main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Min 3d film

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Sep 23, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    du kunne også bare spille lotto :)
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Så er min film endelig kommet på tfn. og jeg har allerede fået et tilbud om at lave cgi på en tysk SW fanfilm?!? Jeg ved dog ikke lige om jeg tager imod det. Men det er da meget cool!

    Dogfight

    Jeg skal måske lige nævne at den hedder 'dogfight' fordi at det er det man kaldte luftkampene mellem fly under 1 og 2. verdenskrig.
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Så fik jeg den endelig set! :D Fra en maskine på skolen.

    Den er rigtig godt lave Krede. Skibene flyver meget naturligt og menneskerne ligner grafikmæssigt noget der sagtens ku være indledningen til et computerspil. Selvom de både har hjelme og briller på og ser relativ almindelige ud, er de næmme at kende fra hinanden. Og den slutter af med et "brag". Haha! Way to go!

    Hvordan har du lavet stemmerne?

    -Jeg synes du sq ta imod det tilbud fra de prøjsere. Det er dumt at takke nej når man bliver tilbudt noget, man kan altid sige fra senere.
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tusind tak Par! :D

    Det var fedt at høre at du syntes om den.
    Jeg synes også stadig at den holder, selvom der er ting som jeg kunne lave bedre i dag - nu da jeg har lært programmerne lidt bedre. Det er måske lidt urealistisk at en Star Destroyer pludselig exploderer, pga. et par Proton torpedoer, men hva'... de må have ramt noget vitalt. Det er også derfor at jeg har fået piloterne til at se meget overraskede ud, da den springer.

    Stemmerne er fra spillet X-wing Alliance, alle lydfilerne ligger som .wav filer på cd-rom'en så det var 'bare' at høre dem alle sammen i Winamp, og så finde ud af hvilke jeg kunne bruge. Der er omkring 150 forskellige ting som de siger, og 11 forskellige pilotstemmer. Det er ens Wingmen, som siger de ting mens man spiller.

    Spændings-musikken, som spiller under selve angrebet, er fra Minority Report. Da jeg så den film kunne jeg ikke lade være med at lægge mærke til hvor Star Wars-agtigt musikken var. Det er jo også John Williams der har komponeret.

    Ham der springer Star Destroyeren i luften er forresten modelleret efter mit eget ansigt, og jeg brugte endda et billede af mit eget ansigt som overflade. Ja ja, det er nok den enste chance jeg nogensinde får for at blive X-wing pilot ;)

     
  5. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    You're on your way to ILM!
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he, tak TK-254. Indtil videre bliver det for Praetoria Productions i Tyskland... Uden løn :(
     
  7. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    det vigtigeste er næsten at komme ind i branchen...
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hey Krede

    De snakker om din film her og her.
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Dobbeltpost, da den meldte fejl første gang.

    Og det gjorde den forøvrigt også anden gang.
     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Underligt, selv om mine poster bliver registreret i tråden, så er der tilsyneladende en fejl, som gør at boardet ikke bliver opdateret, så tråden ryger op som nyeste opdatering på første side.

    Jeg prøver lige, at give den spark til.

    Hmmm, det hjalp heller ikke. Måske skal vi have gang i noget hjertemassage eller måske ligefrem en defilibrator.
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg kan se, at antal boards, messengers og messengers i dag er kommer tilbage på JCF-hovedsiden. De var der heller ikke før, så jeg prøver lige igen.

    Edits: "At last we will have revenge, at last we..." øh nej, men nu virker det sørme igen... :)
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak Mundi! Jeg tjekkede fanfilm boardet et par dage efter at den var kommet op. Men der var ikke nogle der diskuterede den, og jeg synes at det ville være sådan 'lidt her-kommer-jeg' at lave en tråd selv (på DET board ;) )
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det generer ellers ikke nogen af de andre. Det må være den danske fjante... øh jantelov, som sidder for dybt. Det er jo en god film du har lavet, så hvorfor ikke promovere den lidt?! :)
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er nok også mest min 'frygt' for at få negativ feedback. Der blev faktisk lavet en officiel dogfight tråd på fafilms boardet, og den fik ca. 50/50 gode og dårlige anmeldelser. Jeg har først læst den idag og kommenteret.
    dogfight tråd

    Jeg hader at læse dårlige anmeldelser hvor der bare står at 'Det var noget lort, og det kunne jeg ikke lide', uden nogensomhelst begrundelse. Så bliver jeg sur, for hvis man ikke kan give konstruktiv kritik, så skal man helt lade være.

    Jeg har ikke noget imod kritik, bare den er velovervejet. Man behøver sq ikke at falde i svime over den, jeg ved da også selv at den har en del fejl og mangler. Men jeg har altså ikke brug for at høre....piv....piv... jeg kan ikke selv finde ud af det, så jeg sidder bare her og spiller smart og nakker andres arbejde.

    Desuden, så lavede jeg den som en test af hvad jeg egentlig kunne i Max på det tidspunkt, det var ikke meningen at den overhovedet skullle på tfn. HA HA HA, hvis de bare vidste hvor lidt jeg kunne i MAX da jeg lavede den, jeg kunne ikke engang box-modellere. :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.