main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

O.K.

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Aprentize, Aug 6, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Chris blir jättebra. Jag döpte en av mina blommor till det, efter Val Kilmer's rollfigur i Heat, eftersom han klarade sig undan i slutet. Faktum är att de enda två växter som överlevt min behandling är just Chris och Wedge. :)
     
  2. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    All right, Chris har nu gjort två poster i välkomsttråden och blivit lite välkomnad. :)

    Och Wedge överlever ALLTID, Lynx ;)
     
  3. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Chris får inte vara för ung. Han bör ha en respektabel ålder, då känns han trovärdig i sina argument. Vad sägs om 30?
    Dessutom måste vi tänka på att kolla in hans tidigare inlägg och försöka skriva i samma stil, annars blir det alltför tydligt att flera personer använder honom!
     
  4. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag håller med Lars. 30 är nog väldigt lämpligt.

    Jag ska genast börja fila på min sociologiska teori ;).
     
  5. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Hmm.. Jag kom just att tänka på att, om sockan är amerikan så vore det kanske bra att posta på trovärdiga tider. Jag tror att de flesta amerikaner som är aktiva i forum använder Internet på arbetstid, vardagar. Med tidsskillnaden så betyder det att man bör posta tidigast kl 18.00 svensk tid, och gärna mycket senare än så.

    Jag tror också att män över 30 inte använder många smileys. ;)

    Swedish_Jedi skrev: jag har inget minne av att någonsin postat i den här tråden...men ändå så svarar darthlars på en av mina posts..
    Jag har inget minne av att ha svarat på Swedish_Jedi's inlägg heller. Det måste vara en utomjordisk konspiration! :D
     
  6. Cobblestone

    Cobblestone Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    jag tycker Chris borde vara runt 30, men vara mkt barnslig.
     
  7. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    "Chris" skulle kunna bo i östra USA. Därmed kan han posta från kl 14 och framåt. Det är bara 6h tidsdifferens.
     
  8. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag skulle inte ha något emot om Chris var lite barnslig, trots allt det är en ganska galen teori han för fram.
     
  9. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    dessutom har amerikanska nördar en större benägenhet att vara lite barnsliga har jag märkt här på forumet, till exempel är dom överförtjusta i bajs o prutt ljud-simulationer i skrift. Om vi lyckades få det till att argument mot chris skulle på något sätt vara anti-amerikanska så att han tar åt sig av det skulle det vara ännu roligare :D
     
  10. Cobblestone

    Cobblestone Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    hehehehehe...
    Chris kan väl bo i new york, det är en stad som rymmer många knäppskallar... lite trovärdighets-boost...
     
  11. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Detta är helt fantastiskt. :D
     
  12. Swedish_Jedi

    Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 15, 2002
    se darthlars håller med! utomjordisk invasion..hmm.jag håller med! de försöker infiltrera forum och förvirra oss! upp till kamp! slutet är nära!
     
  13. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Alltså vad sysslar ni med. Kan någon sammanfatta det? Som tex vilket forum postar denna hmm quest umm thing ellr nått
     
  14. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Kort sammanfattning:

    Vi ska retas lite med folket i AOTC-forumet. Där finns massa underliga teorier som snurrar runt, och vi ska posta en teori om att Dooku är en klon. I den här tråden finns en massa underbara argument för det, argument som inte går att säga emot.

    Eftersom ingen riktigt ville starta en ny tråd i AOTC-forumet så skapade OA CountDookoofan, Chris. Hittills har bara jag och Lynx postat med honom (lösenordet är blueberry), men vem som helst är välkommen att använda honom.

    Här kan ni se de två poster han gjort hittills.

    Snart ska Chris kasta sig in i Attack of the Clones-forumet och börja posta sina idéer, men först ska vi komma på lite mer info om honom, vem han är och så vidare. Han ska vara en trovärdig newbie.
     
  15. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    UPP med dig! :D

    Right, ingen som vill använda Chris och börja posta? :confused:
     
  16. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvor er I langt ude!
     
Thread Status:
Not open for further replies.