Nordmenn?

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Mhirth, Dec 1, 2000.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Ree Yees, hvor mye skal du ha for Chronology'en? Den virker veldig interessant.
  2. Ree Yees Jedi Youngling

star 5
    Mirth, jeg antar at du mener Star Wars Chronicles....du, jeg kan ikke selge den så veldig billig, jeg betalte 1600 kr for den...det er det beste samleobjektet i Star Wars noensinne...så jeg vet ikke hvor mye du kunne tenke deg å betale for den?
  3. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Den boken du ar er det The Essential Chronolgy av Kevin J Anderson
  4. HenrikS Jedi Padawan

Har du fått boka Martin???

Henrik
  5. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Fikk boken dagen etter du hadde sendt den. Holder på å lese den nå, måtte fulle Hand of Thrawn og Jedi Eclipse først. Likte spesielt historien om hvordan Talon Karrde møtte Mara Jade. Har du peilig på om Balance Point har kommet til Norge?
  6. HenrikS Jedi Padawan

Jeg har maset litt på Avalon i det siste.
    De bruker 4 til 6 uker på å få inn SW bøker fra utlandet... Jeg måtte til å med minne dem på at det fantes Jedi Apprentice 10, 11 og 12!!!

De har ikke Balance Point på Avalon, det er jo litt rart, for den kom jo i desember 2000,
    de har den på Haugenbok.no men der koster den litt over 200 kr!!!!!

Skjønner ikke hvorfor den er så dyr?

Men du kan søke på zoomit.no der finner du alt du trenger å vite!
  7. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Jeg kom på at Balance Point er i hardcover, det øker prisen betraktelig. Pocketbok-utgaven kommer nok ikke før om et par mnd.
    Var inne på Avalon for å se etter 2001 kalender, men de hadde ikke en eneste en (i hvertfall ikke på websiden).

Leste ferdig Jedi Eclipse her den andre dagen. Det var en ting som forundret meg litt. Da Ganner, Kyp og hans Dozen angriper Creeche for å finne Wurth Skidder har de overraskende få problemer med å ta seg av Yuuzhan Vong vaktene som oppdager dem. Tatt i betraktning at det er to jedier + 10 vanlige piloter mot 18-20 Yuuzhan Vong synes jeg at Ganner og Kyp kommer rimelig lett ifra det.

Er det flere typer Yuuzhan Vong krigere? Kan det være at vaktene som Ganner og Kyp møter er vanlige "menige" mens krigerne Luke møter på Helska og som Corran møter sammen med Ganner er elitekrigere?
  8. aaabbbccc Jedi Padawan

Eg ville bare si at no har eg fått passordet mitt.
  9. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Er glad for å vite det aabbccc. Va
  10. HenrikS Jedi Padawan

Finnes det en SW fanklubb her i Norge?

Burde det dannes en???
  11. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Jeg har ikke hørt om noen Star Wars fanklubb i Norge. Husker at jeg så et tv-program og Star Wars fenomet på Nrk rett før TPM kom ut i Norge. Der var det innslag fra en SW samling i Oslo. Husker at noen fra Avalon var intervjuet, kan hende de vet noe mer.
    Jeg synes at det burde være en landsdekkene SW fanklubb, men det er et ganske krevende arbeid å lage et slikt blad. Vet du forresten om det går an å bestille SW Insider til Norge?
  12. HenrikS Jedi Padawan

Jeg så det programmet jeg også. Det var jo en slags spørrekonkuranse eller noe!!!

Ja, en fanklubb det må jo bli en jobb... Ingen tvil om det? Lurer på om det hadde vært noe å jobbe med jeg? Litt tidlig å tenke på det vell? Er bare 15...

Inzider? Vet ikke, kommer det ut i Skandinavia i det hele tatt? Hvis ikke må det jo i tillfelle være den britiske eller amrikanske versjonen vi trenger!!!
  13. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Det tar nok en stund før det kommer noe norsk Insider så det måtte blitt den engelske utgaven, selv om den franske pleier å ha de beste bildene.
    Er det egentlig nok fans i Norge til å ha en egen fan klubb?
  14. norway Jedi Knight

star 2
    Heisann!

Jeg er ikke norsk men bor i Norge (Oslo).

Jeg jobber som Web-Designer for K-Bank.

Hyggelig å se at det finnes så mange fans her i landet.

Tror ikke det er nok til en egen fan-klubb for nordmenn. Det måtte i så fall inkludere hele skandinavia...
  15. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Hei & Hopp!!

Artig å skrive norsk her...

- Jeg er medlem i den britiske fanklubben, og den er i grunn ganske bra.
    - Hva skjedde med SW-bladet på norsk?? Det bare forsvant like før TPM...

Ree Yees; den samlinga di kan det godt hende at jeg får lyst til å sette kløra i dersom du er like fattig etter sommeren. Er sjøl en fattig student akkurat nå, men jeg sender kanskje et ord en gang. Skip og figurer har jeg plutselig blitt jævlig gira på igjen, akkurat som i 1985!
  16. Mhirth Jedi Knight

star 2

Hvor er det mulig å bli medlem av den engelske fanklubben, Adali-Kiri ?

17. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Hmmm ... det er alltid en annonse i Star Wars Magazine. Det er den britiske versjonen av SW Insider. Men hvis du har tålmod til i morra så skal jeg PM'e infoen til deg! :)
  18. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Ops...kommer meg ikke hjem før i morra...skal gi lyd da! :)
  19. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Om det er nok starwars-fans i norge? hmmm... -jah.

Men markedet for et norsk insider-blad er nok for labert vil jeg tro. Starwars er best på engelsk. Om så bare en liten notis. Hvorfor oversette et godt engelsk blad til norsk?

Selv kjøper jeg ingen sånne blad, da det ødelegger litt av mitt håp om at neste film er bedre, og da vil jeg ikke se noe som helst før jeg setter meg i salen. Dog det er vanskelig å unngå meg Lucas' enorme promotering. Trailere skal jeg lukke øyne og ører for som best jeg kan. De før TPM viste hele filmen.

Noen som veit noe mer om den one-release-story'n? Har det gått igjennom?

Lager selv en fanfilm, og jeg kan love den ikke blir på norsk ihvertfall.
  20. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Bruun-hjørnet her i Trondheim selger insider.
  21. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Det siste jeg hørte var at de fremdeles samlet underskrifter som de skulle sende til Lucasfilm. Vår fanfilm blir nok ikke på norsk den heller: Det høres ikke helt bra ut.
  22. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Kordan går de me filman dåkkers? Ka skjer?
  23. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Audunfy; Hey! Jeg er også i Trondheim! Hvor er Brunhjørnet?

McCallum mottok underskriftskampanjen for One World One Release i Tyskland forrige måned, og han sa visstnok at det er helt kult for Lucasfilm sin del. Nå er resten opp til distributøren - 20th Century Fox. Tjatja, når det er greit for LFL så er vi vel mange skritt nærmere i hvert fall!

Vi krysser fingre! :)
  24. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Veel...Krysse fingre og tvinne fingre... Det er som kjent ikke samme sak. Vi håper for filmen vår sin del at den ikke kommer før utpå sommeren, sånn at vi er sikre på å bli ferdige. Litt kjipt å sitte der uten en ferdig film 19. mai (og midt i eksamens-lesing da) Må trikse til meg noen billetter til de tidlige visningene som jeg gjorde sist nå også. Gidder ikek sitte i kø for sånt hvis en kan unngå det. Du bor i Trondheim og veit ikek hvor bruun-kjosken er? hmm... krysset Kongens gate / nordre gate, og så går du bittelitt inn i kongens. Ei bla-sjappe der. veit ikek om de kommer sånn til rett tid, men de står der ihvertfall. jeg kjøpre bare Tales og the jedi og dark empire og sånt i heftet utgave. Venter på redemtion som kommer i juli.
  25. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Ka gjør du her i byen? studere et'l'ainnja'ainnja?

Sjøl tar æ et fag i medievitenskap på dragvoll.
Thread Status:
Not open for further replies.