main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Mitä sitten kun epIII on mennyt?

Discussion in 'Archive: Finland' started by Chickadee, Aug 26, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Pyöriskelin eilen yöllä sängyssäni enkä meinannut millään saada unta. Sitten yhtäkkiä päähäni välähti kysymys, joka lukee tuossa otsikossakin. Mitä sitten, kun ep III on mennyt eikä SW-leffoja enää kannata odottaa? Millaisena ihmisten SW-fanius jatkuu, kun SW ei ole enää niin tapetilla? Hiljentyvätkö foorumit? Mitä todelliset SW-friikit tekevät, kun leffoja ei enää tule eikä voi spekuloida tulevia juonenkäänteitä tai odottaa niin paljoa oheistuotteita?

    Itse uskon pärjääväni ihan mukavasti, koska SW ei ole minulle ihan niin "kaikki kaikessa" samalla lailla kuin hörhöytyneimmille faneille. Foorumiaktiivisuuteni tulevaisuudessa riippuu varmaan siitä, kuinka aktiivisia muut silloin ovat.

    Odotan, että epIII:n jälkeen tulee EU-kirjallisuutta, jossa päähenkilönä on Vader, ja jos näin on, niin sehän olisi kiva.

    BTW, olen nähnyt porukoiden vastaavan tuohon otsikon kysymykseen liian usein, että "epIII:n jälkeen hankin elämän", joten sitä vastausta ei kelpuuteta ;)
     
  2. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Fanius pääsee muutamien vuosien päästä taas kukoistukseensa kun kaikki "Wannabe-fanit" putoavat hommasta pois, kun warssi lakkaa olemasta muoti-ilmiö. Ilman tietoa prequeleista, jotka todellakin olisi saanut jättää tekemättä, pärjättiin hyvin, niin kyllä niiden jälkeenkin pärjätään ilman että warssi mihinkään on kuolemassa. Joskin onhan tässä vielä Ultimate Edition on muu sellainen turhanpäiväinen roska vielä kärsimättä. Tiedä sitten kuinka monelle HC -fanille OT:n raiskaaminen on sitten se viiminen niiti Lucasilta.

    EDIT; Tai oikeastaan sen toinen raiskaus.
     
  3. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Minä olen varmaan fanaatikoista siihen leppeimpään osaan kuuluva, sillä minä pidin OT-SE:stä. Paitsi siitä typerästä tanssiesityksestä RotJ:ssa. Se oli kamala.
    Ja jos OT-UE-DVD:lle tulee aito Ian McDiarmid siihen Keisarihologrammiin, olen onneni huipulla :D

    Epykolmosen jälkeen jäävä foorumitoiminta jää nähtäväksi, tuskin tämä FFFinland mihinkään kuolee. Ja kai me kovaytimiset friikit ilman muotifaneja pärjäämme. Minä ainakin.

    Ja ainahan voi (turhaan) odotella ST:tä ;)
     
  4. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ja ainahan voi (turhaan) odotella ST:tä ;)
    Ei, ei, ei ees vitsailla tuommoisella asialla. Gziiz.. pelottavaa.
     
  5. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Eipä siitä kovin kauaa ole, kun iltis levitti varmana tietona daattaa siitä, että Flanelli on aikeissa tehdä myös osat 7-9.
    Joku sitten tiesi korjata, että kyseessä oli käännöserhe.
    Siitä tuli vaan mieleeni.
     
  6. Zap

    Zap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 29, 2002
    Hmmmm... katsotaanpas. Olen nyt pyörinyt Pilvarissa, jonka lasken SW-faniuteni selvimmäksi ilmentymäksi, reilun 1,5 vuotta. Ep. III:n ensi-iltaan on vajaat kaksi vuotta. Mikäli (ja kun) siihen asti piireissä pysyn, en taida ihan heti poistuakaan. Varsinainen SW-fanius varmaan vasta alkaa kun elokuvia ei enää tule enempää. Sittenhän oikeasti nähdään pilasiko Suuri Flanellipaitainen Mies koko ilmiön PT:llä vai puhalsiko siihen uutta elinvoimaa vähintään toiseksi neljännesvuosisadaksi. Minä uskon jälkimmäiseen.

    Ja yksinkertainen vastaus siihen mitä tehdä kun Ep. III on mennyt on tietenkin, että sitten se katsotaan uudelleen. ;)
     
  7. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Turha tuollasia kysellä. Ensimmäisenä minä tietysti vaivun sekavuuden tilaan,käpristyneenä tiesminne nurkille....änkytän ja taidanpa sitten vielä toistamiseen katsoakin sen. DVDtä odotellessa pelaan JK5sta ja kun lehva on tullut myyntilevitykseen katon kuolaan ja änkytän ainakin sen puolvuotta,muutaman kuukauden(no ei nyt ihan)tauko ja ympyrä pyörii taas ja taas ja taas. Tietysti odotan myös tekeekö flanelipaita seguelitkin,tai kukalie silloin asioista päättääkään. :) Ei se fanius koskaan lakkaa tässä osoitteessa.

    Edito:eek:len sitten aina tietynlaisessa sekavuuden tilassa,kun ei tämä kirjoittelu editoimatta suju.
     
  8. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tulipa vaan tuosta otsikosta mieleen, että mikäs näitä nykyfaneja muutes oikein vaivaa? Faneja oltiin jo kauan ennenkuin prequeleita edes suunniteltiin, niin miksi sitten tuo maaliskuu 2005 niin kauheasti ihmisiä huolettaa? Leffojen tulon loppuminen = faniuden loppuminen? Eikö sitä pitäisi vaan olla onnellinen kun näistä kolmesta uudesta lasten elokuvasta päästään lopullisesti eroon, eikä tarvitse odottaa enää lisää lehdistön riehaantumista, kuten flanelipaidan "nerokas" ratkaisu N'Syncin tunkemisesta Klooneihin aiheutti. Pois pois moiset pilaamasta warssin mainetta. Fanigenren laatukin vain paranee kun muoti-ilmiön mukana tulleet menevät pois. Olisipa jo vuosi 2010, kun mukana ei taatusti ole enää kuin HC -porukkaa.
     
  9. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Vaan tuovathan nämä PT:n osiotkin ihan HC-porukkaa mukaan. Fanius ei määrity sen mukaan, minkä leffan ansiosta ja missä vaiheessa on fanahtanut.
    Toki uuden leffan mukana tulee kaikenmaailman sivuilmiöitä, mutta toivoakseni ovat hyvin pieni ja mitätön vähemmistö, asiasta aidosti innostuneiden ollessa pääasia.
    Ja viimeisen leffan jälkeen EU:n tulva vain jatkuu sekä kirjahyllyissä että tietokoneiden uumenissa. Tasaisen muuttuvalla laadulla.

    Kovaydinfanius on jees.
     
  10. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Vaan tuovathan nämä PT:n osiotkin ihan HC-porukkaa mukaan. Fanius ei määrity sen mukaan, minkä leffan ansiosta ja missä vaiheessa on fanahtanut.
    Tottakai tuo, joskin se määrä on aika pieni verrattuna siihen mitä oli ennen PT:tä.
     
Thread Status:
Not open for further replies.