Manntall Fan Force Norway - skriv deg inn!

Discussion in 'Norway' started by Adali-Kiri, Dec 9, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Christoffer Jedi Knight

Skal prøve å få sett den neste gang jeg er nede i sentrum, sannsynligvis etter neste eksamen..
  2. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Ingen lyder? Antar det er på grunn av at den bare står på en TV foreløpig, og bilettbetjeningen ikke gidder høre den flotte musikken hele veien. Bare be dem skru den opp så du får høre. Høyttalerne p åTV'n funker ikke, så de måtte sette opp speakere som ike er veldig gode er jeg redd.

Men vent ei uke eller så. Kanskje de har fått den inn i reklame-prosjektor-scriptet sitt til da. Mellom Spiderman og de store gutta kommer vi da... Musikken er verdt en ekstra tur. : ) ken skrive noen ord på teaser-trådet hvis de får den opp som de vil. Ene teknikeren deres fikk barn rundt 22. så han gidda naturli gnok ikke mekke scriptet.. : )

www.Jedi Fights.com
  3. dod Jedi Knight

star 1
    Har ikke sett teaseren, men sjekka ut adressa. Filmen virker som et seriøst, og gjennomført, prosjekt. Håper den kommer nærmere så jeg kan få sett den. Kommer den evt. ut på divx\vcd el.l? På hjemmesiden eller andre steder?
  4. Karoline Jedi Master

star 4
    :eek: Jeg håper virkelig jeg får sjanse til å se den filmen.

Good job. :)
  5. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Kommer nok ut i flere formater, deriblant divX.
    Og..vi er ikke proffe folk her(ennå). Det skal ikke være usagt, så ikke bli skuffa hvis dere ikke liker det vi kommer ut med til slutt.

6. Haukis Jedi Knight

star 1
    Hallo Star Wars fans!!!!!!!!

Haakon fra kr.sand her melder seg inn
  7. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Ka gjør du Håkon fra Stavanger? Studerer? Regner med du var nedom sentrum og så volleyball forrige uke? Skulle gjærne vært der selv med kamera. Hadde fått fine plasser med det. I Trondheim er det for tida nokså fine sommerdager.

God dag.
  8. Corran Jedi Master

star 4
    Helge fra Bergen her

Har vært borte fra TFN i litt over 6 mnd nå men var her en del før

Blir mer aktiv igjen her nå :)
  9. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Hvor i Bergen bor du Corran ?
  10. Corran Jedi Master

star 4
    Bor i Hødden (ved ladegården)
  11. Darth_Mezna Jedi Padawan

Hei folkens! Nettop joina her, så jeg får vel si hvem jeg er : Carl Marius Saugstad fra Moss... !
  12. Lord_Black Jedi Padawan

Hallo
    Ole Marius fra Kongberg melder seg , samler fanatisk på Star Wars tegneserier.
  13. dod Jedi Knight

star 1
    Endelig en som bor i nærheten... Det ser ut som om det er en del SW-fans i Norge alikevell. Lurer på en ting; Hvordan har alle sammen funnet dette forumet?
  14. Machine Jedi Knight

star 1
    oi en til fra Kongsberg
    da er vi to gitt
  15. Hans_Olo_Jensen Jedi Padawan

Jepp jepp, litt tid siden sist jeg så innom her, men kanskje det blir litt oftere etter hvert. Kult at det er så mange trøndere. Men så er jo Trondheim Star Wars hovedstaden i Norge da! Det er jo helt klart. 2. plass i det første VM i SWCCG gikk jo - nettop - til Trondheim :)
    Jeg har ikke spilt SW TP med noen andre enn EN kompis (dessverre). Men det mangler ikke på kunnskaper. Jeg er helt klisterhjerne på de fleste kortene (men ikke gameteksten til min store ulykke). Jadda. Snakkes.
  16. Gothmog Jedi Knight

Christian fra Oslo her...
    Har vært på det norske forumet regelmessig siden jeg joinet, men er mest på SW films-forumet.. Er det virkelig ingen andre fra Oslo her!!!??
  17. Haukis Jedi Knight

star 1
  18. Esperados Jedi Padawan

Espen fra Lillehammer her!
  19. Machine Jedi Knight

star 1
    velkommen alle nye og gamle, det begynner å irritere meg at det er lite folk her nå, det er jo greit i sommerferien, men nå er ferien over så dere må ikke glømme dette stedet da.
  20. MesterHafoo Jedi Padawan

Stig fra Fredrikstad her. En av de største fans i Fredrikstad vil jeg si :) Lager en fanfilm nå. http://home.no.net/txo :D
  21. MesterHafoo Jedi Padawan

Stig fra Fredrikstad her. En av de største fans i Fredrikstad vil jeg si :) Lager en fanfilm nå. http://home.no.net/txo :D
  22. DarthFarthy Jedi Padawan

Hei Darth Farthy Fra Fredrikstad.

Har vært en stund in The Galactic Senate som Obidobi.
    Prøver her også for å se om det er noe action.
  23. dod Jedi Knight

star 1
    Sjekka ut sia, åssen laga dere sverdet? CG eller "hardware"?
  24. _Darth-Sidious- Jedi Padawan

Steffen fra KR.sand.... Venn av Haukis (Haakon)
  25. Darth_Incubator Jedi Knight

star 1
    Mats Broen fra Horten. Noen som vet når E2 dvd'n kommer? Og clonewar til ps2?
Thread Status:
Not open for further replies.