main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

  1. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Mistäs tiedät ettei Yoda olisi joskus pikkaisen harhautunut pimeälle puolelle?
    Jossain veikattiin,että joskus se olis käynyt....tai sitten se oli slkkaa EU kamaa!

    No se on ainakin varmaa,että flanelipaita ainaskin on harhautunut kerran pimeälle puolle!(Episodi 1:Himmeä Uhka)
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Missäpä muualla oppisi manipuloimaan Voimasalamoita kuin Pimeyden syövereissä?

    Star Wars III: Yoda grips!
    "Your lack of faith disturbing I find."
     
  3. Zap

    Zap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 29, 2002
    Mjooh...

    Mutta saanko lainata tuota quotia joskus, ISD?
     
  4. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    Maanantaipäivää :D

    mites täällä hurisee?

    edit: työt kutsuu...
     
  5. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Täällä hurisee ihan hyvin! :D Entäs itselläsi?

    ISD, LOL! [face_laugh] Hieno quote. ;)
     
  6. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    huoh... taas ois aamu

    onneksi kahvi on keksitty :D
     
  7. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Senkun lainaatte. Kerrankin keksin jotain itse, enkä vohki muilta.. ;)

    SamiS voi foorumoida työnsä ääressä? Häiriintynyttä.
    Voisinpa minäkin. Saattaisi koneiden ajo jäädä vähemmälle huomiolle. Heh.
     
  8. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    heh, netti laulaa melkein puolet työajasta :D

    kyllä varastomiehen työ on mukavaa (joskus)

    Toisin oli joskus muinoin kun olin pakkauskoneenhoitaja, silloin en tietokonetta nähnytkään
     
  9. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ei meidänkään pakkauskoneiden lähistöllä ole tietureita. Paitsi ehkä jonkun toosan sisällä (Hassia?).
    Joskus saattaisi aika kulua hieman miellyttävämmin... :D

    Prkl, 1000. postauksenikin meni ohi ennen kuin huomasin! En edes ehtinyt miettiä, että mihin se menee: FFFinland / Emperor's S.E.C.R.E.T. S.E.R.V.I.C.E. / Spoiler Free countdown:iin. Nyt se sitten pamahti movies tournamenttiin. Pöh.
    Ehkäpä pitäisi vähentää spammausta, kun luvut pomppivat jo näin suurina.
     
  10. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    Juu, ei se makaronien pakkaus ollut mitään erityisen loistokasta tai mukavaa hommaa...

    onneksi sain kenkää siitä hommasta :D
     
  11. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    :eek: ISD on saavuttanut 1000. rajapyykin. Onneks olkoon! :D Tämä on minun 996. viestini joten olen hiukan sinua jäljessä.
     
  12. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    Ihan vaan mielenkiinnosta: Koska näitte Tähtien Sodan ensi kerran ja kuinka vanhoja olitte?

    Itse näin sen kuusi-seitsenvuotiaana pojankoltiaisena ja heti kolahti...

    ai niin ja vuosi oli joko 1979 tai 1980 en muista tarkkaa ajankohtaa

    edit: ohhoh, onpa siitä kauan...

    olen vanha :(
     
  13. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Koska näitte Tähtien Sodan ensi kerran ja kuinka vanhoja olitte?

    Hmm.. olisinkohan ollut 6 tai 7 vuotias, joten warssius iski reilut 11-12vuotta sitten.
     
  14. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Näin ne ensimmäisen kerran 95-96..eli 10-11 vuotiaana!!On siitä niin kauan aikaa,muttei lähellekään niin kauan kuin eräillä! ;)
     
  15. Zap

    Zap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 29, 2002
    Kyllä se oli vasta suunnilleen 12-vuotiaana.. eli yli 10 vuotta sitten. (!) Silloin näin muistaakseni kaikki leffat kokonaan, ehkä pätkiä sitä ennen.

    Kunnolla kolahti X-Wingin ja TIE Fighterin myötä 90-luvulla. Ja sitten tulivatkin SE:t. Rest is history.
     
  16. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Mitäpä mieltä olette SW peleistä niin konsolilla,kuin myös PC:llä!Niin uusista kuin vanhoista,mitä sw peliä odotat tällähetkellä eniten?
    Itse odotan KOTORia ja JediAcademya.

    Mielestäni parhaat ovat kaikki jediknight-pelit.
    Star Wars-pelien taso on minusta aika laidasta-laitaan vaihtelevaa!
     
  17. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ekan kerran näin 'Sodat joskus 6-7 vuotiaana niinkuin niin monet muutkin. Siitäkin on jo 15-16 vuotta... Niin se aika menee kun on kivaa.

    Peleistä en osaa sanoa muuta kuin että nämä tuoreemmat tekeleet eivät ole läheskään sillä samalla tasolla kuin vajaa 10 vuotta sitten. TIE Fighter esm on huomattavasti mielenkiintoisempi kuin parivuotias X-Wing Alliance (koska TIEssä ollaan paremmalla puolella), vaikka ulkonäöllään ei olekaan samalla linjalla. KOTOR ja muut 3D-hässäkät voivat pettää niin pahasti, ettei uskoisikaan. Konetehokin sitä luokkaa että joku Rebellion ja JK1 vielä toimivat... Uusien odottelu jääköön siis teidän muiden harteille.
     
  18. Zap

    Zap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 29, 2002
    Kyllä! TIE on kaikkien aikojen SW-peli!

    Liikkeet ovat vieläkin selkäytimessä :)
     
  19. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "Imperials! This is not a science station! ### it's a weapons lab!"
    Hassuja muistoja.
    ESS:ää varten piti kaappailla kuvia ja tekstejä TIE:stä tuossa jokunen viikko sitten ja wanha kunnon addiktio nosteli somaa päätään...
    Kesälomalla ehtii. ;)
     
  20. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Morjensta vaan taas kaikille. Olenkin ollut taas pidemmän aikaa poissa erilaisten kiireitten takia, mutta eiköhän sitä nyt taas kerkeä tännekin.

    Minun täytyy myöntää, että näin SW:n ekaa kertaa vasta 15-vuotiaana (kahdeksan vuotta sitten), ja sen jälkeen olenkin sitten ollut innoissani siitä. Mutta minun ihan ensimmäinen kokemus SW:stä oli 80-luvun puolessavälissä, kun yksi ensimmäisiä itse lukemiani juttuja oli Mad-lehden Tähteiden Sota: Imperiumin Vaihtoviikot, missä Luke Saivare ja Jan Jojo tappelivat Fart Baabelia vastaan. Siitä oikeastaan minun kiinnostukseni aiheeseen alkoi.

    Ja peleistä sen verran, että kyllä se Tie Fighter on aivan ykkönen. Rebellion on myös itse asiassa mainio peli, surkeasta käyttiksestä huolimatta.

    Mutta nyt käyn välillä opiskelemassa ja tulen sitten myöhemmin taas postailemaan jotain fiksua(?).
     
  21. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Minäkin olen aikoinaan lukenut tuon MADin jutun, mutten ole koskaan nähnyt Jediä tai Tähtien Sotaa MAD-versiona. Silloin irvailutkin olivat parempia kuin nykyiset. Vrt TPM-juttu, jossa ainoaksi vitsin aiheeksi oli päätynyt oikeastaan kaupallisuuden määrä... Pyh.

    Opiskelu on jees. Toivottavasti pääsen itsekin moista taas harrastamaan (päätoimisesti) syksyn mittaan.

    EDIT:
    Tintti: Testailin juuri äsken tuota Geocities-page enhancer-builderia tai mikälie olikaan, eikä sen File Managerin kautta saanut editoitua tekstiä millään. Tai sitten olen tyhmä. Mutta joka tapauksessa kun siihen editorin alareunaan oli ilmestynyt "transition"-boksi, niin siitä valikoin sitten Page Enter Effect & Page Exit Effect-kohtiin "none". Joten niitä ei kai nyt pitäisi tulla. Niin, ja ne 2 riviä jotka kiusasivat Malakia, on "korjattu" vähemmän itseä moittiviksi (meikäläisellä on vähän sellainen tapa).
    Jos vkloppuna olisi aikaa, duunaisin jonninmoisen FAQ-palikan. En tietenkään mitään kovin erikoista, mutta ainakin core-porukan nimilistan ja selvitteen, mitä ESS tarkoittaa (Starwars enthusiasts...etc).
    Nyt ei pitäisi kai olla mitään valittelun aihetta.
     
  22. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Aina selaillessani näitä foorumeita yms, kuuntelen Kohinaa, nettiradiota. Nyt tulee pitkästä aikaa Barry Leitch - TFX - Libya - PC (MT-32)
    Ihan mielettömän kivaa kuultavaa! :D
    Suu messingillä.
    Joskus jäävät mokomat vielä päähän pyörimään, niinkuin Imploder 3.
    Hassua.
     
  23. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Aika hiljaista täällä!Tänne todellakin tarvitsisi enemmän poppoota....no kaipa sekin pieni sw skene mitä täällä pienessä Suomessa on,roikkuu Pilvarissa.Damn!
     
  24. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Ainiin aivan ensimmäinen kerta kun näin SW:tä oli windows95 kättöjärjestelmää käyttävän ensimmäisen oikean tietokoneen(cd-asema yms) mukana tulleelta elokuvamultimedia-cd:ltä....se kohta missä Vader ja Kenobi taistelevat Deathstarilla ja heti nousi mielenkiinto tätä loistavaa saagaa kohtaan!!
     
  25. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    CD-asema tekee tietokoneesta oikean tietokoneen?