main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

  1. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ilmapiirimme kaivannee paria Wunderbaumia. Wunderbaumit on jees.
    Jossainhan heppujen pitää juttunsa selvittää. Ne?

    Herring: Meikäläisellä ei ole kovinkaan usein hidasteluongelmaa tällä iExploder 5:llä, mutta Netscape Communicatorin 4.mikälie ei toiminut oikeastaan ollenkaan. Hidasteli ja sekoili. Outoa.
    Sen kuvalatailun saa kai säädettyä molemmista?

    Duke: Piti joskus aiemmin kysyä, että antaako tuo CR-status jotain hyötyä, esm lukitusnappia tai vastaavaa? Vai onko se pelkästään titteli ja värit nimeen?
    Mielenkiinnosta vaan utelen.
     
  2. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Sillä saa hassun Admin -napin tuohon riville, josta messengeriin ja muihin pääsee, sekä samalla pääsee FF:n Admin -fooruille.
     
  3. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Ja tämmösenä varajäsenenä ei saa mitään muuta kuin tittelin. :mad: 8-}
     
  4. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tekeekö niillä oikeesti mitään vai onko ne vaan koristeita. Esm messenger?
     
  5. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Messenger = siis se kaikilla käytössä oleva privamessu systeemi. Sen vaan sanoin esimerkkinä rivistä, jonnekka tuo admin -nappi on sijoitettuna.

    Mutta VIPeillä ei ole Admin paneellissa muuta leikittävää kuin oman nickin ulkoasu ja boardin statistiikka.
     
  6. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Hmh. Yritän olla kommentoimatta Duken ja Kypin sanailua, koska siitä tulisi vain lisää harmia.

    Herring: Minäkin olen tuskaillut TFN-sivujen kanssa. Muistaisin jostakin lukeneeni, että isot taulukot (table) sivuilla hidastavat sivun latautumista, ja TFN-sivut koostuvat kokonaan taulukoista. Mutta erot selainten välillä; en tiedä miksi ?[face_plain]

    Leskenlehtiä ja koivun hiirenkorvia on näkynyt jo joitain viikkoja; kiva :)
     
  7. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Mites se Tintin kirjotukset meni? Mulla tuli englannista M, ruotsista C, matikasta C (joka nousi A:sta, kiitos YTL:n ihanien kokeiden), äikästä C ja reaalista A. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen.

    Kyp ja Duke, suosittelen että selvitätte asianne Private Messageiden välityksellä, niin ei tule turhaa sanailua täällä.
     
  8. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tintti, DW: Eipä tuossa asiassa taida enää paljoa kommentoitavaa olla, joten turhaa.

    Hmmh.. pelottavaa. Katson aina postanneeni jotain, kun Weirdon avatar hämää. :p Pitänee yrittää tottua. =)
     
  9. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Äikästä ja ruotsista E, englannista, reaalista ja saksasta M. Matikkaa en kirjoittanut. Suht tyytyväinen tulokseen, vaikka jotkut odottivat (myös minä), että olisin pystynyt L:äänkin joissain aineissa.

    Heh, minäkin hämäännyin Weirdon avatarista :)
     
  10. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Joo eipä pitäisi enää tuollaisia kärhämöitä tulla,asia on paljolti loppuunkäsitelty. :)

    Weirdo tuo ikoni todellakin hämää aina välillä,mutta nopeastihan siitä saa selvää oletko se sinä vai Duke.
    Vanha ikoni oli kylläkin parempi,kun näyttää paremmalta kun jokaisella on erilainen ikoni.
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "nickin ulkoasu ja boardin statistiikka"
    Kiehtovaa. Kas kun et ottanut suomiväritystä eli hl=white ja color=blue?
    Statistiikka on jollain perverssillä tavalla mielenkiintoista. Aiheesta toki riippuen, mutta silti.
     
  12. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Outo juttu, mutta täällä "Fintsulla" ( :)) on viime aikoina ollut hauskempaa kuin Pilvarissa, joka on hiljentynyt ikävästi.

    Kun tässä avatareista tuli puhe... Zap, jos luet tätä, niin huomio! Olen pohtinut pääni puhki, että miksi valitsit juuri tuon Yoda-ikonin itsellesi. Sehän on sininen Yoda, eikä sovi Pilvarista tuttuihin vihreysperiaatteisiin.
    Ja tähän liittyen; tietääkö joku, missä ovat Blue Yoda Societyn nettisivut, vai onko sillä sellaisia? Löysin hakukoneella useamman maininnan yhteen osoitteeseen, mutta sain linkkiä klikatessani pelkän virheilmoituksen.
     
  13. LottDodd

    LottDodd Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 4, 2002
    Wierdo! You have a new Icon. Very Nice... But I thought you were going to go with a new and improved {{Manny I think}} version of your old Icon... But I guess if your the Barron administrator of these fine facillities.
     
  14. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Jollakin muulla taitaa olla myös Darth Vader kypärä ja vielä äänilaitteen kanssa,kateeks käy!Itselläni on sellainen Tennispalatsin leffaliikkeestä ostettu,jossa on joitakin eroja elokuvissa nähtävään\viin.(Ep4han se on hieman erilainen,kun sitä katsoo tarkasti)
     
  15. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "the Barron administrator of these fine facillities"
    Ha! You actually believe that?

    Tintti: Mikä ettei täällä olisi hauskempaa? Wohoo. Hehee. Hihii.
    [face_plain]
     
  16. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Pilvarissa, joka on hiljentynyt ikävästi.

    Sitä se kesä teettää. Ihmisillä joilla on elämä, on parempaakin tekemistä kuin olla koneen ääressä. Tällä puolella sen sijaan on vain elämättömiä nörttejä, jotka eivät huomaa vuodenaikojen muutoksia. :p

    Edit: liikaa foorumeita. Voi muistaa missä toimi mitkäkin tagit. :/
     
  17. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Tuo sattui!
    Kyllä minä huomaan ainakin vuodenajan muutokset,olen vain tällä hetkellä kipiä.
     
  18. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ei saa ottaa jokaista kommenttia ihan tosissaan.
    Kesän tulon huomaa, tai itse olen ainakin jo etuajassa, jos työkavereilta kysyy. Mutta kun ei vapaa-ajalla ole mitään tärkeämpää tekemistä, niin kai täälläkin (ja kolmella muulla) pomppaa sen kerran päivässä. Jos ehtii niinkin usein. Kiinteät yhteydet on jees.
    Iltavuoroviikoilla ehtii aamupäivällä siinä kymmenen aikaan käynnistää koneen ja noin kolmessa vartissa on spammit siivottu pois hotmailista ja JCt, Pilvarit sun muut tarkistettu.
    Ja loppuun sitaatti AMK:in Tekniikka&Liikenne - osaston lausahduksesta:
    "Sano hyvästi Elämälle, opiskele Insinööriksi!"
    [face_laugh]
     
  19. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ei saa ottaa jokaista kommenttia ihan tosissaan.
    Jeh, sarkasmia sarkasmia.
     
  20. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Itsekin pyörin helpommin täällä forcenetin puolella, kuin Pilvarissa nykyään. Lähinnä sen vuoksi että möyrin kaikenaikaa muiden maiden foorumeissa. Harvemmin tulee niihin postailtua, mutta seuraaminen on ihan muuten mukavaa. Uskomattoman laaja kokonaisuushan tämä on.

    En tiedä kuinka moni täällä olevista on törmännyt ilmiöön jossa jonkin maan porukka ryntää joko a) tervehtimään tai b) valtaamaan jonkin muun maan foorumia oikein voimalla ja porukalla. Vähän samaan tapaan mitä ruotsalaiset tulivat tungetsimaan tänne 6-5 jäkistuloksen jälkeen. Äskettäin eräs british islen memberi koitti saada provosoitua sotaa FFSwedenin ja muistaakseni FFAtlannan välille, väittäen että jenkit veivät ruottalaisten muffinsit. Invaasiota ei tapahtunut kuitenkaan, koska muffinsseja ei löytynytkään jenkeistä. Brittijeppe paljastuikin tunnustelijaksi joka mahdollisesti valmisteli FFSwedenin valtausta. :)
    Ehdotankin että käymme porukalla tervehtimässä Puolan piskuista FF-joukkoa, joka on erittäin vieraanvaraista väkeä ja heidän uusi joukkonsa saisi piristystä vierailijoista. Ei siis agressiivista valtausta, vaikka se varmasti kävisikin meidän määrällämme.

    Siis porukalla nyt moikkaamaan polakkeja!!
     
  21. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Mikä ettei täällä olisi hauskempaa?

    On useinkin ollut päivien putkia, jolloin ei tule yhtään postausta. Siksi olen klikannut Suosikit-kansiostani mieluummin Pilvarin linkkiä. Mutta nyt Pilvarissa tuntuu olevan jopa hiljaisempaa kuin täällä, ja täällä taas postausmäärät ovat kasvaneet.
    Ainakin näppituntumalta on sellainen olo.

    Sitä se kesä teettää. Ihmisillä joilla on elämä, on parempaakin tekemistä kuin olla koneen ääressä. Tällä puolella sen sijaan on vain elämättömiä nörttejä, jotka eivät huomaa vuodenaikojen muutoksia.

    Heh, hyvin sanottu ja pelkäänpä pahasti, että pätee minuun :D

    Repäistäänpä puheenaiheeksi Matrix. Keneltäkään tuskin on jäänyt huomaamatta ISD:n mielipide Matrixista. Mutta onko tuollainen Matrix-totaalikieltäytyminen ollenkaan terveellistä? ISD on yhden hengen armeijana koko Matrix-ilmiötä vastaan, kun taas kaikki muut ovat innoissaan Reloadedin tulosta.
    Eihän 100 miljardia kärpästä voi olla väärässä... siinä, että p**ka maistuu hyvältä :p

    Blääh, älkää välittäkö viimeisestä lauseesta. En oikein tiedä kenelle yritin siinä piruilla.

    EDIT: Kurkkasin Puolan foorumia. Pieni paikka toistaiseksi (3 threadia), mutta kyllä se siitä lähtenee. Kieli oli aika jännän näköistä enkä minä(kään) ymmärtänyt mitään.
     
  22. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Oiskohan tuo postausten määrän nousu minusta johtuva asia...minähän lähettelen tänne viestejä aamuisin ja iltaisin(varsinkin,kun olen ollut viikon kipeä)ja monesti kun johonkiin postaukseen ei ole tullut vastauksia niin minä poika se vaan postailen uusia ja uusia ja usein erittäin turhia.
    Sellasta se on,kun on nolife mode päällä. ;)
     
  23. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Minulla on aika reippaasti vähentynyt tänne postailu (ja mihinkään muualle en mitään posteja pistäkään). Kaikki vanhat kaverit suosikkitopiceista ovat jättäneet tämän paikan taakseen, joten kiinnostavien topicien löytäminen on hankalaa. Kohtahan Weirdo ja ISD menee postien määrässäkin ohitse.

    No kyllä niitä sattuu tämmöisiä iltoja, jolloin tulee postailtua hieman useampi posti. Minun kyllä tietysti pitäisi olla nukkumassa tai sitten lukemassa (maanantaina on varsin tärkeä tentti). Jätin jopa normaalin lauantaiyön biletyksen väliin. Ja sitten kulutan yön netissä. Jee, tämä on sitä elämää.
     
  24. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Puolaan sanoin "hei", mitään en setien omasta kielestä tajunnut. Minkähän takia?

    Ja tämän fintsun (:confused:) postausmäärien kasvu on ollut silmin havaittavissa, hillitöntä spamfestia. Melkein yhtä outoa kuin the *Official* non-spoiler countdownissa. Te olette kaikki hulluja paitsi minä.
    Sain eilen muuten post #1138 täyteen, hihhei.
    Ja vapise, Tod, me jyräämme Weirdon kera, jos et ala spammimaan oravan lailla...

    matriisi haisee. ;)
     
  25. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Ja vapise, Tod, me jyräämme Weirdon kera, jos et ala spammimaan oravan lailla...

    ...Vapinaa...