Mary OMG!! Carrie Fisher at Celebration II

Discussion in 'NorthEast Regional Discussion' started by sithspawn35, Apr 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
    Listen for the sound of wedding bells, gang!
    I'm gonna make her mine!
  2. Mogook Jedi Master

    Member Since:
    Nov 14, 2001
    star 4
    Man, I wish I was going to Celebration II.

    And sithspawn, remind her to bring the slave bikini for the Honeymoon. ;)
  3. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
    Do you REALLY think I would let her forget THAT???? You must think I'm on crack! LOL
  4. Mogook Jedi Master

    Member Since:
    Nov 14, 2001
    star 4
    I had to make sure.
  5. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
    I am a man,...Right? Let me check.......Yep, I am!! LOL
  6. Mogook Jedi Master

    Member Since:
    Nov 14, 2001
    star 4
    Please wash your hands. [face_laugh] j/k
  7. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
  8. DarthSapient Jedi Youngling

    Member Since:
    Jun 26, 2001
    star 10
    FYI, she probably won't look like she did in the early 1980's and she won't be wearing the gold bikini.
  9. Isbeth Force Ghost

    Member Since:
    Aug 28, 2001
    star 4
    Sithspawn, she is old enough to be your mom.
  10. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
    Who cares!!! Not I !!! I've had a crush on her for 25 years., I'm not giving up on her just cause she packed on a few extra pounds. (LOL)
  11. Isbeth Force Ghost

    Member Since:
    Aug 28, 2001
    star 4
    Sigh, I wish someone had a crush on me, and didn't care because I have packed on a couple of extra lbs.!
  12. Motterman Force Ghost

    Member Since:
    Dec 22, 2000
    star 2
    How do you know that you don't? :eek:
  13. Isbeth Force Ghost

    Member Since:
    Aug 28, 2001
    star 4
    Sithspawn I think you need to learn everything you can about manic depressive illness and read her book Surrender To The Pink before you plan this wedding thing. Talk to Paul Simon man, he knows. Actually, remind me to someday tell my Carrie Fisher stories to you.
  14. TalonCard •Author: Slave Pits of Lorrd •TFN EU Staff

    VIP
    Member Since:
    Jan 31, 2001
    star 5
    Yeah, how about the one with the photocopy machine and... Um...

    You Baltimorains ought to be ashamed! I've never seen such dirty minds... :p ;)

    *Realizes he's not a Baltimorain, leaves*

    TC
  15. Mogook Jedi Master

    Member Since:
    Nov 14, 2001
    star 4
    Atleast it's only our minds, this city has a reputation. 8-}
  16. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
    Isbeth.....I have read "Surrender the Pink",
    "Postcards from the Edge," & "Delusions of Grandma." (The latter being my favorite!)
    A guys gotta have a dream. And besides, rumor has it that she's a lesbian now anyway. (Ask Sharron Stone!) But it's all in good fun.

    Ian
  17. Isbeth Force Ghost

    Member Since:
    Aug 28, 2001
    star 4
    Oh gee, does that mean, Errant, Derth and I have a crack at her? [face_shocked] Don't know about them, but knowing the CCFF girls, I'd say we'll all pass on that, thank you very much.
  18. Motterman Force Ghost

    Member Since:
    Dec 22, 2000
    star 2
    I'd think alot of the CCF guys wouldn't mind watching though... [face_devil]

    Did I just say that? :eek:
  19. Mogook Jedi Master

    Member Since:
    Nov 14, 2001
    star 4
    Motterman, your Han avatar is exactly what you'd do if you got your wish. [face_laugh]
  20. Isbeth Force Ghost

    Member Since:
    Aug 28, 2001
    star 4
    Hey Talon, looks like you are a Baltimoron wanna be.
  21. sithspawn35 Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 22, 2001
    star 2
    Geeze.....There are some out there with a sense of humor (Isbeth). Rock on!
  22. TalonCard •Author: Slave Pits of Lorrd •TFN EU Staff

    VIP
    Member Since:
    Jan 31, 2001
    star 5
    Isbeth, after reading some later posts, I'm not so sure. ;)

    TC
  23. Mogook Jedi Master

    Member Since:
    Nov 14, 2001
    star 4
    Talon's packing his bags right now. 8-}
Thread Status:
Not open for further replies.