main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

  1. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    No ei kuulu: Elämää ei ole, joten ei siitä voi mitään kuuluakaan.

    Voi, voi. Minä olen katsellut Indyjä miltei yhtä kauan kuin Tähtien Sotia eli liikaa (!?)
    South Parkin eka jakso, jonka näin, oli hyvä (Halloween-zombit) mutta siitä eteenpäin taso laski kuin lehmälauman hännät. Leffassa oli muistaakseni pari hassua juttua ja Unca****a-laulu jäi pariksi päiväksi soimaan onttoon kallooni. Muuten aika keskinkertainen.

    Simpsoneista alkoi jossain välissä se hienoin loisto hiipua, jokunen vuosi sitten. Homer-jaksot ovat edelleen loistavia (mm Hank Scorpio!), mutta muihin hahmoihin keskittyvät ovat aika kamalia, itse en ainakaan katso jaksoja, joissa päähahmoina on joko: Bart, Lisa, Marge tai em. hahmojen yhdistelmä. Tylsiä!
    Mutta Futurama se vasta loistosarja on! Hienoimpia hahmoja ovat Bender ja Zoidberg.
    "Look, Fry! I'm steering with my ass!"
    "That's the best thing I ever saw!"
    [face_laugh] niin hölmöjä, että naurattaa! [face_laugh]
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Vaalit olivat ja menivät, jaksaako ketään kiinnostaa?
    Kävin äänimässä, mutta en muista, kenelle ääni meni, joten en osaa sanoa, menikö läpi.
    Naapuripiirin Halmeen läpimeno oli aika hassu juttu. En olisi uskonut.
     
  3. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Totta kai kävin äänestämässä. Minulla on aina ollut se periaate, että jos ei edes äänestä niin ihan turha valittaa miten huonosti asioita hoidetaan.

    Nyt sen sijaan kun kävin äänestämässä eikä ehdokas mennyt läpi eikä sen puoleen koko puoleakaan pärjännyt niin voin hyvällä omatunnolla haukkua tulevan eduskunnan ja hallituksen touhuja.

    Halme oli kyllä pienoinen ylläri. Kyllä minä veikkailin, että hänelle tulee aika reilusti ääniä, mutta tämmösiin määriin en kyllä uskonut.
     
  4. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Kävin äänestämässä, tietenkin. Tätä olin odottanut jo vuosia, ja olisin halunnut äänioikeuden jo paljon aikaisemmin.

    En jaksa nyt valittaa Halmeen ynnä muiden julkkisehdokkaiden menestyksestä ja siitä, miten helppoa tarpeeksi korkea-arvoisilla on hyppiä ammatista toiseen ilman mitään alaan keskittyvää koulutusta.

    YO-kirjoitukset alkoivat. Kirjoitin äidinkielen aineistoaineessa jotain puuta heinää elokuvan suurkuluttajista ja elokuvan harrastajista. Sopii jotenkin tekemisiini lukulomalla. En usko, että siitä kuitenkaan tuli mahtavan hienoa tulosta.

    Päivän Star Wars-ajatelma:

    General Ackbar

    Admiral Ackbarilla on johto Rebelleiden aluksessa, Kuolemantähdessä.


    Tuon löysin kun selailin rompuilta digikuvia Alien & Dino Exposta, joka oli Suomessa en-muista-kuinka-kauan-sitten. Se luki Ackbarin selostustaulussa.
     
  5. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Vaalit oli ja meni... YO-kirjoitukset alkoivat ja kirjoitin (muistaakseni) tehtävästä nro. 13.. Se oli Orionin julkaisemassa lehdessä ilmestynyt teksti, joka oli pelkkä mainos... Huomenna reaali, fysiikkaa ja kemiaa... jee... [face_plain]
     
  6. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "Admiral Ackbarilla on johto Rebelleiden aluksessa, Kuolemantähdessä"
    [face_laugh] Ei siis mitään rajaa taas ihmisten epäasiantuntevuudella! [face_laugh]

    Minäkin olen aina äänioikeuttani käyttänyt, vaikkei se ole (presvaaleja lukuunottamatta) laisinkaan kiinnostanut. Voin siis myös moittia valittuja kun olen valintaprosessin kekoon korteni kantanut.

    Jaah, omissa ylppäreissäni silloin joskus kirjoittelin aineistossa vertaillen novellia ja tietosanakirjaa (saman)tiedon välityksen määrässä ja tarkkuudessa. En ikinä pitänyt aineistoaineista: vääntämällä vääntämistä. Otsikkoaineeni lähti 88 pisteenä eli Eximiana, mutta tippui peijakas 87:aan. Harmitti.
     
  7. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Nyt on reaali ohi. Luulen että meni paremmin kuin äikässä. Pelkäsin että tulee hoppu, mutta ei onneksi tullut mitään armotonta kiirettä. Outoa, että jotkut tyypit lähtivät pois jo yli tuntia ennen ajan päättymistä, vaikka olivat tehneet vasta 7 esseetä niistä kahdeksasta pyydetystä.

    Ei kai tässä muuta.
     
  8. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Minä vastasin aikanaan reaalissa kahdeksaan historian kysymykseen kolmessa tunnissa. Olisi ehkä pitänyt ennemmin vastata kemian kysymyksiin. Mutta historia oli aina koulussa lempiaineeni.

    Minäkin sain vissiin 87 äikän aineesta. Se myös lähti samana, joten ei tullut mitään ikäviä yllätyksiä.

    Yhdellä kaverilla kävi kiva juttu, kun hänen aineensa lähti 88:na ja tuli takaisin 68:na. Ihan kiva ylläri. No kaveri teki valituksen tapauksesta ja kävikin ilmi, että oikeasti se aine oli tullut 88:na takaisin. Sensorin käsiala oli vaan niin epäselvä, että kasia oli luultu kutoseksi tuloksia kirjatessa. Eli joskus kannattaa valittaa tuloksista.
     
  9. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Äikänope kertoi, että äikästä tuli 85 ja M. Hiukan alakanttiin, olisin pystynyt paremmankin kirjoittamaan. Mutta tiesin aineen kirjoitettuani, ettei se kauhean hyvin mennyt, joten tulos ei harmita paljon.

    Ja reaalista sain vasta historian tulokset (vastasin siinä neljään kysymykseen). Meni huonommin, mutta en nyt muista tarkkoja numeroita.

    Historia on minunkin mielestäni kiinnostavaa. Se johtuu lähinnä opettajasta, joka yläasteella ja lukiossa oli. Hän osaa motivoida ja saa jutuista mielenkiintoisia.

    Hävettää kyllä se, miten vähän luin yo-kokeita varten. Lukuloman toiseksi viimeisenä päivänä täytin pari tehtävää vanhasta saksan yo-vihosta, jonka olin lainannut harjoitellakseni. Ja siinä kaikki! Sekin täytyi jättää viime tippaan. Hassua, että vaikka aikaa olisi viikko, kuukausi tai vuosi, niin hommat tekee viime hetkillä (näin ainakin minulla liian usein).

    Ai niin, yksi tuttu hankki jokin aika sitten PlayStation2:n ja pian sen jälkeen epII DVD:n. Kiva; pääsen edes jossain katsomaan DVD-leffoja jos niitä ostan.
     
  10. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ylppäreihin lukeminen on oikeastaan vaan kertaamista, kun niissä tarkistetaan vain, että mitä on jäänyt päähän edellisen kahdentoista vuoden ajalta. Jos ei mitään osannut ennen kirjoituksia, niin ei siinä enää mitään ehdi oppia (lukuloman aikana siis). Turha siis hävetä.
    Itsekin kirjoitin reaalissa historiaa, kun en muutakaan jaksanut. Korkkaritietoutta. Ja hyvin meni.

    DVD? Hyvä, hyyyvä... :D

    Eilen snowballz-systeemi kaatui kesken postaamisen, prkl. Siksi siis kaikki tämä vasta tänään.
     
  11. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    Tässähän tuntee ittensä vanhaksi, kun lukee
    teidän koulujuttuja...


    :(
     
  12. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Näin se maailma meitä välillä pyörittää.

    Voisinpa syksyn tullen taas astella innolla, reppu selässä koulun ovista sisään. Ja neljän vuoden kuluttua poistua niistä samoista uksista ulos - viimeistä kertaa.
    *huoh*
     
  13. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Kirjotukset meni mulla osittain penkin alle. Mutta ei auta itku markkinoilla, vaan on kestettävä mikä tulos sieltä sitten tuleekaan. TTY:n pääsykokeisiin pitäis kohtapuoliin alkaa lukemaan et pääsis sinne sisälle. Ja sitten tammikuussa 2004 armeijaan. [face_plain]
     
  14. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Suomen sotakone teki allekirjoittaneesta pasifistin.
     
  15. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Vilkaiskaapas Pilvikaupungin tämän vuotinen aprillipila ennenkuin huomenna palautan foorut normaaleiksi: http://forum.pilvikapunki.net

    Aika tyylikäs tunnegaala saatiin jäsenistä irti tuon avulla, kun pari päivää aikaisemmin kerroimme myyneemme pilvarin. =)

    Edit: Blah, miks tämä ei voi käyttää samaa koodistandartia kuin muutkin foorumit.
     
  16. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    [face_laugh] Koomista! [face_laugh]
    Varmaan hämmensi joitakin. Heeh.

    Mikä nyt on taas JC:n koodissa vikana?
     
  17. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
  18. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Siisti ulkoasu Duke! Aiotteko te jatkaa ulkoasun muuntelua aina silloin tällöin kuten täällä TheForce.netissä?
     
  19. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Se riippuu ihan siitä jaksanko aina uuden skinin väsätä. Hommaa kun moisessa kuitenkin aika paljon on.
     
  20. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Tuo Pilvarin aprillipila oli mainio! :D Säikähdin hirveästi joitain päiviä sitten, miten "Jedi M4st4hin" kaltainen tyyppi saattoi päästä Grand Admiraliksi, mutta jonkin puolen tunnin hämmästelyn jälkeen hoksasin, että kyseessä on kai etuajoissa tuleva aprillipila. Sitten olin pari päivää taukoa netistä ja tsekkasin vasta aprillipäivänä ja odotin löytäväni jotakin tähän tyyppiin löytyvää uutista. Ulkoasun, signaturejen ja nimimerkkien muutos oli kyllä hauska yllätys :)

    Itse en yrittänyt ketään aprillata, koska olen siinä niin huono. En keksi mitään tarpeeksi ovelaa aprillattavaa.

    Nih, ja vielä yksi juttu: koirani täyttää 5.4. yhdeksän vuotta. Paljon onnea, Minni! (paitsi että tuskin koirani tuota toivotusta lukee, koska se ei osaa käyttää tietokonetta eikä lukea)
     
  21. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Onnea vaan elikolle, eikä sillä niin väliä, osaako se lukea eli ei. Ajatus on tärkein.

    Nyt kun aiheeseen päästiin, allekirjoittaneen syntymäpäivänä julkaistaan Radioheadin uusi levy! Pakko-ostos.

    Huomasin äsken, että hassu tähtisikermä on isketty ihmisten nimmareiden viereen. Heh.
    Parin viikon matka neljänteen... ;)

    , [LINK], onko sillä nyt niin kamalasti väliä?
     
  22. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Joo tuo tähti hommaa on jo kauan toivottu ja nyt se on takaisin saatu! Onnea vaan kaikille vuosia täyttäville eläimille ja ihmisille.. ;)
     
  23. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    , [LINK], onko sillä nyt niin kama...imaan postausta, jotta saa linkit toimimaan.
     
  24. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Pikkusen lisävaivaa vaan.
    Toki se harmittaa, kun joutuu säätämään ylimääräistä.

    Tähdet katosivat taas, tai sitten se johtuu omasta koneesta..?
     
  25. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Joo ne poisti ne tähdet.. =( Se oli eräänlainen aprillipila, vain yhden päivän ajan ne oli...