan i et dårligt lys, både overfor de andre jedi og så også publikum der sidder i biografen.

    Jeg tror også, at det har noget at gøre med Padmés død. I AOTC siger han noget med, at han ville ønske han kunne forhindre døden. Det kan være han i raserig bruger den mørke side (fordi den er lettere og mere fristende or desperate sjæle) til at prøve at holde Padmé i live, eller på anden måde forhindre hendes død.

    Ja, og velkommen til EXODUSO1
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det tror jeg osse TK-254. Den eneste skyld Obi har i Anakins ondskab er at han måske ikke har været erfaren nok til at guide Anakin ordentligt.

    Selv ikke Qui-Gon kunne have "opdraget" Anakin med succes.

    Jeg har en stærk stærk mistanke om at Dooku har en finger med i spillet, da Anakin endelig træffer sit valg.

    Jeg tror Anakin dræber Dooku i vrede, mens Palpatine gnækker i kulissen. Drabet på Dooku kunne sikkert have noget at gøre med at Padmé tilsyneladende er død...(det kan hun så ikke være, for Leia skal jo kunne huske hende svagt.)

    Som Coras siger så dør hun sikkert off-screen mellem episode 3 og 4.
     
  12. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja der er mange muligheder...men jeg tror bestemt det bliver en fed film...hvis den er ligså mange gange federe end AOTC, som AOTC var i forhold til TPM tyder det i hvertfald godt :)
     
  13. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Uha!
    Sig ikke sådan noget Snail!
    For så kan jeg SLET ikke vendte i to-ethalvt år. Jeg vil vende og dreje mig i sengen indtil da.
     
  14. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    jaja. Men lad nu være med at blive bange når du så endelig ser den i biffen :D
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    GL har sagt gang på gang at episode 3 bliver den mørkeste af alle i sagaen, mere ond og mørk end selv ESB. Det kunne være fedt, men jeg tvivler lidt. GL er blever mere og mere børnevenlig gennem sine film. Selvom alle siger at ESB er den mørkeste, er ANH faktisk den blodigste....

    Owen og Beru som rygende skeletter, Obi-wan hugger hånden af Poda Baba og blodet flyder...

    AOTC var mere hård end TMP, lad os håbe at han fortsætter i den dur.
     
  16. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja. Jeg vil se blod, blod, massemord, vold, eksplosioner mere blod MuHAHAHAHHA [face_devil]
     
  17. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil bare se Jar Jar på skærmen mindst halvdelen af tiden. :)
     
  18. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    blev lidt sur da jeg så Aotc i Imperial og folk buhhhhede da JarJar kom på scenen for første gang. Jeg synes faktisk han var meget god i Aotc...næsten sjov :)
     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jaeh, han var ikke halv så irriterende som i TMP, men nogle gange er han altså bare FOR meget af det gode... De har næsten prøvet for hårdt på at gøre ham sød og sjov, men han har ikke fortjent at blive buuhed ud i AOTC.
     
  20. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    nej i TPM var han meget irriterende. Det synes jeg bare ikke første gang jeg så den (okay jeg var heller ikke så gammel :) )

    Jeg kan huske folk faktisk sad og GRINEDE af Jar Jar første gang jeg så TPM i Imperial !!!

    Jaja den er god nok, og det var ikke alle de "små" selv de inkanerede star wars fan grinede...
     
  21. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg beskylder internettet for al dette had.
    I siger i er nørder? At i ikke følger med strømmen? At i ikke er bange for at skille jer ud? Ha! Jeg ler af jer! I kunne lide Jar Jar! I kørte hinanden op. Vi kender alle "Det er ganske vist". En syntes måske mindre om noget og lagde det på nettet. I troede at det var den 'rigtige' mening blandt Star Wars fans og adopterede denne, og med tiden overbeviste i jer selv om at i mente det.
    Pladder, siger jeg! Behold jeres meninger. Lad være med at tage jer af hvad andre mener. Vær jer selv. Hvis i dybt inde i jeres hjerter holder af Jar Jar Binks så vær ikke bange for at ranke jer og sige "Jar Jar Binks er min bedste ven!" ud i verden. Folk vil holde mere af jer fordi i tør sige jeres mening. Alt andet er spild af tid.

    - Glenn
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Helt ærligt Coras... Jar Jar er FOR meget, i forhold til Chewbacca og Yoda ja selv ewokkerne og Ugnauts er han FOR meget... At han er Cgi er ikke mit problem, tværtimod. Men hans konstante forsøg på at tiltrække sig opmærksomhed med falde-på-røv humor er trættende i længden. Det er der næsten ikke noget af i OT hvorfor så i de nye film?

    Det eneste tidpunkt at han er sjov i TPM er da Gunganerne venter på at Trade fedration hæren nærmer sig og Jar Jar (af alle) siger: Steady steady... Det er sjovt og ironisk.

    Jeg grinede altså ikke af hans fjollerier til premieren i Imperial, på den anden side så HADER jeg ham ikke, overhovedet ikke. Jeg så da filmen 10 gange i biffen.

    Jeg baserer heller ikke mine meninger på hvad andre siger på nettet. Min helt egen og uforbeholdne mening er at han er irriterende og malplaceret NOGLE steder i TPM, men jeg accepterer ham pga. at det er Star Wars, og du får mig aldrig til at sige at han er min bedste ven.

    AOTC er en lidt anden sag, Jar Jar's screwball attitude er nedtonet og han er faktisk ret god i de fleste af scenerne. Han viser dog sit sande ansigt da han møder Obi-Wan igen og råber "lookie, lookie". Men alt i alt en stor forbedring.
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er som om Jar Jar ikke ka forstå han bare er et friggin sidekick og burde holde sig i baggrunden og kun burde komme frem med en joke en GANG I MELLEM! Han går langt over stegen IMO, og desuden har han en ireterrene stemme.

    Bare ta middags scenen i TPM, de sidder og har en seriøs samtale og den Gungan ka ikek lade være med at sidde og lege med maden som et 3 årigt barn!

    ...Så der jo nogen der ska til julefrokost i aften, så bliver det spændene og se hvor æru man er når man kommer hjem :)
     
  24. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    det er da syndt for stakkels Jar Jar han er såen en klovn...men prøv at se i TPM hvor at han holder pit droiden, den sparker ham lige i ******** ....AVVV :D
     
  25. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hæhæ sad og så AOTC igår, og kom til at tænke på at Yoda bliver jo groft ignoreret igennem af meget af filmen. Det er som om folk ikke hører hvad han siger, de snakker bare videre. Den "bedste" er næsten der hvor han siger til PAdme "to see you again bring warm feelings to my heart" hun kigger ingengang på ham og siger bare "do you have any idea whos behind this attack?"

    Stakkels yoda, har I oplevet det samme :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.