main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Optog onsdag 18. maj

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, May 17, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil bare lige invitere jer til et Star Wars optog udenom DSF og Sune Thomsen.
    De rigtige fans mødes senest 21:45 foran Københavns Rådhus og går derfra til Imperial.
    Kostumer er rart men absolut ikke et krav.
     
  2. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Fornemmer et oprør her.

    Lige nu, i en galakse ikke særligt langt væk.....

    Borgerkrigen raser i Star Wars miljøet!

    En sammenslutning af tapre frihedskæmpere har sat sig op mod den mægtige Gal.. øh danske Star Wars forenings tyranni og undertrykkelse.

    For at knuse oprøret en gang for alle er foreningen igang med at afholde en convention i Tivoli.

    Oprørerne, der poster på et lille hemmeligt internet forum, prøver at vinde deres første kamp ved at afholde et Fanoptog.

    :D

    Jeg regner med at dukke op for at følges med jer til Premieren :)
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg kommer også, men jeg skal først et smut i Tivoli. Jeg må jo vedligeholde min position som spion.:p

    Hvem tæller engentlig som "rigtige fans"?
    Det er vel ikke kun dig og Qui-Gina-Jinn, vel Coras?!
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Vi er andre end os. ;)
    Og rigtige fans = ikke DSF
     
  5. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Så må jeg slet ikke deltage:(
    Jeg er aldrig blevet meldt ud af DSF. De holdt bare op med at være aktive.:mad:
     
  6. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Ville have postet dette tidligere, men min netforbindelse syntes ikke at jeg skulle...


    Grunden til dette alternative optog er at vi er trætte af DSF og Sune fra Fox.
    Sune havde specifikt LOVET alle i køen at DSF (der i forvejen får i hoved og ***, selvom de egentlig ikke eksisterer længere*) sandelig ikke ville få billetter til filmen.
    Nu viser det sig så at de alligevel har fået billetter - tilmed til PRESSEFORESTILLINGEN!
    Dette svineri vil vi ikke finde os i, og boykotter derfor eventen i Tivoli og laver vores eget optog.


    (*DSF har ikke afholdt generalforsamling i 3 år, selvom de ifølge deres vedtægter skal afholde generalforsamling én gang årligt, i februar.
     
  7. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Du må gerne være med alligevel, Mundi.
     
  8. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Øhh....

    Det skal lige siges at da jeg skrev mit tidligere indlæg, vidste jeg absolut intet om situationen med DSF.

    Jeg morede mig bare med en lille omskrivning af indledningen til en gammel tegneserie jeg havde fundet frem af nostalgiske årsager (noget med at nu efter 28 år er ringen sluttet, og sagaen fuldendt)

    Men jeg regner stadig med at dukke op foran Senat.. øh.. Rådhuset :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.