main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

  1. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Minähän en Spoiler-alueelle mene. En vaikka kymmenen Kaunista Naista käskisi. Haluan keskustella III:sta ilman pelkoa spoilereista. Kiitos vaan.
    Mutta sen tarpeenhan voin täällä tFn:n JC:ssä tyydyttää.

    Pilvari vaikuttaa muuten ihan kelpo paikalta, ei pahaa sanottavaa.
    Yhtä suurta "social thread"ia.
    Kai sieltä jotain keskustelukaveria saan joskus, nyt olen vaan vastaillut muille.
     
  2. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Minäkin olen harmitellut nonspoilerfoorumin puuttumista Pilvarista, mutta tyytynyt TFN:ään, ja etenkin Weirdon aloittamaan EpisodeIII-keskusteluun. Jos saisi kiinteän yhteyden ja enemmän aikaa olla netin ääressä, olisi hauska tutustua paremmin englanniksikin käytäviin NS-keskusteluihin, jotka olen toistaiseksi sivuuttanut.

    Toinen korva on lukossa ja on ollut jo aamusta asti, voi mähnä.
     
  3. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    (Kokeilkaa Prequel Trilogy-foorua... siinä ei lue missään "Spoilerit", eihän lue?) :p
     
  4. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Kurkin sitäkin, mutta siellä ei ollut pahemmin aiheita. Mistä sitten johtuu, mutta katsellaan nyt, miten into (ja aika eritoten) riittää.

    Katsoin muuten viime viikolla, yövuoroon lähtöä odotellessa ANH:n noin 107:ttä kertaa.
    :D Kivaa! ESB:n sitten seuraavana päivänä.
     
  5. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    ISD, aiheitahan voi aina tehdä. Niinhän minäkin täällä yritän saada koko ajan pystyyn kunnon keskustelua.. :)
     
  6. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Eipä mitään ihmeellistä tänäänkään ole tapahtunut, paitsi että en viime yönä saanut unta ennen neljää :( Ja sitten nukuin johonkin yhteentoista asti.

    Lauantai-ilta ja sauna ohi. Edessä tietokoneen ja telkkarin ääressä istumista sipsipussi kädessä. Kyllä on villiä menoa.

    Deja vu!
     
  7. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    D_W: Ainahan niitä voi tehdä, olenhan tännekin saanut jo ruhtinaalliset 2 ketjua aikaan. Voo.
    Katsellaan, mitä ehtii ja jaksaa, mutta kun ehtii vähän tottua tuohon yleiseen menoon, niin kai sitten jotain.
    Tintti: Sipsejä? Pöh, kahvi on ainoa kelvollinen ei-alkoholipitoinen aines, jota kopuutteria mätkiessä sopii nauttia. Ja päihtyneenäkin touhusta tulee outoa, kuten aikoinaan em. tavalla duunatut Doom-tasot antavat osoittaa... [face_plain]
    Kahvi on hyvää.
    Huomenna alkaa aamuvuoro. Aamut ovat inhottavia. Hyi.
     
  8. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    Aamut ovat TODELLA inhottavia...
     
  9. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Aamut ovat inhottavia, mutta kuppi kahvia ja muutama savuke muuttaa tilanteen aina kin osittain... ;)

    Kirjoituksien alustavat tulokset pääsin viimeinkin näkemään ja tulos ei ole sitä mitä hain. Englanti 251 pistettä (eli eximian rajan yläpuolella juuri ja juuri), ruotsi oli syksyllä jo suoritettu (cum laude), reaali approbaturin yläpuolella samoin matematiikka ja äidinkieli 75 pistettä eli cum lauden ja magnan välissä.
     
  10. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Aamut eivät ole ihmisten (tai minun) hommaa...
    Tupakointi selvin päin ei myöskään ole mistään kotoisin. Mutta Kahvi on todellakin se, mikä meikäläisen saa liikkeelle, ainakin näin aamuvuoroisin, jos jätetään ajatukset Kauniista Naisista tällä kertaa huomiotta.
     
  11. Aragornllum

    Aragornllum Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jan 3, 2003
    Hi ISD,

    Just stopped by to say hello...

    But I run away when I saw the text!!!!

    :p ;) :D
     
  12. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    En juo kahvia, mutta perunalastut ovat heikkouteni siinä kun jotkut ovat ihastuneet suklaahan (tai suklaaseen tai miten taipuukaan) taikka kahviin.

    Aamut eivät enää ole olleet riesanani johonkin aikaan, kun lukio loppui ja on pieni suvanto. Kun on vapaata jonkin aikaa, niin keskimääräinen heräämisaika lykkääntyy ja lykkääntyy, ja tällä hetkellä se on minulla melko tarkalleen klo 12.

    Meinasin sanoa jotakin, mutta enpäs sanokaan. Vaivatkaa sillä päätänne loppuelämänne, mitä meinasin sanoa.

    I don't know you, Aragornllum, but hi to you too!

    /Ja jos lopultakin onnistuisin vastustamaan tietokoneiden lumovoimaa enkä näkyisi täällä pariin päivään, niin postaan tämän nyt: Hyvää pääsiäistä! Etenkin Todille ja ISD:lle, jotka ovat minua täällä sietäneet siitä päivästä asti kun rekisteröidyin, Weirdolle joka on potkinut eloa foorumeihin, Silakalle/Herringille useamman seikan vuoksi liittyen tammikuun miittiin (mikäli silakka tämän lukee) ja Dukelle koska hän on suuri ja mahtava admin, jota kunnioitan *nuoleskelu loppuu*. Postasin tämän tänne enkä Pilvariin, koska olette täällä sopivasti nipussa.
     
  13. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Halki, poikki, pinoon ja nippuun. Kiitos vaan ja kivaa pääsiäistä.
    Olettaisin tässä pikaisesti, että se kommenttisi liittyi jotenkin ... suklaan, kahvin ja pernalastujen yhdistelmään? Kaikki ovat kertakaikkiaan kernaita herkkuja. Mmmm.

    Huomenta, Aragornllum. What's wrong with the text? ;)
     
  14. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    ...enkä minä sitten tämän kauempaa pystynyt olemaan poissa. Ja juuri kun virittäydyin iloisiin pääsiäispuputunnelmiin, tulee tuollainen uutinen Pilvarissa. Olen järkyttynyt ja surullinen enkä tiedä mitä sanoa :eek: :(
     
  15. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Hyvää pääsiäistä vaan itsekullekin minunkin puolestani. Toivottavasti mämmiä löytyy kaapista riittävästi. Mämmi on kyllä herkullista. Ei sitä kauheaita määriä voi syödä, mutta pääsiäinen ilman mämmiä on kuin vappu ilman ilmapalloa. Yritän aina välillä mainostella mämmiä myös ulkomaisille ystävillemme, viimeksi Nordic Recipes jutussa tuolla Pohjoismaitten palstalla (en kyllä itse rupeaisi kokkaamaan mämmiä omin avuin, mutta ehkä joku innostuu).

    Ja lopuksi vielä omat kommentini kahvi, suklaa, tupakka, yms. alueelta:
    Perunalastuja (Taffel tietenkin) tykkään syödä, joskin aika harvoin. Suklaata syön hyvin vähän, mutta kaakaota kuluu ihan älyttömiä määriä. Kahvia voi juoda yhden kupin jos nyt sattuu olemaan joku merkittävä tilaisuus. Ja tupakka pitäisi kieltää kokonaan (en rupea avautumaan aiheesta enempää).
     
  16. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Tintti: luetaan ja tuetaan...

    Omasta puolestani myös Foorumin porukalle oikein oikein oikein hyvää pääsiäistä! XO

    Mämmin taidan jättää väliin, mutta jotain pashaa Stockmannilta voisi käydä hakemassa. Jep.
     
  17. Darth_Laurentius

    Darth_Laurentius Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 27, 2001
    Örgh. Pilvarin tulevaisuuden keikkuessa veitsenterällä ei kai auta muu kuin zombien tavoin palata riivaamaan tätä foorumia. :eek: Hyvää pääsiäistä kuitenkin kaikille, joka tapauksessa.
     
  18. Rita

    Rita Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 17, 2003
    Niin päätimpä miekii tänne tulla morjenstaan kun en nukutuksi saa yskän takia.
    Pilvarin kohtalo on mikä on sille ei voi mitään:)
     
  19. Zap

    Zap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 29, 2002
    Jep, zorg eli täkäläiseltä identiteetiltään Zap hakeutunee jatkossa myös tänne höpisemään.

    Viettäkääpä pääsiäistä, syökää mämmiä ja niin edelleen.

    R.I.P, Pilvari. :(
     
  20. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    :eek: Oon pari päivää poissa netistä ja yhtäkkiä ihmiset puhuu Pilvarin poistumisesta! ?[face_plain]
     
  21. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "Pilvarin kohtalo on mikä on sille ei voi mitään"
    Wooot?
    "Oon pari päivää poissa netistä ja yhtäkkiä ihmiset puhuu Pilvarin poistumisesta"
    Sama tunne.
    Johtunee varmaan siitä, että luen Pilvarin vasta tFn:n jälkeen. Ja olin vielä, rontti, eilisen poissa kojeen äärestä! :eek: [face_plain] :D
    Pitänee tarkistaa 3NSA hyvin pikaisesti jne, jotta saa katseltua 'Kaupungin jutun, joka muuten kuulostaa näin ensi alkuun aika omituiselta. :confused:
     
  22. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Minä en nyt ole perillä tästä Pilvikaupungin sulkemisesta!Aluksi sanottiin,että paikka suljetaan alkuviikosta ja vähän eteenpäinkelattuani tuli ehdotuksia jos alettaisiin kolehtia keräämään,jotta sivut säilyisivät.En ole varma,miten asian laita on,mutta aivan kuin Duke olisi nostanut taas päätään kun otettiin rahankeruu puheeksi.

    Niin miten on säilyykö pilvari vai ei?
     
  23. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Se riippuu siitä päästäänkö jatkon järjestelyistä yhteisymmärrykseen vaiko ei.
     
  24. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ainakin nyt tilanne näyttää selkeämmältä kuin viikko sitten.

    Nimipäivää kaikille asianosaisille. ;)
     
  25. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Kiitoksia vuan! :)