main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Middernachtvertoning

Discussion in 'Archive: Belgium' started by Storm5, May 6, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Storm5

    Storm5 Jedi Master star 4

    Registered:
    May 9, 2000
    Ik zou graag naar de middernachtvertoning in Kinepolis Brussel gaan maar ik wil zeker zijn dat ik daar niet voor niks sta. Wordt er daar veel volk verwacht? Ik dacht eerst mijn ticket online te bestellen maar ik heb geen Visa kaart. Was er bij TPM ook zo'n middernachtvertoning? En was daar toen veel volk?

    Alvast bedankt. :)
     
  2. Wattootie

    Wattootie Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 9, 2002
    het is al zeker dat er een middernacht voorstelling is. Het staat op de kinepolis site. Ik zal er zeker zijn, al moet ik nadien nog 4 uur wachten op mijn trein terug.
     
  3. Storm5

    Storm5 Jedi Master star 4

    Registered:
    May 9, 2000
    En gaat gij op voorhand uw ticket kopen of pas ter plaatse?
     
  4. Wattootie

    Wattootie Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 9, 2002
    ik ga proberen om ze op voorhand te kopen.
     
  5. Wattootie

    Wattootie Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 9, 2002
    Maar ze wachten wel lang om hun tickets te verkopen. Is er nu nog iemand anders van hier die de film dan in Brussel gaat bekijken. Ik heb al 5 mensen kunnen overtuigen om er om middernacht gaan naar te kijken. En het zijn nu niet bepaald echte Star Wars fans. el de films gezien, maar ze weten nog niks van deze film. Raar dat er dan zo weinig star wars fans op reageren.
     
  6. Storm5

    Storm5 Jedi Master star 4

    Registered:
    May 9, 2000
    Kinepolis sucks big time.
    Ge kunt geen tickets reserven voor de middernachtvertoning maar moet ze ginder gaan kopen!
    Komt er nog eens bij dat de digitale projectie enkel in het frans ondertiteld zal zijn!
     
  7. OBI21

    OBI21 Jedi Youngling

    Registered:
    May 13, 2002
    Allen in het Frans? Dat is natuurlijk ook niet leuk! Ik wou heel graag naar de middernacht tentoonstelling gaan, maar ik heb een betere optie gekregen!! Ik kan om 20u in Brussel naar de exclusieve wereld AP gaan kijken!! Ben super gelukkig!!!!!
     
  8. Wattootie

    Wattootie Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 9, 2002
    Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. De middernachtvoorstelling is in zaal 8, dus niet digitaal, en zal in het engels zijn met nederlandse en franse ondertitels. De digitale versie start vanaf vrijdag. Er zal geen frans gedubte versie zijn, daarom dat ze ze frans ondertitelen, maar dit is naar oude gewoonte weer met de twee talen boven elkaar. Het zou nogal belachelijk zijn, enkel frans ondertitelt. Dat heb ik nog nooit gezien.
    Ah, je kan de kaarten enkel kopen in de kinepolis zelf. Ik kom alvast met 5 vrienden. Ze delen gratis SWTCG kaarten uit. Ik heb de dozen vandaag zien binnenkomen.
     
  9. el_piett

    el_piett Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 22, 2001
    Naar ik vernomen heb is het enkel maar in het frans ondertiteld. Blijkbaar bestaan er maar heel weinig digitale kopiën, en geen enkele in het nederlands.
     
Thread Status:
Not open for further replies.