main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Möte i Göteborg

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Wolverine, Apr 15, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Visserligen är det ett tag kvar, men jag ville bara kolla hur många det egentligen blir som besöker mitt vackra hem till sommaren.
    Dels för att jag tänkte att det nog blir jag som får kola upp inackordering åt er. Ni har ju inte Gbg-delen av gula sidorna precis.

    Sen gällde det ju även Lisebergs-besöket.
    Gratis inträde kan jag nog skaka fram åt er. Men några åkband blir det nog inte tal om tyvärr. Jag kan skaffa några åk-biljetter, men inte så många som kanske krävs för att stilla galningar som Lynx och emilsson ;)

    Jag har kapacitet att inhysa två personer i nu läget. En soffa och en tältsäng. Sen får fler gärna slå sig ner där om ni har egna underlag och sånt. Det gör mig ingenting alls.

    Ni kan väl bara göra en första anmälan här vad gäller Liseberg och så, så ska jag börja "sno" biljetter.
     
  2. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jaha, nu har jag nog missat något här...

    När skall det bli möte i Göteborg?
    Är det en allmän inbjudan (alltså får jag komma)?
    Kommer det att bli totalt vansinnigt kul eller bara hur kul som helst??

    Jag bor ju i Göteborg så inackordering är ju inget problem.
     
  3. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Säg bara en dag så kommer jag!!!! Inakordering är inga problem för min del... Känner alldeles för många göteborgare för mitt eget bästa...
     
  4. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag dyker upp. Finns det möjlighet så sover jag gärna hos någon. Men jag vet var vandrarhemmen finns i GBG så sovplats kan jag ordna själv ifall vi blir många :).
     
  5. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Datum är satt till några dagar innan midsommar. Jag tror OA satte ett datum som verkade bra för ett tag sen.

    Självklart får alla som vill komma.
    Det är tre officiellt anmälda än så länge.
    Emilsson kan komma till mig om hon känner för det. Jag har ett vagt minne om att jag lovade Lynx plats oxå. Så då tar väl hon den andra då.

    Sen kan som sagt fler komma, bara ni har med er egna underlag och sånt. Man kan nog packa in ett ganska stort gäng i min lägenhet.
     
  6. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Yay! Liseberg here I come! Perfekt tillfälle att springa en snabbis till Pro Stuff och skaffa en longboard oxo!!! :)
     
  7. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Snällt av dig wolvie. Jag säger ja till ditt erbjudande :).
     
  8. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Ingen orsak emilsson...men vad är en Longboard? (ska man känna sig dum nu eller?)
    Kanske en lång snowboard?
     
  9. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Longboard är som en surfbräda fast med skejtboard hjul.
     
  10. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Later livsfarligt.

    Far jag ocksa sova hos dig om jag tar med mig liggunderlag och sovsack, Wolvie?

    Nar sw.nu borjar fungera igen sa borjar det val bli dags att hora sig for dar, det var ju aktuellt med ett sw-party samt ga och se AOTC tillsammans.

    Nar kan vi ha motet, jag vill helst ha det innan midsommar, som infaller den 21 juni. Da maste jag vara hemma, det ar dessutom min mammas fodelsedag och sa trivs jag i min folkdrakt.
     
  11. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag kan inte närvara den 19 juni, då har jag lovat att vara i Stockholm.
     
  12. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Mig kvittar det ju lite. Jag har ett arbetsschema, och jag är ledig den veckan utom helgerna. Men iochmed att jag är reserv så kan jag mycket väl bli inringd vilken dag som helst, och måste då ta jobbet.
    Men om ni ändå ska springa på Liseberg så missar jag ju inte så jättemycket kanske.

    Oa får naturligtvis komma och slå sig ner i det tilfälliga kollektivet ;)

    Men när jag nu ser över min lista på inneboende så börjar jag plötsligt bli lite orolig. Måste kolla om min försäkring täcker totalförstörelse av galna får....
     
  13. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Jag dyker kanske också upp.
    Kommer förmodligen aldrig att få ett möte närmare mig än så här så jag får väl ta och släpa mig dit nu när jag har chansen.
     
  14. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Sjävklart ska du komma!
    Tänk dig själv! En skön dag på Liseberg och en härlig SW-fest tillsamans med en massa andra galningar :D
     
  15. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har for mig att Lynx sa nagot om att hon hade problem runt den 16,17, ska vi forsoka ta det innan dess?
     
  16. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Jag slutar skolan den siste maj. Helgerna jobbar jag helt säkert, men jag slutar inte så värst sent. Ganska lagom för att möta upp er efter en dag på Liseberg tror jag.

    BLir det en helg förresten? Det kanske är bäst...
    Men som sagt...mig kvittar det nog.
     
  17. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    SW-festen låter ju helt ok, Liseberg har jag dock vart på så många gånger i mitt liv att jag nog har tröttnat på det.....jag menar när man mer eller mindre somnar i HangOver är det kanske dags att lägga av? Har de monterat ned den till den här säsongen eller?
     
  18. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    HangOver ar det varsta jag nagonsin har gjort, vet inte om jag vill gora om det.

    Jag ar med storsta sannolikhet ledig hela tiden fran den 2.
     
  19. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Så farlig är den inte, när man åkt den 2 gånger har man vant sig, då är den inte värre än något annat. Det är bara första gången man åker som man kan bli lite rädd.
     
  20. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    HangOver låter som något jag måste testa.

    Hmm, var det inte så att Lynx tentaperiod slutade den 15 och hennes syster fyller år den 19? I värsta fall får vi nog träffas efter midsommar :).
     
  21. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    HangOver klippar! :D

    Jag är sommaranställd på Volvo 10 juni till 12 juli och kan alltså bara komma ner en helg. 16/6 fyller min lillasyster år plus att Vätternrundan går den helgen, så det är helt kört för mig. Egentligen skulle nog helgen efter midsommar passa bäst för mig.
     
  22. MemberOfTheNewRep

    MemberOfTheNewRep Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 6, 2002
    HangOver suger, iallafall den gången jag var där. Jag såg ut som en liten flicka när jag tittade på de två looperna men jag blev väldigt besviken på dem. Först åker man upp en bit........och sen jättesnabbt till andra sidan.......man åker upp en bit....osså snabbt tillbaka. Det hela tar ungefär 2 sekunder, känns det som. Man hinner inte känna looparna vilket är en bit synd.
     
  23. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Hmm, helgen efter midsommar borde vara 28-30, ar det da vi ska till Gbg iallafall, emilsson?
     
  24. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    ICQ informerar mig att så är fallet. Ska vi stanna i GBG i fyra dagar då OA? Så kan vi kanske ha mötet den 29 juni (Det är en lördag)?
     
  25. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    Obi Anne: Vilket datum var SW-festen?

    Vill komma, kommer e nog chansen 4% pga oroliga päron.
     
Thread Status:
Not open for further replies.