NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Borth, Aug 18, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Borth Jedi Knight

star 1
    Citat fra starwars.nu:

"Nordisk Film har netop oplyst, at Star Wars Episode II - Attack of the Clones får Danmarkspremiere fredag d. 16 august 2002..."

16. august??? Det er jo kun tre dage tidligere end med TPM! DET ER EN SKANDALE!!!

Jeg fornemmer en kommende underskriftsindsamling.
  2. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Och ni fick den ändå först i Norden. Vi måste protestera snabbt!!!!! Ordna en lista så att vi kan skriva på!
  3. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Är det sant? När ska Sverige få den? Nu blir jag riktigt förbannad faktiskt.
  4. Borth Jedi Knight

star 1
    Så er den fixed, Obi Anne. Den er skrevet på engelsk for at appelere til dem, der ikke er vildt gode til dansk. :)

Skriv under her!

"To: Nordisk Film & other Nordic FOX distributors
    It has just been announced by Nordisk Film that the Danish premiere for the new Star Wars movie - "Attack Of The Clones" - will be on August 16 2002. This is only three days earlier than the premiere of The Phantom Menace back in 1999 despite a promise from Lucasfilm Ltd. that this time around the release in Continential Europe and other regions of the world would be closer in time to the US release, which at the moment has not even been announced yet, but is expected to be around May 19 2002.

Therefore I urge Nordisk Film and any other of the Nordic distributors for 20th Century Fox to put an effort into releasing the movie earlier than August 16 (preferably MUCH earlier) in order to keep Lucasfilm Ltd.'s promise to the fans, but also to give the Nordic region a chance to take part in the world wide hype that surrounds the release of any Star Wars movie, and which we were three months late for the last time around."
  5. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Signed. Bra initiativ, Borth.
  6. Borth Jedi Knight

star 1
    Nice one, JL! Og tak. :)

Måske man skulle nævne at AOTC alligevel kommer på internettet inden juni, så alt for lang ventetid vil kun få dem til at tabe mange penge på entré-indtægter.

For hvis man kun er casual fan, og bare lige vil se filmen, kan man ligeså godt hente den ned fra Nettet.
  7. Jedi_Nea Jedi Master

star 2
    jag skrev också på den.Det här är riktigt, riktig dålig still...
    Först tar de select och nu det här...
    ahhh...
  8. Borth Jedi Knight

star 1
    SÃ¥dan! Jo flere, jo bedre!
  9. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Jodå jag har skrivit under, tror ni vi kan publicera den in AOTC-forumen för att få lite mer stöd?
  10. Borth Jedi Knight

star 1
    I'm waaay ahead of you. ;)

Det har bare ikke givet noget resultat endnu. :(
  11. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Står det når den kommer til Norge eller England ?
  12. Borth Jedi Knight

star 1
    Nope, men jeg har hørt at den skulle komme til England sidst i juli. Mht. Norge er det sikkert samtidig eller senere end Danmark.

SÃ¥ meget desto mere grund til at skrive under!
  13. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Som jag sa tidigare så var ju Danmark först i Norden senast, så det blir nog så den här gången också.
  14. Dead Star Jedi Youngling

star 4
    Så har jeg også skrevet under. Jeg hader at vi skal straffes, bare fordi tyskerne og andre europeriske lande ikke kan finde ud af at læse undertekster :mad:

Nu har jeg jeg ventet en måned på POTA, og for at holde mig spiler fri, har jeg ikke kunne tiltage i nogle af de mange POTA tråde der har været her! Pap-lande!!

EDIT: Jeg tænkte på, hvem er det egntlig der bestemmer hvornår film skal komme til norden?Man må da ku' skrive til nogen. Gøre noget!!
  15. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Det är väl filmbolagen som bestämmer när de vill att deras filmer ska släppas, så i det här fallet är det väl Fox.

Oops, såg just att min underskrift inte hade kommit med, har gjort en ny nu.
  16. Karoline_Hagane Jedi Padawan

Det er i det minste tre dager. NÃ¥r kommer den til norge?
  17. menilma Jedi Master

star 4
    Jah har nu engagerat alla mina vänner o hela min familj i detta, hur många påskrifter behöver man? 33 nu (min syrra :cool: )
Thread Status:
Not open for further replies.