main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Minnen från Lumpen

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Leto, Jul 11, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leto

    Leto Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 19, 2002
    Ok då, skit i den konstiga "teorin", kommer inte riktigt ihåg om det var så vi tänkte. Man får ju tänka på att det blir ganska grabbigt i lumpen.

    Så jag undrar hur det var för dig i lumpen Lynx? Är den lite mer seriös ;)
     
  2. tsifnori

    tsifnori Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jun 2, 2002
    "Fist: Hade dem några problem att duscha med er?"

    Hrm, på LV 6 i Hstd har de duschdraperier så vi såg ju aldrig nånting (inte för att man direkt vill se hur folk ser ut under m/90 men visst). Så våra tjejer hade inga problem att duscha tillsammans med oss, det var väl nån gång när vi var på nåt annat regemente där det inte fanns draperier, men vem brydde sig?

    Lumpen är ju inte direkt ett ställe som är värst upptändande, sen spelar det inte mkt roll om det springer nakna kvinnor framför en, man har hjärnan sysselsatt med annat istället.

    Vi hade ju en på vårt logement och hon var väl lite blyg (eller paranoid att vi skulle råglo på henne) när hon bytte om inne på logementet. Hon gick gärna till ett hörn och ställde sig. Men visst, alla män är ju våldtäktsmän så kan väl inte klandra henne. Sen att vi män sket fullständigt i henne när vi bytte kalsingar på monnen, jaja.
     
  3. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    "Så jag undrar hur det var för dig i lumpen Lynx? Är den lite mer seriös"

    Ja! Mycket bättre. :)
    Jag trivdes jättebra och hade inga problem alls med att duscha mm med killarna och jag tror inte att det var något problem från deras sida heller. Som iron sa; vem bryr sig/har tid att titta på andra när man är lerig och svettig och bara har någon minut på sig att duscha och byta om... Jag fick aldrig några nedsättande kommentarer eller liknande heller, bara en del nyfikna frågor de första dagarna.
     
  4. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Ska jag vara ärlig tror jag det är killarna som har större problem med att duscha ihop med tjejerna än tvärtom...

    Ã…ja...
     
  5. tsifnori

    tsifnori Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jun 2, 2002
    Maladour-Fei: Du har så rätt så. Utan draperier blir det fan jobbigt, haha. Iaf om damen i fråga är riktigt söt.. (som Lynx :))
     
  6. Leto

    Leto Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 19, 2002
    Vi hade inga draperier och någon idiot hade lagt handfaten och speglarna precis mittemot. Rätt många sneglade lite grann på tjejen.
    Hade du befäl över en pluton Lynx?
     
  7. Leto

    Leto Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 19, 2002
    Hehe, fick precis en flashback om vår löjtnant under gröntjänsten. Kom försent en dag till morgon visitationen så medan vi står där o väntar så kommer hans Saab 900 infarande på gården, fönstret nedrullat, snabb salut och ett Lämna av! till dagbefälet som blev rätt ställd. Vi garva gott åt det sen.

    Du Lynx, hade du problem med killarna du förde befäl över? Bara frågar eftersom vi hade två kvinnliga PB och killarna i dem plutonerna var inte för glada. Berodde mer på deras personlighet än att dem var tjejer.
     
Thread Status:
Not open for further replies.