main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

NJO

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Tatooine_Fireman, Feb 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Nou, de titel zegt het wel zo'n beetje: heeft een van jullie de New Jedi Order gelezen, en wat vinden jullie ervan? (Pepijn, ga nou niet een beetje deze thread lopen verzieken met je "Ik haat EU gezeik" :) )

    Ik ben namelijk erg benieuwd naar deze serie, en ben van plan er aan te beginnen zodra ik al die andere saaie kutboeken van school uit heb.
     
  2. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    HEt heeft z'n hoogte- en dieptepunten, net als andere series. Er zijn naar mijn mening maar een paar boeken waar echt wezelijke dingen gebeuren, de rest is een beetje opvulling. Maar ze zijn wel leuk en er is in ieder geval weer eens een andere tegenstander met de Yuuzhan Vong dan de zoveelste Dark Jedi.
     
  3. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    Best goed te pruimen
     
  4. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Heb ze allemaal gelezen en er zitten inderdaad leuke boeken tussen en veel minder leuke boeken.
    Vooral op het einde wordt het pas echt interessant.
    De twee laatste boeken zijn schitterende afsluiters !
     
  5. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik heb ze allemaal gelezen en ik vind ze helemaal geweldig! Echt!
     
  6. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Goeie boeken!

    Een van de betere series in de EU
     
  7. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    That's the spirit, Pepijn! Mag ik nu ook weer iets zeggen in jouw anti-Valentijnsthread? :p

    Nu we het toch over EU hebben, heeft iemand Dark Lord gelezen, en wat vonden jullie ervan? Ik vond 'm wel goed, vooral de delen met Vader en Palpatine, en het duel tussen Vader en Shryne. Ook cool, die kleine referenties naar de OT: Shryne die zich lam schrikt als Vader z'n saber als boomerang gebruikt... :D
     
  8. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja hoor ga je gang. Je had trouwens toch wel door dat ik maar wat uit mijn nek zat te zwetsen hoop ik?
     
  9. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Zat JIJ uit je nek te zwetsen ? ]-}

    Is er dan geen zekerheid meer in de wereld !
     
  10. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ik weet niet zo zeker of ik alle boeken van de NJO zou willen lezen. Heb Unifying force (laatste) gelezen, toen het e-book Vector Prime (deel 1). Dat was het wel, voor mij ...

    Ik vond de afsluiting wel interessant bedacht, maar een beetje, hm, kan ik niet zonder spoilers uitleggen. Laat ik zeggen, die unifying force houd het antwoord in op hoe de oorlog wordt beindigt, en waarom 'ie eigenlijk begon ook. Ik vond dat het nogal wat nodeloos mensenlevens kostte en niet echt een oplossing gaf, aan het eind had ik zo'n gevoel van "en dat was het dan? Tja, het zal wel". Maar ik heb wel van veel mensen gehoord die sommige boeken echt heel goed vonden (zoals Chilla, mijn voormalige adoptienewbie).
     
  11. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    De serie is te lang om helemaal 100% te boeien. Heb ze nog niet allemaal gelezen, ik moet nog 3.547 van de 6.583 delen, maar ik vind de gevechten tussen de Jedi en Yuuzhan Vong wel goed beschreven. En hoe Jaina Solo zich er doorheen worstelt is ook leuk om te lezen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.