main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

OOOIIIIIIIIII!!!!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Lars_Muul, Dec 10, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Hehe.... Det här var väl trevligt? Jag förmodar att det är Obi-Anne man ska tacka: Tack tack :D

    Så till ett ämne:

    Det börjar bli farligt att gå på bio. Häromdan var jag och såg Don´t Say A Word(som f ö var sådär OK). Efter de sedvanliga trailarna innan dök "...gå runt å plocka som en mäla..."-reklamen upp. Då var det dags för film, trodde vi.
    MEN så sken 20th Century Fox-loggan upp på duken, följd av LucasFilm ltd. DÅ börjar Lars_Muul ana oråd. Fingrarna beredda, är det den? Jamenvisst är det Anakin som står där! Så fick man hålla för öronen, blunda och sjunga glatt för sig själv i ett par minuter, ganska kul, faktiskt.

    Nu kommer man inte undan längre. Detta ska alltså bli biorutinen fram till 16 maj. Och jag som är så filmtokig! Jaja, det är ju trots allt ganska kul ändå ;)
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    hmm, ja nu borjar det bli jobbigt for er som inte ens vill se trailerna. De ar de sista jag kommer att se, jag har lagt av med alla ovriga officiella saker redan.

    Vad handlar Don't Say a Word om, ska ga pa bio nar jag kommer hem, och det skulle ju vara kul om man kunde se trailern ocksa.
     
  3. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Don´t Say A Word handlar om psykologen(Michael Douglas)vars dotter kidnappas av några farliga snubbar som vill att han ska fixa ett nummer åt dem, genom en tjej som är inlagd på mentalsjukhus och kan numret, ungefär.

    Ikväll ska jag se Harry Potter och de Vises Sten. Då blir det dags igen.... Önska mig lycka till! :D
     
  4. menilma

    menilma Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 25, 2001
    lyckost är allt jag har att säga! själv gick jag på harry potter för inte så länge sen men kom det nån swtrailer då? nejdå, självklart inte :( jag får väl försöka ge mig iväg på bio snart igen så får vi se :)
     
  5. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har ocksa sett HP, men de visade inga trailers over huvud taget!
     
  6. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Nää, nu blir jag besviken! De visade ingen SW-trailer! De har ju lovat, inte sant? Jag som hade sett fram emot att få larva mig igen....
    Men Hagrid var iaf jättestor, så det gör inte så mycket :)
     
  7. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Det ar tydligen valdigt beroende pa var man ser HP om man far se trailern eller inte.
     
  8. Sith_Lord_Linkoping

    Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 19, 2001
    -Ja, här i Linköping blev det ingen SW trailer innan HP.
    Men jag ska gå och se Don't say a word bara för att se trailern på bio.
     
  9. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Jag är nog inte så "spoiler-fobisk" av mig att jag sitter och trallar under trailern. Nä, mitt SW sinne går igång på högvarv och jag börjar tycka att det är en evighet fram till maj...
     
  10. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Jag tror inte heller att man får se onödigt mycket i trailern, Wolverine, det är bara det att innan TPM släpptes så såg jag trailern. Den visade bilder tagna ur sitt sammanhang(precis som alla andra trailrar)och gjorde så jag automatiskt fick fel förväntningar av filmen. Den var helt annorlunda än jag hade trott när jag till slut såg den och det tog ett tag att smälta.
    Jag vill inte uppleva det igen.
     
  11. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    Trailers...*Kee dregglar okontrollerat*

    Har iofs redan sett Forbidden love på datorn (tvingade vaktmästaren att ladda hem den åt mig, min oförstående skola har ännu inte laddat hem QuickTime 5...*humpf*) men det är ju inte samma grej...

    Dessvärre har jag ju inga pengar över, om jag ska till Stockholm och se LOTR...men Harry Potter har jag ju planerat att se i vilket fall...Mera trailers till Kee!
     
  12. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    heheh, nu har jag sett Don't say a word, vilket inbegrip Forbidden Love först!
     
  13. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Välkommen till klubben :D

    Men du tittade förstås....
     
  14. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jo, det var ju en av anledningarna till att jag såg filmen.
     
  15. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    Orättvisan är total! Kan vi inte se Don't say a word istället får LOTR ikväll? Fast den har vi ju inte blijetter till förstås...*suckar*

    Minns första gången jag såg trailern till ep I...Ungefär som när Lars_Muul såg Don't say a word, fast jag slöt defenetivt inte ögonen, tvärt om satt jag med dem fastklistrade vid duken...och missade ****ing Åmål eftersom jag var så tagen...så kan det gå...
     
  16. Sith_Lord_Linkoping

    Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 19, 2001
    Nu har jag också sett Don't Say A Word.
    Den var ganska bra, men det var trailern jag var ute efter.
    Den var ju mycket bättre på bio än på datorn ;)
     
  17. menilma

    menilma Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 25, 2001
    ååhh! nu har alla sett den! jag blir stressad, suktad o hysterisk! :_| :eek: :_| :eek: !!
    visas trailern innan några andra filmer? någon som vet vilka i såna fall?
     
  18. Sith_Lord_Linkoping

    Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 19, 2001
    Inte vad jag vet.
    På starwars.nu så står det att den visas innan Harry Potter på Filmstaden dock inte på Sandrews, och sedan innan Don't Say A Word.

    Läs mer här.

    http://se.starwars.nu/nyheter/index.asp?visa=687

     
  19. Jedi_Mystic

    Jedi_Mystic Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 29, 2002
    Jag har sett den...Inte med flit förstås ;)
     
  20. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Har fortfarande inte sett nån trailer. Ska jag göra efter premiären!
     
  21. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Precis det där har jag råkat ut för inför förra filmen, så jag tror jag vet hur du känner dig. (Men förra var värre, för då var det tre månader innan filmen kom till Sverige).
     
Thread Status:
Not open for further replies.