Nordmenn?

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Mhirth, Dec 1, 2000.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Joda, jeg visste visst godt hvor den kiosken var...visste bare ikke hva den het.

Heisann! Jeg studerer filmvitenskap på Dragvoll.
    Du sitter vel på Dragvoll og skriver det her, da? ;)
  2. Audunfy Jedi Knight

star 1
    på hybelen min på voll. regner med du veit hvor den er. Grunnfag du tar? Har du god engelsk? Eller kjenner du en 50/60-åring me god engelsk? Han er eventuelt tenkt til en liten film-rolle. og så trenger vi kanskje enfyr til å dubbe en annen fyr. Er du i Trondheim i sommer?
  3. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Grunnfag. Engelsken min er bra, og jeg har en del erfaring med film. Men jeg reiser herfra 3.juni og er ikke tilbake før i august. Bortsett fra det så gjør jeg hva som helst på et filmsett, fra kaffekoking via lydkabler og sjauing til kamera. Så ta mer en gjerne kontakt hvis det noen gang skulle være behov for noe hjelp til filmsnekring her i området. Bor på Dragvoll, jeg! :)
  4. Audunfy Jedi Knight

star 1
    mail og mobil? tar kontakt hvis det skulle bli ødvendig. Vi skal filme noe blue-screen i starten av juni, så vi får sjå...
  5. Audunfy Jedi Knight

star 1
    du kan bare stikke innom en dag hvis du vil og se hva vi driver med. mail i tilfelle først. audunfy@online.no jobber på dragvoll-biblioteket på fredag til halv to forresten.
  6. Karoline Jedi Master

star 4
    Det er ingen plass å få kjøpt noe som helst i kr.sand, og hvis det har vært, har jeg kjøpt det. Paleet på Karl Johan i Oslo, Avalon er plassen.
  7. Karoline Jedi Master

star 4
  8. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Hvem er du Karoline, og hva gjør du i Kr.s.?
  9. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Hey, Karoline! Vi er en nordmann til her! :)
  10. ajantic1987 Jedi Padawan

Jeg er fra Norge(Haugesund). :)
  11. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Morn og velkommen til deg også.
  12. Jedi_Yorkstah Jedi Master

star 1
    Jeg bor i Sogndal så det holder og skulle gjerne hatt noen detaljer om hvordan man kan abbonere på insider fra England. Savner dette magasinet tror jeg. har aldri lest det da, men det hadde vært interessant å ha ett ferskt magasin om Star Wars. Svar her eller send mail, det er det samme. Synd med antalgelig premiere i august i Norge!!!! Hater det :(
  13. Audunfy Jedi Knight

star 1
    Hils til Kristine Møllevik i klassen din Adali-Kiri.
  14. Mhirth Jedi Knight

star 2
    Jeg tror du kan abonnerer på en del blader gjennom Avalon, men jeg er litt usikker på om det bare er tegneserier eller om det gjelder Insider også.

Avalon
  15. Adali-Kiri Jedi Master

star 4
    Kristine Møllevik? Okay. Hvis jeg finner ut hvem det er, da...

Yorkstah; Hey! Jeg gikk videregående i Sogndal! Er du derfra, eller bare på "gjennomreise"? Jeg trivdes egentlig ikke noe særlig der. Insider er amerikansk, mens det britiske heter Star Wars Magazine. De deler for det meste innholdet, så du får det samma i begge. Men begge bruker eeeevigheeeteeer på å komme seg til Norge.
  16. Henrik_Web Jedi Padawan

Jeg er tilbake... Har blitt en god stund siden sist nå... Har vært opptatt med en del personlige affærerer, men tenkte jeg fikk begynne å snakke litt med resten av fansen igjen...
    Jobber fortsatt litt med 3d-modelering på PC, det er mye å lære på en gang. Driver å fullfører en bitte liten Star Wars scene nå, tre sekunder eller noe sånt... Får se hvordan den blir... Vet ikke hvordan jeg skal lagre som videofil enda se...

Gleder meg noe helt utrolig til Episode 2, har ikke en anelse om hvordan den blir, men det er slik det skal være...

Har begynt på Media og Kommunikasjon siden sist, en ganske ny linje innen videregående skole...
    Tenker meg på filmskole eller noe grafisk eller noe slikt videre...

Noen andre med erfaring fra Lightwave her?
Thread Status:
Not open for further replies.