main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Nieuwe meeting plannen

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by CLONE_COMMANDER, Jun 27, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Als we nou gewoon eerst een datum prikken en kijken wie er kunnen en willen meeten? Als dat er weer 4 zijn, of 5/6 dan wil ik best hosten. Als het er ineens 12 zijn dan is de bioscoop natuurlijk zowieso een beter idee.

    Dat een idee?

     
  2. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Voor nog een andere 'meeting'...

    Ik ben in Oktober voor twee weken in Belgie.

    Gaan we zeker feestje maken, geen bioscoop ****. Ik zal wel naar Nederland komen, en neem Apophis (en whom ever needs a ride) wel mee.

    Wel iemand zorgen voor wat ganj. ;)
     
  3. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Whoohoo ! [:D]
    Party with Gabe ! [face_dancing]

    Waar zit jij dan ergens in België ?
     
  4. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    oktober...blech school.....nu vakantie [face_plain]

    Ok en nu weer even on topic, aankomende meeting...
    wil iedereen even zeggen of hij /zij in het begin van de vakantie kan of aan het eind? begin of eind juli/begin augustus dus.....gaan er nog mensen op vakantie??

    Bij voorbaat dank,

    C.C.
     
  5. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik ben de eerste drie weken van Augustus met vakantie. Dan dus liever niet plannen :)
     
  6. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Is er dan niemand die de boel kan hosten?
    Ik woon wel thuis, maar centraal? Ik woon dus in een piepklein minidorpje, De Hoef genaamd, (zoek maar op) vlakbij Uithoorn/Mijdrecht (onder Amsterdam eigenlijk) en dat is niet te bereiken met het openbaar vervoer. Ik zou de boel best willen hosten, als ik die 5 andere gezinsleden het huis uit kan krijgen, en als jullie allemaal zouden kunnen komen, dus laat maar weten.
     
  7. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Okee we doen het even zo....

    Geef aan welke data je kunt en welke niet....dan kunnen we 1 dag prikken waarop we de meeting houden.

    Geef als tweede aan wat je liever wilt ;een meeting met zelf meegebrachte films (bij iemand thuis ) OF een meeting in een bepaalde stad met daarin een bioscoopbezoek, ergens eten etc.


    dus zet even je voorkeuren neer onder elkaar,

    bij voorbaat dank,

    namens de meetingorganisatie :pC.C
     
  8. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    1 tot en met 23 Augustus niet, verder is t oke. :D ( met wat incidentele dagen, maar dat heeft iedereen vast wel) En dan t liefste filmavondje bij iemand thuis, maar bios kan ik ook mee leven.
     
  9. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik kan vanaf nu tot en met het eind van de vakantie....ik ga zelf niet op vakantie......ik ga misschien wel een paar daagies leuke dingen doen enzo, maar ik heb iig geen hele weken dat ik weg ben....

    wat betreft film avondje /bios avondje sluit ik me bij de meerderheid aan ( o wat hebben jullie veel aan mij ;) )

    C.C
     
  10. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Een filmavondje lijkt me ook wel gezellig, kan je n beetje met elkaar ouwehoeren tenminste.
    FF een update; mijn opa woonde op een boerderij, maar sinds zijn dood stond die een tijdje leeg. Ik heb t ff aan mn moeder gevraagd, en we zouden daar een meeting kunnen houden. Dan kan het wel pas ergens eind Augustus, want er zitten nu huurders in.
    Voordelen: alleenstaand, dus we kunnen herrie maken wat we willen, alles is in de buurt; TV, koelkast, stoelen en stuff, er is alle ruimte dus stel je voor dat het nog mooi weer is, (is het nog mooi weer eind Augustus?) dan zouden we buiten kunnen zitten ofzo (er is zelfs n vuurkorf :) ) en als het nodig is kunnen we blijven slapen, zodat er niemand diep in de nacht nog naar huis hoeft te gaan.
    Lijkt het jullie wat? Ik denk dat iedereen rond die tijd wel kan, omdat de vakanties dan toch aflopen, en de scholen weer gaan beginnen, dus daar zullen we geen last van hebben. Laat t maar horen!
     
  11. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    boerderij.........dode opa.........eind augustus.......
    NOT GOOD NOT GOOD [face_plain]
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Als het maar niet op 28 augustus is, want dan ga ik misschien aan het werk op een catering met 7000 man. Moet ik wel even vrij zien te krijgen om dat te regelen, maar het lijkt me kicken.

    BTW Bart, ik vind dat een erg gezond voorstel. Als het doorgaat op een dag waar ik vrij kan krijgen, ben ik zeker van de partij! :D
     
  13. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Thanks Pepijn!
    CC, mn opa's geest waart er niet rond ofzo hoor! Het komt gewoon leeg te staan eind augustus, totdat het verkocht wordt. Het is wel een oud huis (ruim 100 jaar!) maar tis prima bewoonbaar hoor, niks om je zorgen om te maken. Tis graag of heel niet hoor...
    Andere meningen...?
     
  14. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Als het kan vind ik het een heel tof idee!
     
  15. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    eind augustus vind ik een beetje een bagger tijd eerlijk gezegd, maar er moeten nog wat meer reacties komen voordat we een beslissing kunnen nemen ;)
     
  16. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik ben blij dat jullie het een goed idee vinden. We zullen wel zien wie er allemaal komen en wanneer we het houden.
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Tot nu toe lijken er alleen maar mensen te reageren die ik al eerder heb ontmoet dus ik hoef me dit keer niet dood te schrikken.
     
  18. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    I'm offended!! :D
     
  19. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Net als die andere drie... ;)
     
  20. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ja, inderdaad, ik heb slapeloze nachten, zo offended ben ik.
     
  21. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Serieus? Dat spijt me... Kan ik mijn opmerking nog terugnemen, zodat jij je nachtrust weer terugkrijgt?
     
  22. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Graag, ik wil weer graag wat nachtrust.
     
  23. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    had ik maar wat minder nacht ''rust'' [face_devil] ya know what I mean ;)
     
  24. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
  25. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    /\ foutje...sorry... :D
    [...wilde hier met een 18+ opmerking reageren...]
    Ach ik doe het gewoon op de Pepijn-manier:
    [................................................................................................................................................................]
     
Thread Status:
Not open for further replies.