Nogen der tilfældigvis har 2 billetter til SW 3 ?

Discussion in 'Denmark' started by jack_sogaard, May 4, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jack_sogaard Jedi Knight

Jeg her simpelthen været for langsomt ude, jeg har ikke kunnet finde ud af hvornår forsalget startede, og jeg har ikke kunnet alliere mig med nogle kø-folk...

Jeg kunne VIRKELIG godt tænke mig at få en billet til mig og min fætter...

HÃ¥ber nogen vil forbarme sig over mig.

Med venlig hilsen
    Jack

ps. Det skal selvfølgelig være den Digitale premiere.

pps. Jeg er ikke meget for at give mere end 5-600,- men jeg kan måske presses.
  2. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Tror du får svært ved at få fat i billetter til premieren i Imperial, men der er tilsyneladende stadig billetter at få til digital visining i bio 1 i Palads, hvis det af en eller anden obskur grund skulle have interesse....
  3. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg har muligvis et par billetter, men jeg skal lige have snakket med nogle i næste uge før jeg kan love noget.
  4. Veers_1983 Jedi Knight

star 1
    Du får dem ikke så billigt. måske 5-600 STYKKET.
  5. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    jack_sogaard, jeg må desværre sige, at billetterne er afsat til anden side. Så du må prøve at skaffe dig billetter fra andre.
  6. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Hmm utroligt SW ikke har solgt bedre, der er ingengang udsolgt til 03:15 forestillingen den 19. maj. Og stadig heller ikke udsolgt er Palads forestillingen klokken 00:03 :S
  7. Krede Jedi Master

star 4
    Alle de gode pladser er jo alligevel taget. Selvom man er super fan gider man vel ikke sidde række 1 ude i siden?
  8. Paranorina Jedi Master

star 4
    Hehe der er ikke noget bedre end at læse om folk der "praler" af de har fået billetter til en forestilling 20 timer EFTER den har fået premiere :cool:
  9. Krede Jedi Master

star 4
    ha ha hvem gør det?
  10. Paranorina Jedi Master

star 4
    Nogle inde på Dahf og filmz, gjorde det da forsalget lige var startet.

EDIT: Heh, det minder mig iøvrigt om dengang min bror pralede med han skulle ind og se en LOTR-film kl 4 om natten, og jeg så sagde jeg skulle se den ved midnat, og efterfølgene belærte ham om hvor amatøragtig han var når det kom til premierefilm. Priceless!
  11. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Okay jeg trækker mine ord i mig igen. Der er stort set udsolgt til 18:30 og 21:30 forestillingerne i Imperial i hvert fald den næste uge!
Thread Status:
Not open for further replies.