main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Officiell diskussionstråd inför nästa FFNC möte

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by JediLynx, Oct 18, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag kommer tidigast till Stockholm 17.05...
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Och jag anlander med emilsson.
     
  3. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    jag kan komma absolut allra jätte tidigast
    kl 16.00 men det är väll lite väl tidigt. Men för dom som bor i skockholm kan träffas där kl 17.00 sedan kan ni komma allt eftersom er. Stämmer min teori?
     
  4. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Med emilsson och Anne kommer oxå Lynx har jag fattat det som. Kan vi inte bara bestämma att vi ses där? Iallafall vi som kommer med tufftuffartåget! :)
     
  5. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Det bästa vore om vi kunde stanna kvar en stund på sf-bokhandeln. Jag och OA behöver få nycklar och kod till den plats vi ska sova. Så det passar att den person som ska ge oss dem kommer till bokhandeln.
     
  6. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    *Kee återvänder efter att ofrivilligt varit borta från forumet alldeles för länge*

    Vad händer här då?

    Hm, var hade alla tänkt sova? Jag undrar om det går nattåg till Uppsala...finns det vandrarhem? Är det försent att boka rum? *Kee ser framför sig hur hon strövar omkring i Stockholm mitt i natten*

    Så går det när man inte har tid att hålla koll på läget...
     
  7. Quiet Queen

    Quiet Queen Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 9, 1999
    Jag, som kommer direkt från jobbet, kan tidigast uppenbara mig på SF-Bokhandeln vid 17.30-tiden.

    Hittar vår vördade Wolverine till SF-Bokhandeln, förresten? Du är ju den enda som inte varit där, och som kommer ensam...

    Nu skall vi se - jag, Vader och wishnud bor i Stockholm. Inga problem där.
    emilsson, OA och Lynx kommer tillsammans, och eftersom kära e hittar, så skall det gå bra... (Tur för den geografiskt förvirrade OA! ;))
    Queengoddess har hittat dit förut, och gör det förhoppningsvis igen.

    Jag undrar vad mina arbetskamrater kommer säga, jag kommer ju måsta ha min hela min look hela dagen... Jag förutser undrande blickar i korridoren! :D
     
  8. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Jag hittar ju inte. Jag kan säkert leta mig fram. Men det var på grund av detta som jag tyckte att jag kunde samanstråla med de andra tågfararna på centralen.
    Jag tycker fortfarande att det är en bra ide trots emilssons negativa inställningen! ;)
     
  9. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Om du vill så kan jag ge dig en vägbeskrivning via pm. Om hur du ska gå alt åka tunnelbana. Annars är det klart att vi kan träffas på centralen. Fast ifall vi missar varandra så är det nog bra att du vet vägen.
     
  10. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Eventuellt så kommer jag inte anlända med OA och emilsson utan kommer direkt från Lkpg. Isåfall kan vi träffas på vandrarhemmet eller stationen så kan jag guida dig. Det är jättelätt att hitta. :)
     
  11. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Om det blir så kan vi väl alla fyra mötas och gå gemensamt till SF-bokhandeln.
     
  12. Quiet Queen

    Quiet Queen Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 9, 1999
    Jag anländer till Centralen 17:15, och kan plocka upp tillrest järv, om han inte redan har blivit upplockad av Lynx/ emilsson+OA.

    Du ser, Wolvie, hur populär du är! ;)
     
  13. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Varför börjar det kännas som om det är lika bra att mötas på centralen? ;)

    Jag (och OA) blir nog kvar där till 17.15...måste skaffa SL-kort.
     
  14. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Hmm.. Då är frågan var vandrarhemmet ligger i relation till SF bokhandeln. Ska kolla.
     
  15. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Min internet är mycket begränsad fram till tisdag så detta kan bli sista gången jag är här tills dess. Jag kommer nog telefontracka nån av er i såna fall. Men om vi alla anländer på samma tider så är ju centralen klart bäst.

    Hur vandrarhemmet ligger i förhållande till centralen vet jag inte. Om inte du når någon lösning så ringer jag. Om vi ska mötas på stationen kan ju eventuella mobilnummer vara bra. Mitt har ni redan ;)
     
  16. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Dina telefontrackningar är alltid välkomna :).

    Huruvida jag och OA går eller åker T-bana till SF-bokhandel får ge sig på tisdag. Men vi lär väl springa in i varandra.
     
  17. Quiet Queen

    Quiet Queen Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 9, 1999
    Aj! Det där lät smärtsamt! :p

     
  18. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    Om ni tänker sammanstråla på centralen gör jag gärna gemensam sak med er...har visserligen hittat till bokhandeln förut, men då hade jag viss hjälp, fram till Sergels torg.
     
  19. Quiet Queen

    Quiet Queen Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 9, 1999
    Ja, hur blir det, kära vänner? Jag kommer vara på Centralen 17:15 av ren kommiunikationsmässig nödvändighet...

    Vem ringer Wolverine och ger honom skamliga förslag? :p
    Vem kontaktar den nätouppkopplade Vader? (Honom vågar jag inte ge skamliga förslag...! ;))

    Jag kan göra både och, bara vi har bestämt något...
     
  20. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Jag har haft telepatisk kontakt med vår järv och vi ska träffas redan vid fyra på stationen för att genensamt virra bort oss till ett vandrarhem. Men vi återkommer till stationen efter det för att träffa er andra. :)
     
  21. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag tycker vi håller kvar 17.30 vid SF-bokhandeln som officiell mötesplats. Anledningen är att ifall vi missar varandra så kan vi samlas därigen och invänta borttappade medlemmar. Men alla vi som av nödvändighet passerar centralen kan ju se om vi hittar varandra.
     
  22. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Centralen, förresten.. Centralen vardå? Det är ju inte direkt tågstationen i Ytterby vi talar om...
     
  23. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Förslag: SL center, där korten för tunnelbanan säljs. Man går efter de skyltar som visar mot tunnelbanan och så går man ner för en trappa och vips ser man en biljettkassa med stor röd skylt ovanför.
     
  24. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Tja, jag hakar bara på emilsson, jag. Jag har ju faktiskt aldrig varit på SF bokhandeln.
     
  25. Quiet Queen

    Quiet Queen Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 9, 1999
    Check, då vadrar jag förbi SL-centret och ser utifall det står någon där och ser förväntansfull ut.
    Gör ingen det, fortsätter jag direkt till SF-bokhandeln, för att inträffa där vid 17:30.

    Jag ringer och meddelar vår Sith-lord detta, om ingen annan redan gjort det...
     
Thread Status:
Not open for further replies.