main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Meeting Data ~Give your vote now~

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Elfsheen, May 17, 2004.

?

Meeting Data ~Give your vote now~

Poll closed Mar 24, 2012.
  1. Weekend van 28 & 29 Mei

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Weekend van 5 & 6 Juni

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Weekend van 12 & 13 Juni

    66.7%
  4. Weekend van 19 & 20 Juni

    0 vote(s)
    0.0%
  5. Weekend van 26 & 27 Juni

    33.3%
  6. Zomervakantie

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Yup that's it. Ik weet verder niet precies wat het inhoudt, maar Kane :D Maar het lijkt me wel dat het heel druk zal worden
     
  2. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ja maar als die bands optreden word het druk op het veld BUITEN six flags.....niet erin lijkt me...maar goed het zal over het algemeen idd niet rustiger worden...misschien is t idd handiger om t een week later te doen?
     
  3. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nou het zal er sowieso niet rustiger op worden, maar ik denk dat het wel meevalt als we op dagen gaat dat het festival in volle gang is. We moeten alleen niet op de dag gaan dat iedereen hun tentjes neerzet, en verder geen hol te doen heeft, want dat is de dag dat de meesten nog wel even naar six flags zullen gaan.

    En by the way, Kane vind ik erg kut. Sorry dat ik jullie weer niet interesseer, maar ik moest het even kwijt...
     
  4. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    HEY!

    Kane is goed ;)

    Maar okee. het wordt dus volgende week.
     
  5. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    LOL pepijn, ik sluit me aan bij jouw genuanceerde mening ;) (sorry Elfsheen) :oops:
     
  6. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Nou!!!! :_|

    Clone...ga je trouwens nog mee?
     
  7. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik denk t wel, weet nu nog niet of ik nog wat dringende zaken te doen krijg aankomend weekend, maar t lijkt me wel leuk om te gaan.....wie komen er nog meer uit omgeving rotterdam/ den haag eigenlijk?

    Edit: Kan iedereen die gaat ff zeggen waar hij/zij woont dan kunnen er misschien een aantal mensen ''teamen'' qua vervoer.....of praat ik nu stierenstront :D

    Edit 2:(wow 7 edit minutes left) : ik kan zaterdag wel, maar dan moet ik wel even mn werk afzeggen, dat word op zich geen probleem omdat ik dit woensdag en vrijdag in kan halen ;)

    P.s. hoeveel mensen gaan er in totaal nu ongeveer mee? weet iedereen op de benelux al dat we gaan meeten?
     
  8. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik weet nog niet eens waar ik vandaan kom zaterdag, dus aan mij heb je niet veel.
     
  9. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ben je niet in Utrecht dan? je woont in Hilversum toch?
     
  10. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    ik ben er dus dit weekend niet bij :( , ik zit dan naar veel betere muziek te luisteren op het Arrow classic Rock festival in Lichtevoorde :D :D
     
  11. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Ohw ja, daar wilde ik toen ook heen, maar moest toen kiezen tussen Elf Fantasy of Arrow [face-silly]

    Zover gaan Pepijn, Clone, Martin en ik.

    Ik kom trouwens uit Den Haag.

    Even over het park. De entree is 24,-, vanaf station Harderwijk gaat er een pendelbus, de pendelbus is openbaar vervoer, dus strippenkaart, maar dit is 12 strippen.

    However, vanaf Lelystad is er met connexxion een speciale aanbieding. Voor 23,- heb je en een dagretour en een entree bewijs.

    Dus zeg het maar, station Harderwijk of station Lelystad. Kwa NS maakt het niet uit. Vanuit Den Haag zijn de prijzen gelijk.
     
  12. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Tja ik ben nog niet 100% zeker he, wel 50%.....maar er gaan dus niet heel veel mensjes zie ik? geeft op zich niet alleen tis wel gezellie....ik woon zelf in het Westland Elfsheen, voor de mensen die dit niet weten.......dat is de glazen stad.....dat ligt tussen Den Haag, Rotterdam , Delft en Hoek van Holland ;)
     
  13. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik woon niet meer in Hilversum en ik weet niet of ik dan in Utrecht ben...

    O je woont zeg maar in een ongelofelijk boerengat, terwijl je wel kan zeggen: "ik woon in de randstad!"
     
  14. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Of overal en nergens? Ben er een keertje door gecruised toen er een gigantische treinstoring was.

    Maare Harderwijk of Lelystad?
     
  15. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    lelystad lijkt me dan de beste optie he, heb je meteen intreekaarten. Enne Pepijn , een boerengat......tsja ik denk niet dat je dat kunt zeggen gezien de historie van mijn dorp.....de Oranjes hebben hier vroeger nog een buitenhuis gehad, nu zijn alleen de stallen daar nog van over en de huidige inwoners van het Westland zijn voor het grootste deel tuinders...als je dat wat zegt ;)
     
  16. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Het gaat dus toch door dit weekend ?
    Spijtig.
    Dan kan ik niet mee ...
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hier is een stem voor Lelystad! Harderwijk wordt veel lastiger te bereiken...
     
  18. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Okee. Lelystad lijkt me idd beter. Ik neem aan dat Martin het er ook wel mee eens is.

    Uhm, hoe laat spreken we dan af? Want het park is open van 10.00 tot 18.00
     
  19. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Op het station maar afspreken dan? Ik hoop dat ze er een meeting point hebben. Uurtje of 10 dan?
     
  20. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    ik zet hier alvast mijn voorlopige reisschema neer (onder voorbehoud)

    Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails

    07:52 Rijswijk 3 Den Haag HS Stoptrein 5116
    07:59 Den Haag HS 5
    08:05 Den Haag HS 6 Leiden Centraal Sneltrein 2216
    08:52 Amsterdam Centraal 1
    09:03 Amsterdam Centraal 14b Lelystad Centrum Sneltrein 3929
    09:40 Lelystad Centrum 1

    Ik heb OV dus ik krijg korting op treinkaartje :D
    reductietarief: euro 15,50 ......best te doen,hierkomt nog 24 euro bij = totaal zon 40 euro aan vervoerskosten en intree.....niet gek.... ;)

    Ik stap dus op vanaf Rijswijk en stap uit in Lelystad Centraal.... gaat helemaal goed komen denk ik :)

    edit: als iemand me wil toevoegen in messenger moet je me maar ff PM''en ofzo dat praat soms wat makkelijker :)
     
  21. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    oke, ik woon in Zoetermeer, maar daarvanuit kom je toch nergens zonder dat je naar Den Haag gaat met de trein. :p

    Dus voor diegene die vanuit Den Haag vertrekken of er langs komen ( CLone en Larissa ) spreken we op een van die stations af om samen verder te reizen? En zo ja, welke van die stations is dan het handigste?

    Voor mij is dat Laan van NOI of Den Haag CS, maar Holland Spoor is ook wel redelijk snel te bereiken.
     
  22. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Nou HS lijkt me dan wel goed. Hoe laat ong.?

    En op het station lelystad zullen ze wel een Ako, Bruna, of C'est du pain of iets dergelijks.
     
  23. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Okee dat is vier dus al. Ik ga vanaf Utrecht, dus ik weet niet of iemand nog langs dat spoor gaat, en anders zie ik jullie wel in Lelystad ofzo...
     
  24. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Als ik naar Clone´s schema kijk, vertrekt de trein vanaf HS om 7:59. 10 voor 8 voor de Bruna onder het station doen? Moeten we alleen nog afspreken in welke coupe Clone zit, als we die trein nemen.
     
  25. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Bij de hoofdingang van HS zit een AKA, spreken we daar wel af :)

    Haha, ja en hoe ziet Clone eruit?

    Pepijn, we spreken gewoon af voor de hoofdingang op Lelystad!
     
Thread Status:
Not open for further replies.