main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Min nollning och inspark...

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Wolverine, Sep 2, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Tänkte bara berätta om min nollning och inspark.
    Man vet ju inte vad som ska hända på en nollning. Det kan bli hur jobbigt pinsamt som helst?

    Det visade sig dock att tvåorna på min skola inte var speciellt elaka. Vi fick order om att infinna oss på skolan en timme efter vi slutat iklädda ?fame-kläder?.
    Alla dök upp i kläder med klara färger med t-shirts med avrivna ärmar och stora kragar.
    Jazzbyxor med knäskydden utanpå etc?
    Sen fick vi lära oss en danskombination till låten fame och blev uppdelade i fyra lag. (Fame, Flashdance, A chorusline och Dirty dancing) Nobody puts baby in a corner? ;)

    Sen drog dom iväg oss till ett torg där en marknad var i full gång. Vi fick ställa oss och dansa där och tigga pengar.
    Efter det drog dom med oss till en gräsplan där lagen gjorde upp. Jag var med i fame-laget, vi var sämst. Men vi fick en stil poäng för god laganda och stil! :D

    Sen fick vi byta om och det var dags för festen som blev jättelyckad.

    Igår blev vi tillsagda att ta oss till ett ställe i stan där tvåorna bjöd oss alla på middag. Dom hade fått en middag till sin klass av ägaren men då gav dom bort den till oss. Tänk vilka snälla människor det finns? :)

     
  2. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    Äsch att jag missade "Fame-framträdandet"
     
  3. mini-darth

    mini-darth Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 22, 2001
    Det var inte så mycket att se...... Jag såg det och det var ingen vacker syn att se dessa människor iförda sina egna kreationer...... :D
     
  4. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    Ojdå. jag glömde en ;) i min förra post. (orkar inte editera)
     
  5. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Redigera heter det faktiskt på svenska.

    *svenskläraren hoppar in och gömmer sig igen*
     
  6. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Jag hade också velat se er.... :_|
    Du får köra en repris när vi träffas! :D
     
  7. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Ja, vad härligt med inspark... Det skulle vara kul med en riktig inspark... jag har inte varit med om någon sedan...tja... jättelänge sedan och den var inget kul... Vi spelade fotboll med 1 meter långa strutar framför ögonen... Jag sprang in i en målstolp (and that ended my journey real quick, huh!)
     
  8. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har inte heller varit på någon inspark, på min kära högskolan glömdes alla som inte läste program liksom bort.
     
  9. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Jag har också varit med om nollning och inspark i år men för en gångs skull är det jag som nollar :D.

     
  10. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Det var hela tre år sedan jag blev nollad.... Iofs var det två veckors nollning plus att jag nollade året därefter, så det räcker för mig.
     
  11. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Mini var inte alls där och kollade när vi dansade.

    Men jag fick lida dagen efter. En dansk tjej från danslinjen utmanade mig i kick-tävling. Jag vann. Jag kickade högre än henne. Men det gjorde ont dagen efter...
     
Thread Status:
Not open for further replies.