main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Min närvaro den närmsta framtiden (in English too)

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Obi Anne , Aug 27, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Nu börjar pluggandet igen, och jag flyttar till Uppsala. Jag har fått ett rum, men jag har ännu ingen dator, och jag har inte fått klartecken på om mitt rum går att ansluta till internet. Det ska finnas ett telefonjack i rummet, men det är privat så man vet ju inte om det blir krångel med abonnemang och sådana saker. Det betyder att den här veckan så kommer jag att vara borta onsdag till fredag, och efter söndagen så vet jag inte hur ofta jag kan titta in tills det har ordnat sig alltihopa. Jag kommer att titta in så ofta jag kan från andra datorer, och se till att jag hänger med vad ni håller på med.

    Och så kör vi det på engelska så jag slipper förklara allt i varje tråd jag postar.

    translation, sort of at least

    I'm on my way on moving to a new university. Today I was lucky and finally got a room to stay in, but without connection, well my new computer hasn't arrived yet either.

    For this week I will be gone from wednesday to friday, then I go home and pack my stuff after that I don't know how much I will be able to get online.

    When I post I will have to take care of my administrative duties, and the Swedish forum first, so my time in most of all FFC will probably be very limited these weeks.

     
  2. Killkenny-Kenobi

    Killkenny-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 9, 2002
    vad ska du studera?
     
  3. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    forniriska
     
  4. MYSTIC_KNIGHT

    MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Vad häfigt! Kan du nutidens iriska flytande, också, eller?
     
  5. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Jag som alltid trott att de talar antingen engelska eller gaelic på irland... och så kommer ni här och pratar om irländska... hmm...
     
  6. MYSTIC_KNIGHT

    MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Ja, ja jag kanske uttrycker mig flummigt eller nåt men jag har hört talas om iriska på Irland och gaelic i Skottland.
     
Thread Status:
Not open for further replies.