main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Mitä telkusta tulee

Discussion in 'Archive: Finland' started by Tintti, Jul 6, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zap

    Zap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 29, 2002
    Subiltahan alkaa syksyllä CSI:n 'sisarsarja' eli CSI: Miami. Tunnetuimpana kasvona floridalaisten rikospaikkatutkijoiden joukossa häärii se punahiuksinen heppu, joka oli alkuaikoina mukana NYPD Bluessa. Siis David Caruso, nyt muistin hepun nimen.

    Muusta kanavan tämänhetkisestä tarjonnasta en viitsi katsoa juuri muuta kuin Conania, joka on parhaimmillaan aivan hervoton ja huonoimmillaankin erinomaisen viihdyttävä. Ja tietenkin nyt jälleen Xenaa vilkaistuani voisin alkaa sitäkin seurata...

    Valitettavasti en Subia päässyt näkemään aikoina, jolloin MacGyveria uusittiin. Vaan ehkä on parempi, että ne kultaiset muistot ovat talletettuina vain aivojeni sopukoihin. :)
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    McGyveria koskaan ennen näkemättömänä odotin huomattavasti enemmän sitä legendaarista linkkaria. Petyin.
    Tuleehan sieltä juuri tänään Originaalia Star Trekkiä! Viime viikolla katsoin ekaa kertaa ykkösjakson jälkeen (huono) ja meno oli huomattavasti parempaa. Scotty vaan oli aika outo, kun mies oli laiha eikä ollenkaan harmaa, niinkuin elokuvissa... Katselu jäi kesken kun piti mennä palloa potkimaan.
    Kai tänään ehtisi, kun ei ole kovin paljoa ohjelmaa vielä tiedossa.
     
  3. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Kyllä McGyver ihan kivasti sitä linkkaria käytti. Yhdessäkin jaksossa hän avasi terän yhdellä kädellä. Minulla on täsmälleen samanlainen linkkari ja olen vain saanut haavan käteen treenatessani sen avaamista yhdellä kädellä.
     
  4. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Olen lapsena joskus nähnyt McGyveria. En muista mitään muuta, paitsi että hän oli suuuuri sankarini ja maailman mahtavin mies. Se ei kyllä takaa että sarjasta enää pitäisin, jos näkisin; aikahan kultaa muistoja.


    *varoitus! Whinetystä tulossa!*

    SubTV:hen olen ehtinyt tutustumaan jo jollain lailla, ja mielestäni koko kanava on pelkkää roskaa!! Ainakin kesäaikaan on turha katsoa sitä ennen klo 18:ta, ellei halua katsella "tyhmät-lähettäköön-tekstiviestejä-ja-haaskatkoon-rahansa" -kännykkäpalveluita (sääli vain että niitä tuntuu tulevan subbarin lisäksi ihan joka kanavalta :(). Ohjelmia jatkuu johonkin yökahteen asti -> ohjelma-aikatauluthan on suunniteltu ihan pieleen!

    *RAW ja Smackdown. Ne painiohjelmat olivat jotain todella outoooo.
    *Dragonball Z. Ilmeisesti jatkojuoninen sarja, jonka vuoksi en ihan ymmärtänyt mitä ohjelman hahmot yrittivät.
    *Late night with C.O'B. En pitänyt, koska en tuntenut ohjelmassa olleita julkkiksia.
    *Rysän päällä. Näin kesällä yhdessä valintakokeessa lyhyen pätkän, ja järkytyin siitä että tuollaista ohjelmaa tehdään.
    *Räsypokka. Aika halpa ja hölmö ohjelmaidea.
    *Mad TV. Ohjelmatietojen mukaan "vaativaan makuun" suunnattu ohjelma. WTF? Huumori outoa ja huonoa.

    Katsoin kokeeksi suurin piirtein yhden jakson noita ylläolevia, ja teilasin ne heti ensinäkemältä. Ei välttämättä kauhean fiksu asennoituminen, mutta joka tapauksessa SubTV on niitä asioita, joita ei tule ikävä (menetin telkkarin muutossa Tampereelle).

    Futuramaa ja Star Trekiä en ole nähnyt yhtään jaksoa, koska olen unohtanut niiden tulon. (Futuramat tosin olen nähnyt aiemmin maikkarilla) Saturday Night Live sentään oli aika hauska.
     
  5. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    MadTV:ssä parasta on ne Spy vs Spy-piirretyt. Muuten täyttä politiikkaa.

    Cheatersin juontaja on ilmeisesti ihan 100% puuhassa mukana, eikä vaan alipalkattu tyyppi jota aihe ei voisi vähempää kiinnostaa. Pari pistettä kunnioitusta siitä, että ajaa mielestään tärkeää asiaa. Muuten ihan makkarankuoresta koko ohjelma, sen perusteella mitä on tullut silloin tällöin ohimennen nähtyä.

    Star Trek on aina jees.
     
  6. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Dragonball Z. Ilmeisesti jatkojuoninen sarja, jonka vuoksi en ihan ymmärtänyt mitä ohjelman hahmot yrittivät.

    Jep Dragonball Z on jatkojuoninen sarja, joten jos nyt aloittaa katsomisen niin voi olla vähän pihalla. Sarja etenee yleisesti ottaen yhtä nopeasti kuin Hesarin Rip Kirby.

    SubTV on oikeastaan ainoa kanava jota nykyään tulee katsottua.
     
  7. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    SubTv Rulez. Hehe...paljon sisältöä tuossakin kommentissa.
    MadTv on rautaa,varsinkin ne varhaisemmat jaksot,joissa oli vielä alkuperäinen näyttelijäkaarti ja sisältö oli lähempänä Mad-lehden sisältöä.Onhan se vielä ykyisinkin,muttei aivan yhtä paljon kuin silloin alussa.
    Conan on raakaa epävoimaa,albiinon juontajan juontamaa taattua vitsikavaljaadia.
    Farscape,ainut scifi-ohjelma Stargåten ohella...ainakin kunnollinen sellainen.

    McGyver on rautaa myös,katsoin uusinnat MTV:llä pari vuotta sitten ja nyt viime vuonna subilta.Ei ole minun muistoja pilannut.
     
  8. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    "SubTv Rulez."

    SubTV sucks!! :mad:
    Vaikka ei ne muutkaan kanavat paljon parempia kyllä ole.

    Lyhyen digitelkkariin tutustumisen jälkeen katsoin, ettei mitään minua kiinnostavaa näytä tulevan ja sen seuraaminen jäi siihen. MadTV on poikkeus, siitä olen nähnyt useammankin jakson. Pidän kaikenlaisista sketsiohjelmista, ja siksi se on hiukan muuta subbarin ohjelmistoa kiinnostavampi.

    Ekassa näkemässäni MadTV-jaksossa ihmetytti osuus "Great American Spice Girl Hunt". Ovatko nuo jotain uusintoja vuosien takaa, vai miksi ihmeessä siinä oli jokin niin vanha ilmiö kuin SG?
    Tuo SG-vitsi oli muuten mielestäni todella huonosti toteutettu, kuten muutkin MadTV:n sketsit.
     
  9. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Amerikkalaiseen makuun tehtyä sontaa. Siinä ei ollut mitään kovinkaan hienoa tahi ihmeellistä, niitä piirrettyjä lukuunottamatta. Farscapea voit toki alkaa ihailemaan kun se vihdoin alkaa. Sitten joskus marraskuussa vai milloin se nyt olikaan.
    Olettaakseni pääset jopa todella hyviin jaksoihin jos heti alkuun iskeydyt mukaan. Pientä ihmetystä saattaa tosin aiheutua, jos/kun et ole alkua nähnyt.
     
  10. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    "SubTv Rulez."
    SubTV sucks!!


    Örf.. Suomessa nyt ei kyllä ole yhtäkään hyvää televisiokanavaa, josta jotain katsottavaa ohjelmaa tulisi. Mutta onneksi meillä on intterwebbi...
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Aikalailla Totuuden sanoja kuulen taas.
    Mutta enpä minä ole pahemmin töllöä tuijottanut, kun ei sieltä tule juuri mitään katsottavaa. Ainoana harvinaisena poikkeuksena BBC World, joka kertoo uutisia. Sitäkin aika harvoin katson. DVD-soitin on ystävä. :D
     
  12. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Huomasin että melko lähellä kämppääni on Makuunin koppero. En muista koskaan katsoneeni vuokraelokuvia; olen aina katsonut leffoja tv:stä, lainannut kirjastosta tai ostanut videon.

    Makuunin tarjontaa vilkuiltuani kasvoi houkutus ryhtyä vuokraamaan. Ainoa ongelma vain on, ettei ole DVD-soitinta. Eikä videonauhuria. Eikä telkkaria.

    Ainoa syy miksi TV olisi nyt ihan kiva, on se että sillä voi katsoa videoita ja dvdeitä.
     
  13. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ainoo mihin telkkaria tarvitaan on tietokoneen perään. ;)
     
  14. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tuo päti C-64-aikoina :p
    Ellet sitten katsele devareita pc:n kautta.
     
  15. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Leffoja ja sarjoja lähinnä.
     
  16. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Jokin aika sitten tuli dokumentti "Todellinen J. Dawson". En nähnyt, mutta kiinnosti ja pyysin porukoita nauhoittamaan, että voisin katsoa myöhemmin.

    Tuohan viittaa Titanic-elokuvaan, jossa oli DiCaprio/Jack Dawson. Mitä te tykkäätte Titanicista? Sehän oli silloin pari vuotta niin, että tytöt olivat vallan lääpällään elokuvaan ja etenkin DiCaprioon, ja pojat vihasivat koko leffaa ja etenkin DiCapriota.

    Omasta mielestäni elokuva oli todella hyvä; viihdyttävä, jännittävä ja kaikkea, mutta turhan pitkä kylläkin.

    (Ei se Titanic varsinaisesti tämän keskustelun otsikkoon sovi muuten kuin leväperäisillä aasinsilloilla, mutta laitoin nyt kuitenkin tähän)
     
  17. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    DiCrappiosta en juuri välitä, joskin se ... "catch me if you can"? oli ihan kiva, vaikka Leo oli siinä. Kai olen neutralisoitunut.

    Titanic oli tylsä. Se tv-leffa oli huomattavasti parempi. Eritoten, kun Tim Curry esiintyi siinä. :cool:
     
  18. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Titanic oli hyvä deittileffa. En minä sitä muuten varmaan olisikaan mennyt teatteriin katsomaan.

     
  19. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Kuka katsoi It tv-lehvan,jossa yllämainittu Tim Curry"aka"Gabriel Knight(aina pakko mainita)näytteli hupaisan kauheaa pahanmuodostumaa,pennywise klovnia?
    Itse katoin ja olihan se...eh..hyvin pelottava*Hampaiden kalinaa*

    Onko kukaan teistä käynyt jo armeijan?
    Ite menen luultavasti heinäkuussa-04,jos nyt ei mitään opiskeluja pukkaa päälle.(Helvata,mitä mä tälläistä tähän topicciin..?!No antaa olla)
     
  20. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "Titanic oli hyvä deittileffa. En minä sitä muuten varmaan olisikaan mennyt teatteriin katsomaan"
    :_|

    En jaksanut katsoa töllöstä, kun pitää aamuisin herätä niin &/)(&"#/n aikaisin (bussimatkat...), mutta olen nähnyt sen videolta josku vuonna mansikka. Se oli oikein kiva leffa, loppua lukuunottamatta: megahämähäkki, PLAAH!

    Offtopiccia, mutta menköön: olen suureksi häpeäkseni ollut vuoden verran (ylimääräinen ½vuotinen ei ollut oma ideani) Valtakunnan Keskitysleirillä Vekaranjärvellä [KarPR/KarTR/2T-asPtri].
    Mene ennemmin sivariin.
     
  21. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    En varmana minnekään sivariin mene.
    Luultavasti armeijaa meinasin sitä lyhimmän puolvuotta olla ja kestää,sitten sekin on ohi.No,mutta valinnat on vielä eessäpäin.(Tämänkin olisi voinut aivan vallanmuualle pistää,mutta mitäpäs nyt yksi pieni offtopicci)
     
  22. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Onko kukaan teistä käynyt jo armeijan?

    Totta kai. Ja toisin kuin esim tämä meidän ISD:mme niin minä viihdyin vuoden ilman mitään ongelmia. Itse asiassa minulla oli oikein hauskaa intissä. Jos minä saisin päättää niin sivariksi haluavat voisi pistää samaan koppiin totaalikieltäytyjien kanssa ja hukata kopin avaimen.
     
  23. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Hmph, mitään niin turhaa en ole ikinä joutunut tekemään kuin inttiminen.
    Ajanhukkaa ja hermot murhaavaa pelleilyä.
     
  24. Zarin

    Zarin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kyllähän tv:stä katsottavaa tulee, Subtv taitaa viedä suurimman osan minunkin katseluajastani, Dragonball Z, Sailor Moon (sitten kun taas palaa tauolta) ja Conan O'Brien esimerkiksi. MTV3:lta nyt lähinnä StarGatea, Pokémonia ynnä muita viikonloppuaamun piirrettyjä (kyllä, katson vielä niitäkin) tulee tiirailtua. Nelonen taas on mielestäni ehkä vähiten kiinnostavin, ainoa mitä nyt saattaa tulla katsottua on Charmed (joka taasen, juuri uusien jaksojen kynnyksellä, meni tauolle)
     
  25. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Kakkonen rupeaa uusimaan taas vanhoja "Kapteeni Tähti" jaksoja. Ne ovat rautaa.
     
Thread Status:
Not open for further replies.