main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Merchendise.

Discussion in 'Archive: Denmark' started by TK-254, May 6, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Hvor mange af jer derude ar værelelset proppet med Star Wars? Er det noget I specielt samler på og hvilken ting kan i bedst lide i jeres samling?

    Jeg er bare nysgerrig,
    TK-254
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har meget LEGO og en del Episode I dukker. Enkelte Power of the Force og én Power of the Jedi. Jeg har også et Qui-Gon Jinn Lyssværd.

    Det vil nok ikke gælde som merchandise, men jeg har et sæt af Carrie Fishers private billeder i ramme. To billeder af hende selv hun gav til sine bedsteforældre. På dem har hun skrevet:

    "For Grandma and Grandpa. I love you both I don't care who knows it. Love. Your Grandbaby Carrie Frances"

    "Grandfolks. Merry X-mas from Hollywood. 1939. Love Carrie."
     
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Selv har jeg en hel del Star Wars på vægge og hylder. Den figur jeg bedst kan lide, er en Stormtrop Luke fra '85 jeg har fået af en ven. Han kom op til mig i skolen og sagde: "Min lillebror ryttede op i skufferne og fandt denne her. Han skulle til at smide den ud, men så tænkte jeg på dig". Figuren er ca 100-125$ værd, men det er pga historien jeg kan lide den. Derudover har jeg en masse figure (nye og gamle, 12" og 3-3/4"). Og så har jeg 3 kostumer.
     
  4. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Jeg har også hele værelset proppet med alskens starwars.

    Jeg har fundet en butik i USA, www.brianstoys.com som jeg har gået og bestilt igennem 1 års tid nu. Jeg mangler 3 figurer, så har jeg den komplette POTF 3 3/4" Green Cards figurer. Har også kostet en formue. Men den fedeste ting er nok min orginale Jawa med Vinyl Kappe (den sjælnde)
    og mit Darth Vader Lyssværd (Tro kopi af en Icons)

    Desuden har jeg lige fået lavet et Royal Guard kostume som jeg skal have på til premieren.

    Jedi_Wannabee
    Daniel
     
  5. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Lækkert!
    Hvis du en dag kommer hjem og finder dit vindue smadret og du mangler et lyssværd og en lille Jawa, så er det nok mig der har været forbi [face_devil] ;)
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har ingen ting :( Men jeg har planer om at bestille de 4 (5 nu ;) ) originale filmplaketer til at ha hængene. Eller ku det også være meget nice med nogle figurer, men det sq så helst være fra OT'en. Ved ikke lige hvor næmt det er at skaffe dem.
     
  7. Mow-Adi_Jinn

    Mow-Adi_Jinn Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 28, 2002
    Har en del LEGO, meget af det har jeg lavet om til divirse ting til min egen era af STAR WARS d.v.s. JEDI UPRISE der foregår Ca. 2000 år efter at luke "genoprejste" Jediordenen, så har jeg et par enkelte bygge modeller bl.a. en Battledroid på STAP (1:6), jeg har nogle spil, Jedi kostume, to bøger og rollespillet.
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er vist noget jeg har vist har brugt alt for mange penge på. Jeg samler mest på bøgerne - kunst og leksikon-agtige bøger. Perlen i min samling er den store Cronicles bog som er stopfyldt med store farvefotografier med ALT fra de gamle film. Nu er jeg dog begyndt at samle på Don Post hjelmene - har købt en Stormtrooper og en Boba Fett som jeg malede om til en Jango Fett hjelm.
     
Thread Status:
Not open for further replies.