main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Onko täällä suomalaisia?

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Lewis_Orozkerrac, Jan 17, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koren

    Koren Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Nyt sen pitäisi olla hieman selkeämpi.
     
  2. Wanlorn

    Wanlorn Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 10, 2001
    Predator: vaikea sanoa, onko, kun Koren ehti muokata viestiään..

    Tiedän, aika mitäänsanomaton viesti, mutta minulla oli pidempi selvitys Korenin viestistä, ja sitten tajusin, että tämähän meni kahdelle sivulle..! Ja tajusin että Koren oli editoinut viestiään.. joten editoin minäkin omaani.
     
  3. Predator

    Predator Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ahaa. Minullakin kävi sama moka kuin Wanlornilla.
     
  4. Starlighty

    Starlighty Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kyllä, meitä suomalaisiahan riittää... Ellei joku sattunut tietämään, niin SSWF:n modesakkia olen minäkin. Kaikki liittymään sinne, hophop =)

    Mutta, jos puheen tynkää tässäkin väännämme niin mainittakoon että minä olen aikeissa jonottaa episodi2:n lippuja Tampereella. Siinä vaiheessa on lukio jo ohi, eli koulu ei jonotustani estä. Itse asiassa asun Jyväskylässä, mutta Tampereelle on kokoontumassa sopivaa seuraa moiseen telttailuun.
     
  5. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ihan selvältä se minusta näyttää. Tosin meikäläisen näkökulma asioihin on yleensäkin kiero, joten...
     
  6. Darth_Laurentius

    Darth_Laurentius Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 27, 2001
    Enköhän minäkin vääntäydy jonoon, mikäli työ ja opiskelut sallivat. Ja tietysti säävarauksella, minä kun en pakkaseen enkä sateeseen lähde. Itse jonotuksen pituus... hmmm, ehkä lipunmyynnin alkua edeltävänä iltana voisi mennä. Tuskin sitä wanha enää koko viikonloppua jaksaa.

    Ja helsinkiläisenä olen todennäköisesti menossa Tennispalatsin jonoon. Todennäköisesti, sillä viime kerralla kuulin hieman ennen ovien aukeamista varaustilannetta kuvaavan kartan mukana kulkevan huhun, että lippuja oli myyty henkilökunnalle tiskin alta ennen kassan aukeamista. Riippuen siitä, vahvistaako tai kumoaako joku tämän huhun (onkos täällä muuten muita tuolloin jonottaneita?), ja siitä, mihin suurin osa tuntemiani SW-faneja on menossa, saatan harhautuakin Kinopalatsin jonoon. [face_devil]

    Siitä toisesta aiheesta, kyllä minäkin aluksi ottaisin selvää, onko Karsilla jedikykyjä ja sitten pakottaisin hänet opettamaan ne minulle. Sitten vaatisin häntä kertomaan kaikki tietonsa Harmaista, sekä sen, miten niihin otetaan yhteyttä. Kummankin tiedon puuttuessa vaatisin sitten edes kertomaan, miten asetetaan niskaan semmoinen implantti, jonka saa räjäytettyä, tai mistä saa Osasto 6:n käyttämiä muistinpyyhintäsäteitä. Lopulta myisin hänet sensaatiolehdistölle, tietenkin vallattuani ensin koko maailm... hups, tuota te ette sitten kuulleet *heilauttaa kättään* :)

    Huomatkaa muuten ihmettelijät, henkilökohtaisista asetuksista voipi säätää näkymään enemmän viestejä per sivu, niin ei keskustelu mene katki joka toisen viestin jälkeen.
     
  7. SkyW

    SkyW Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 24, 2002
    Short and pointless post following:

    No niin, todella kauan sai odotella salasanan saapumista postiin mutta täällä ollaan
    Laurentius, olemme perillä suunnitelmistasi. Älä - tee - sitä ;)
     
  8. Predator

    Predator Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Pitää myöntää että SSWF on muuttanut päivä rytmiä paljonkin. ;)
    Noh, minäkin olen mode sakkiin kuuluva siellä.
    Mutta tuosta jonottamisesta:
    Kyllä, kuten sanoin, menen Kuusankoskelle ja syynä on pelkästään se että se tosiaankin tulee samaan aikaan kuin Suomen ensi-illoissa. Tuli meinaan tarkistettua tuokin asia että se tulee. :)
     
  9. Darth_Laurentius

    Darth_Laurentius Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 27, 2001
    Juu, päivärytmi on sekaisin, tosin ehkä se olisi ilman SSWF:ääkin, mutta ei niin paljon. Enkä kirjoittelisi näin paljon viestejäkään.

    Preda: Mitä oikein tarkoitat? Sitäkö, että Ep2 tulee Kuusaalle samaan aikaan ensi-iltaan kuin muuallekin Suomeen?

    Hmm, pitäisiköhän lyhentää signaturea? :)
     
  10. Predator

    Predator Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    No niinhän minä sanoin Laurentius.
     
  11. Wanlorn

    Wanlorn Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 10, 2001
    Ainakin Sigi varmistaa sen, että tekstiä näyttäisi olevan enemmän kuin oikeasti on :)
     
  12. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Pitää yrittää pitää keskustelua yllä... Tuota noin, ei oikein ole puhuttavaa kun asiat puidaan tuolla kotimaisella boardilla...
     
  13. TK-1

    TK-1 Jedi Youngling

    Registered:
    May 6, 2001
    Kyllä se foorumi olis kiva saada. Syyt löydätte SSWF:n boardilta.
     
  14. Wanlorn

    Wanlorn Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 10, 2001
    Hmm.. pitää antaa valvojille mielikuva, että keskustelu käy, ja koska he eivät ymmärrä suomea, niin tekstiä aiheesta kuin aiheesta..

    ...

    Kävin katselemassa Sormusten Herran viime viikonloppuna, ja täytyy sanoa että aika pettymys se oli. Merristä ja Pippinistä oli tehty elokuvaan iloiset sidekickit, tuomaan huumoria leffaan.

    Hmm...Kattelin Kukunorissa myytävää kamaa, ja täytyy sanoa, että ihmetyttää mitä kaikkea siellä myydään; ja kun sitä myydään, täytyy olettaa, että joku sitä ostaa.. tosin ihmetyttää mitä joku tekee Bart-action-figuilla tai aidolla Duff-tölkillä?
     
  15. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kukunorissa myydään kyllä tosiaan ihan turhaa kamaa, mutta kai sitä joku sellaistakin kerää...
     
  16. TK-1

    TK-1 Jedi Youngling

    Registered:
    May 6, 2001
    Niin ja ne Kukunorin hinnat! Aivan hirveitä... Perus POTJ-figuuri 22 euroa!!!
     
  17. Predator

    Predator Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Minä kävin Kukunorissa silloin kun kävin siellä näyttelyssä. Olisi puuttunut pari kymppiä ja olisin voinut ostaakin jotain. :(
    Liian kallista. Niillä rahoilla kun saa normaalista kaupasta kaksi yhtä hahmoa hinnalla joka olisi yksi tuote Kukunorissa. :mad:
     
  18. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Jotenkin kummassa sekin vaan pysyy pystyssä... Onko Suomessa muka niin paljon ihmisiä jotka sellaista tavaraa keräävät?
     
  19. Koren

    Koren Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Jos nyt haluatte analysoida sitä entistä viestiäni niin tässä se nyt sitten olisi:

    En min&#228k&#228&#228n aio menn&#228 jonottamaan, koska "ilke&#228" luokanohjaaja ei siit&#228 varmaankaan kovin paljoa pit&#228isi vaikka olen kyll&#228 kuullut huhuja että koulun "kulttuuriluokalla" olevat p&#228&#228sivät jonottamaan Sormusten herraa ihan luvan kanssa, mutta mink&#228s teet kun olet luontoluokalla.

    Sitten se toinen aihe:
    Yritt&#228isin tottakai omia h&#228nen mahdolliset kykynsä k&#228ytt&#228&#228 Voimaa, tai aivopest&#228 ja kouluttaa h&#228nest&#228 oikeank&#228teni, se miten sen tekisin on sitten asia erikseen.

    Kieltämättä se oli hieman epäselvä :). Tämä kikkailu johtui alunperin siitä että luulin ettei tämä foorumi ymmärrä ä ja ö kirjaimia koska ne on korvattu viestin otsikossakin kyseisellä &#228 merkillä.
     
  20. Darth_Laurentius

    Darth_Laurentius Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 27, 2001
    Hyvät ihmiset, kun seuraavan kerran kirjoitatte tänne, niin korjatkaapa samalla oman viestinne "Subject:" -kohtaan tuo sama virhe, eli korvaatte numerokoodin ihan tavallisilla skandeilla. Ei mene silmät solmuun. :)

    Mistäköhän tuo otsikonkaan vika johtuu? Tf.n:n bugisesta serveristä, joka ei ymmärrä otsikoissa kuin amerikkalaisen merkistön 127 ekaa merkkiä(kö)?

    Kukunorista: liike myy krääsäänsä ilmeisesti niille, jotka eivät ole kokopäiväisiä faneja ja jotka eivät ole selvillä todellisesta hintatasosta. Onneksi vaihtoehtojakin on...

    Ja Duff-tölkillä tekee ihan yhtä paljon kuin valomiekalla, tietystä näkökulmasta katsottuna :)

    Wanlorn: varovasti. Minä voin vaikka suuttua tuommoisista puheista. Pari poikittaista sanaa enää ja käyn katsomassa sen neljänteen kertaan (niinkuin niillä sanoilla mitään merkitystä kuitenkaan olisi) :D
     
  21. Zeldar

    Zeldar Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 28, 2002
    Tänne on liitytty nyt. Ja täältä tulee lisää suomalaisia! Ja facesta arvaatte kuka olen...
     
  22. Wanlorn

    Wanlorn Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 10, 2001
    Ei se LotR nyt niin hyvä ole. Mutta mitä tahansa, että eräs tietty Potter ei pääse lähellekkään listan huippua..

    Mm.. milloinkohan Anne ymmärtää, että täällä on keskustelu meneillään?
     
  23. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Hmmm... Ihan mukavastihan me täällä ollaan juteltu. Vois laittaa vähän vauhtia asioihin...
     
  24. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    I just want to tell you all that I have contacted the global support about the possibility to create a Finnish forum, so now you just have to wait and see.
     
  25. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Haa! Viimenkin jotain tapahtuu :)

    Thanks Obi-Anne!
     
Thread Status:
Not open for further replies.