main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Natalie Portman

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, Jul 10, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    I går så jeg den dejlige Natalie Portman i Letterman. Nu vil jeg lære hvordan man går gennem en ketcher.

    [image=http://www.natalieportman.com/images/television/NP_on_DL_5_16_2002_00058.jpg] [face_love]





    Denne tråd er lavet for alle danske fans af Natalie, der savner et sted de kan mødes og savle.
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    savle savle........... Hun er nu sød!







    HÃ¥ber at GL gentager sucessen med guldbikini i episode 3
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hun (Padmé) er nu højst sandsynligt højgravid i Episode III, så en bikini bliver nok desværre umuligt.
    Vi må nøjes med dette her.
    [image=http://www.natalieportman.com/images/magazines/RS_natalie100.jpg]
    [face_love] [face_love] [face_love] [face_love] [face_love] [face_love] [face_love] [face_love] [face_love] [face_love]
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    wow! sikke et billede! og så lige midt i sommervarmen - prøver du at give mig et hedeslag :p ?

    Fortsæt endelig med billederne! ;)


    Jeg kom lige til at tænke på noget: tror du ikke at hun har født Luke og Leia i eps 3? Leia siger jo noget om at hun kan huske sin mor i ROTJ.

    GL filmede jo også noget under optagelserne til eps 2. i Tunesien (aka: Tatooine) som skulle bruges i eps. 3. Det kan næsten kun være Obiwan der afleverer Luke til Owen og Beru.

    Det er faktisk lidt af et mysterium, for hvis hun ikke allerede har født tvillingerne i eps 3, så må man gå udfra at hun heller ikke dør i eps. 3 men mellem eps. 3-4.

    Anakin må vide at hun er gravid, han må have vidst at han havde en søn -ellers kunne han ikke have bedt Obiwan om at give sit lyssværd til Luke. Medmindre det er endnu en af Obiwans "løgne". Darth ved dog ikke noget om Leia før slutningen i ROTJ.

    Mysteriet ligger vel i at Leia er så gammel at hun kan huske ting om sin mor, men Anakin ved intet om Leias eksistens.


    Nu jeg har forvirret migselv........
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det er en meget forvirrende sag. Det er ikke til at sige med sikkerhed om Anakin ved noget om Luke.
    Hvis Padmé har født inden Episode III må hun være blevet skilt fra Anakin inden. Altså må han være blevet smidt ud af ordenen og har sluttet sig til Palpy. Hvis vi forestiller os at Anakin ikke ved om Luke og Obi-Wan har løjet igen ved Anakin nok heller ikke at hun nogensinde har været gravid.

    Episode III bliver ca. 14 timer lang...



    [image=http://www.natalieportman.com/images/movies/swep2/natalie_nokia.jpg]
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er ganske forvirrende og jeg glæder mig til at se hvordan GL kommer ud af det hjørne han har malet sig op i.

    "Hvis Padmé har født inden Episode III må hun være blevet skilt fra Anakin inden"
    - det er helt rigtigt, hvis de stadig var sammen ville han bestemt også vide at Luke har en søster.

    Her er min idé:

    Måske har Anakin været tvunget til at forlade Padme i nogle år for at kæmpe i the clone wars, og ved derfor intet om Padmes graviditet.

    Hun møder ham igen og ser at han er godt på vej mod den mørke side, og beslutter sammen med Obi-Wan at de hellere må holde dem skjult for Anakin.

    - og tak for endnu et flot billede! :)
     
  7. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det her har taget en drejning kan jeg se.
    Meningen var at vi skulle nyde Natalie, ikke diskutere plottet i Episode III, men du er da ganske velkommen til at starte en Non-Spoiler Episode III Spekulations Tråd. :)
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    nåh ja, ups det var vist en smule off-topic.


    Eps. 3 spoiler tråd coming up!
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nu da "hemmeligheden" er ude, kan jeg også ligeså godt officielt gå ind i DKFF's Natalie Portman fanklubben ;)

    Hvad er der med den guldbekini og hvorfor vil i se Natalie i den? Hun er jo flad som et stryebrædt.
    Nææ... Så gi mig hellere hendes iturevne AOTC glatiator dragt. Oooh yes :D Helt klart mit yndlings Padme' outfit.
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hov, jeg troede at du sagde at det var Carrie Fisher der var flad ?[face_plain]

    Natalie er da langt fra flad. Men hendes gladiatior outfit er da også....stramt. Men i en bikini ser man mere hud.
     
  11. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hehe, de er begge flade :p Det må være arveligt ;)
    Ikke at der specielt er noget i vejen med Natalies figur overhovedet! Og det ansigt hun render rundt med... damn! :D

    Desuden bryder jeg mig generalt ikke så meget om bikiniens design, jeg ved ikke lige hvad det er...
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hver sin smag... jeg er nok til mindre bryster så...

    Helt flad kan Carrie Fisher dog ikke være - hørte et rygte om at GL havde fået Fisher til at tape sine bryster fast under optagelserne til SW. Han syntes at de hoppede for meget rundt når hun gik, og det var for distraherende....hahhaha- :) Han kendte da sin målgruppe, må man sige!

    HÃ¥ber ellers at de holder stilen med Natalies garderobe i eps 3.
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hehe, ka lige se det for mig.

    GL: "Nej stop Carrie! Det går jo ikke de flavrer ud til alle sider! Kan du ikke prøve at holde dem lidt i ro helt ærligt?"
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    hahaha :D - præcis!

    Så engang Scream 3, (extremt dårlig film) men Carrie var med og det var højdepunktet! Hun spillede sin egen tvillingesøster og klagede over at GL havde givet søsteren rollen som Leia. Hun bitchede endda om at tvillingsøsteren kun fik rollen fordi hun havde sex med GL. Det var nu meget sjovt, kan lige forestille mig GL blive helt rød om ørene.
     
Thread Status:
Not open for further replies.