main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Nomizo oti einai ora na deikso ti aksizo!

Discussion in 'Archive: Greece' started by Obi_one_and_only, Jan 25, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi_one_and_only

Obi_one_and_only Jedi Grand Master star 5

Jul 18, 2001
    Afta pou tha diavasete einai to PT STAR WARS, opos eprepe na itan kai oxi opos mas to edose o Luca$!

STAR WARS
    Episode I

The Begining

Turmoil has engulfed the Old Republic. The invasion of the planet of Alderaan by the members of the Axis of Evil has split people in fractions. Those who want action now and those who want action later.

The Senate, unlike what we saw in the film, takes immediate action and dispatches several billion gazillino troops that are summarilly executed by trillion gazillion Sith lords (secretly; there is no rule of the 2).

Meanwhile, the Jedi Knights, being the awsome warriors with super-duper superpowers that I personally and not Luca$ imagined, decide to take matters in their own hands and head to th eplanet of Alderaan to end the illegal and undemocratic invasion....

cut to outer space

A life-size space shuttle (rented from NASA) approaches the planet of Alderaan (Earth with some touches done by hand. The Jedi Knights wearing space suits (this is filmed in space; remember, no CG! I hate CG!) start the procedures to enter the atmosphere.

Suddenly, a left-over nuclear misile from the cold war activates (by accident; these are commies, remember?) and detonates, killing everyone but Obi-Wan Kenobi and someone with a silly name (kigo, digo, smth)
    escape and manage to land ( I must cook a plot twist. Let me consult fellow fans...).

Notice, no taxation, no phantom menace and no rule of the 2 already. But most impotrant: NO CG!!!!!1!!!1!!11~1 Great improvement, no?
    :D

2. gianakin

gianakin Jedi Youngling star 3

Nov 29, 2004
    Proskinao re!Eisai theos!Alitheia,tha einai sillogiki douleia i kaneis monos sou to research gia to "true PT"?

3. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    Sillogiki vevaia! Ego den eimai Luca$ na kano o,ti mou katevei. Exoun kai oi fans apopsi ksereis. :D

Pantos pigenete kai sti thread pou vrizoume to Luca$ gia na pernete idees.

4. gianakin

Nov 29, 2004
    E,tote na prostheso oti o Gui-Gon den prepei na exei poli dialogo,giati o ObiWan einai o iroas kai o allos einai anoiti prosthiki.Epsisis,o Obi Wan tha einai o Master kai o QuiGon o Apprentice,ok?

5. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    Megale, diavazeis ti skepsi mou! :eek:

6. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    Episis, o Yoda einai o super-duper gamias pou gamei kai dernei tous pantes kai xoris fotospatho

Continue

As Obi-Wan (who was trained by Yoda) and his apprentice, not padawan, walk the magnificent forests of Alderaan, they meet a weird-looking creature. After the initial introductions (his name was yar-yar, bar-bar, ska-tar, smth), they have to flee, because millions of Mandaloreans (not those roger-roger things the movie had) attacked them.

Our distaste for the weird creature grows and we all wish it died a horrible death. Note that the weird creature, is in fact a genetically modified animal. If I did not do this, I'd have to use CG, and you know that I hate CG!

Somehow, by some plot trick than fan-boys conjure up, and is more believable than what Luca$ would have thought, they escape and reach a place full of these weird creatures, that talk funny and nobody can understand. Note to self: must improve genetic manipulation, as I need several billion gazillion of them for the final battle, where they all get wiped out by the combined armies of the Mandaloreans and Sith! [face_devil] (Now, I do realise that fan-boys hate these creatures. Yet, it is smth I must do to advance the plot. Apologies fan-boys...)

"Master", sais kon-gon, gon-gon, smth, "these creatures are one with the living Force"

Ob-Wan slaps him. "No more crap from your mouth Jedi Apprentice!" he sais.

"It's padawan Ma-" gon-gon. ntin-nton, smth was interupted by another slap.

"Listen, ping-pong, bi-bi-bong smth, fans DO NOT LIKE the term padawan. Remember, we are super-dee-duper Jedi Knights and everything we do, must explain the OT, that marvelous creation of the fan-boys that Luca$ presented as his own, curse him!"

"Yes Master", said kling-on, big-bomb, smth

"And no more malakoklorians either! It contradicts EVERYTHING the OT has and fan-boys hate it!" Ob-Wan went on.

"Yes Master", said ka-pong, coul-bol, smth

"I wonder who do the fan-boys have sex with" ban-bom, ga-gon, smth thought. "A woman, or the O-OT VHS"

SLAP!!!

"I heard that!" said Obi-WAN.

To be continued...

7. gianakin

Nov 29, 2004
    Loipon,ego tha peato idees kai si tha ilopoieis opoies sou aresoun,OK?O JarJar,opos eipan oi alithinoi fans,tha mialei kanonika Agglika kai tha einai politaksidemenos,apla tha einai ligo afelis.Episis,oi Nabooites tha einai poli ratsistes apenanti stous Gungans kai tha tous tin lene panta.

8. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    Proton: DEN IPARXEI NABOO!!!!!!!!!!111!111!!~1 To ksexases?
    http://boards.theforce.net/Greece/b10346/17847384/p2/?52

Defteron: JarJar,opos eipan oi alithinoi fans,tha mialei kanonika Agglika kai tha einai politaksidemenos,apla tha einai ligo afelis

Xmmmm.. [face_thinking] Afto thelei mia kapia skepsi. Alloste einai lefto [face_money_eyes] to zitima. Mporeis na to eksigiseis?

9. gianakin

Nov 29, 2004
    Koitakse,se ena apo ta prosfata pou postares,enas egrafe oti to 1o draft tou Ep1 elege oti o JarJar milage kanonika agglika kai itan psilogkafatzis,alla oxi malakas kai oti itan politaksidemenos ston Naboo,i mallon ston Alderaan stin periptosi mas,kai itan to kleidi gia tin enosi ton 2 politismon...

10. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    Entaksei. Tha frontiso na allakso to proigoumeno post mlou.

11. Ker-Soth

Ker-Soth Jedi Youngling star 3

Oct 24, 2004
    re obi, den erxesai kai su na kanoume xwrio sto sequel-trilogy na ta fiaksoume ta episodia?

Shmeiwsu, bale ton jarjar na tragoudaei to whiskey in the jar apo metallica, kai na exei to xaraktira tou gimly. Eksestos polulogas kai kalos sti maxi. AllA! na einai kai ligo kota wres wres. O bon-bon prepei na pethanei.

12. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    H apostoli mou einai diskoli. Poli diskoli kai den exo kai xrono. :(
    Min ksexnas oti thelo na kano mia trilogia pou tha antexei sto xrono aki den tha tin exoun ksexasei oloi se 10 xronia opos tin PT.

13. Ker-Soth

Oct 24, 2004
    O arxontas einai perissotero pithano na ksexastei se 10 xronia, h PT einai kollumeni me tin OT. Oso uparxei i mia, tha uparxei kai i alli

14. gianakin

Nov 29, 2004
    Sostooooo....

15. Starkeiller

Starkeiller Jedi Grand Master star 4

Dec 5, 2004
    ^Oso zei o Lucas, kai ehei oreksi na asholithei me afto, to Star Wars den tha pethanei pote... To latrevei, tou fernei para polla lefta, kai alloi hilioi dyo logoi...

16. SithLOrd_REvan

SithLOrd_REvan Jedi Youngling star 1

Feb 4, 2005
    Apokleietai na kanei omos alli tenia etsi ?Akousa oti eixe pei pos kathe taineia Star Wars tou pernei 10 xronia kai pos to Revenge of the Sith tha einai h teleftaia tou.

TOO BAD :(

17. gianakin

Nov 29, 2004
    Etsi leei,fisika otan iparxoun ta dikaiomata mporoun na metaferthoun se allon.Pros to paron omos no Ep7-9,alla tha simvivastoume me tin tileoptiki seira pou etoimazetai!

18. Ker-Soth

Oct 24, 2004
    H opoia tha erthei pote edw?

19. gianakin

Nov 29, 2004
    Me ton sintomo elliniko tropo KerSoth:paparia.Opoios exei DSL to katevazei peiratiko kai perimenoume to DVD na vgei...

20. SithLOrd_REvan

SithLOrd_REvan Jedi Youngling star 1

Feb 4, 2005
    Etoimazetai tileoptiki seira ? 8a anaferetai stin istoria prin ap'tis tainies h' meta ?
    (Ama erthei stin ellada grapste mou [face_worried] )

21. gianakin

Nov 29, 2004
    Nai,tha ginei seira kai vevaia(klassikos Lucas) den exoume idea gia to ti tha paizei.An pistepseis tis fimes gia ton Mark Hamill na epistrefei os Luke,pantos,tote mallon milame gia kammia 20etia meta to Ep6.
    Alla,as meinoume sto topic kai as metaferoume ti sizitisi sto "Kalosirthate" thread...Edo leme gia na kanoume tin Prequel Trilogia opos tin theloun oi ALITHINOI VARVATOI fans tou SW kai oxi o potapos Lucas pou gerase k ksemorathike!!!!Pou imastan ObiOne?

22. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    H opoia tha erthei pote edw?

Poteee pote-pote-poteeeee poteeeeee poteeee [face_plain]

As arkestoume sti Lampsi, na doume pos einai i alithini zoi, kai as afisoume ta eksopragmatika. :p

giannakin, edo eimai, alla exo kollisei. Exo kai polla pramata na kano sto lab afto to kairo (elonosia kaneis? :p )

23. gianakin

Nov 29, 2004
    LOL,oxi den exo sxesi kammia me elonosies ObiOne!As einai,an prepei na afierotheis stin epistimi,as afisoume afto to TRUE kai MEGALOPREPES project se alla ikana xeria alithinon fans :p

24. Obi_one_and_only

Jul 18, 2001
    Giati den dokimazeis esi to talento sou. Diskoli apostoli, ksero, alla otan to teleioseis, akoma kai o PJ tha se proskina! :D

25. Starkeiller

Starkeiller Jedi Grand Master star 4

Dec 5, 2004
    ^ Den nomizw pws o Gianakin ehei tis recourses at his disposal, gia ena tetoio pefwtismeno project! Thelei agrio psaksimo sta basher-o-forum. Gianakin, les pws ta vgazeis pera?

Thread Status:
Not open for further replies.